Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  174 27331
Sitat av salvatore
Pluss at Area 51 høres mye mer mystisk ut
Vis hele sitatet...
Hva er det som gjør "Area 51" (Navnet) så mystisk ut?
helt sikkert på grunn av alt den påvirkningen du har fått av det navnet, som filmer & spill
Nettopp! Og da er ikke "Area 51" noe mer mystisk enn "Area 32"...
Sant nok, men "Area" høres mystisk ut. For det kan være HVA SOM HELST. Alt fra et bakeri til et forskningsanlegg for å forske på aliens som har blitt utsatt for radioaktiv stråling på Mars...
▼ ... over en måned senere ... ▼
noen som har sjekka area 51 på google earth ?? er noe merkelige sirkler midt i nevada ørkenen der .. ser ut som sensur ? ?
Finner sirklene du nevner, men de er for så vidt spredt over hele Nevada, og jeg aner ikke hva de er (edit: tidligere i tråden står det visst noe om at det er åkrer ), siden jeg fant Area 51 totalt usensurert: http://kratskij.goseweb.com/bilder/area51.jpg
Sist endret av kratskij; 23. august 2005 kl. 13:23.
ah ogh.. synes bare det virka litt suspekt.
ser det, burde ha lest hele tråden.
Sist endret av broWn; 24. august 2005 kl. 10:24.
En kamerat påstod at 51 er lengde eller breddegrad...sjekket det ikke, noen som gidder?

Og vi nordmenn har jo flere hemmelige bunkere rundt omkring, som mediene PÅSTÅR at bare er for oppbevaring av bøker, tidsskrifter, og andre opptak for dokumentering av vår kultur og tidsperiode. Noen som blir med å lage en suspekt teori om forskning på overlegen teknologi...Og at det er der oljefondet EGENTLIG havner?

For å komme inn på area 51; tren et dyr (katte hadde vært best, men vanskelig. Et annet mer lokalt dyr, eller en rotte), til å reagere på lyder for hvilken vei den skal gå. Sett et kamera på den, og en radiostyrt høytaler. Dermed kan du dirigere rotta inn og se både Aurora-fly, Roswell-ufoen, månelandingsfartøyet og hauger med grå sand, og sikkert bigfoot og nessie også!
Vil nå egentlig tro at de har litt mer avansert utstyr, som stopper for eksempel kamera.
Area 51. Emne av stor facinasjon! Mange spørsmål, få svar, enda flere teorier.

Bare for å pirre fantasien litt; er det mulig at Area51 er en avledningsmanøver for å trekke alle UFO-freaks til et lett kontrollerbart sted?

rraptor; Om hemmlighetene som holdes på Area51 er av stor nok verdi, er det utviklet mange verktøy og instrumenter som vil oppdage/hindre eventuell infiltrasjon. Dyr vil f.eks. kunne utløse rene bevegelsessensorer, varmesensorer, radarer og mange andre superhemmelige overnaturlige sjefssensorer som vi ordinære verdensborgere ikke har kjennskap til av hensyn til Planetens Sikkerhet(TM).


Edit: Nytt domene på toppen av ønskelista: www.psa.gov - Planet Security Agency.

Bare for å ha det sagt, det er flere satelitter som titter ned på oss en det er som titter ut i rommet...
Sist endret av Micromus; 24. august 2005 kl. 16:50.
Du rraptor, dersom du berre hadde sjekka linken litt tidlegare (http://kratskij.goseweb.com/bilder/area51.jpg), hadde du sett at dette ikkje stemte...

Uansett, så er det meste me høyrer om Area 51 berre rett og slett kødd, og dei driv med heilt normale ting der.

Eg var oppe I Bar Harbour i Maine i USA i fjord, og der snakka me med nokon som dreiv på å teste eit nytt militærfly, så det er trass alt ikkje sååååå superspesielt. Sannsynlegvis driv dei berre på med endå meir prototypeaktige fly der, og kanskje nokon slags missilforskning.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av unstable
Er ikke det en teori at dem filmet månelandingen på Area 51?
Ett budsjett på 45 milliarder for å "fake" månelandingen.

Det er jo krater fra månefilmen, som er skumlet lik de som er rundt Area 51...
Vis hele sitatet...
bullshit unstable.. Det er ingen krater rundt area51 som er lik de på månen.. pissprat
Det finnes mange satelittbilder av Groom Lake som også er mer kjent som Area 51 så dere kan jo lete etter krater selv
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av unstable
Er ikke det en teori at dem filmet månelandingen på Area 51?
Ett budsjett på 45 milliarder for å "fake" månelandingen.

Det er jo krater fra månefilmen, som er skumlet lik de som er rundt Area 51...
Vis hele sitatet...

Jeg regner megselv som en temmelig paranoid og konspirasjonsteorifrik-aktig fyr.. men at de ikke landet på månen må dere lengre ut på vidda med.. er du klar over hvor mye utstyr som ligger igjen på overflaten.. hvemsomhelst med et litt brukbart teleskop kan se landingsfartøyet, månebilene.. de la også igjen store reflektorer på overflaten (for bruk i vitenskapelig måling av avstanden mellom jord og måne)..

Ja jeg har sett "dokumentarene" som påsto at man aldri hadde vært der.. og må si at filmen i seg selv var ganske overbevisende, men sjekk opp "bevisene" og hele filmens standpunkt faller sammen..
Her finner du alle feilene som var på bildet.
Sitat av Erawind
Her finner du alle feilene som var på bildet.
Vis hele sitatet...
Du vet, akkurat dette her har vært tatt opp i en annen tråd, og har blitt diskutert til døde allerede.
har ikke orka og lest alt her, men fikk høre for en stund siden at google map og andre har fått "forbud" mot og vise 20 forsjelige steder, og ingen av dem steden var faktisk "Area 51".

jeg har ikke funnet noe info om det noen sted etter jeg hørte det.
Hadde de hatt våpen der som kunne overgå enhver sci-fi film, og f.eks hvis jeg hadde jobba der og kunne fått tak i "oppskriften" på f.eks en laserpistol, så hadde jeg blitt styrt rik. Jeg hadde ikke nølt med å svikte mitt land, da!

Det jeg tror befinner seg på Area 51, er atombomber eller andre masseødeleggelses våpen.... At de driver med forskning på dette. Men absolutt ikke noe vi ikke vet om fra før av. Det er så og si UMULIG... Ingen av så mange arbeidere kunne latt være å f.eks selge sci-fi våpen eller lekke ut info til noen. Hvilket menneske i denne verden vil IKKE bli rik og berømt?

Jeg HATER U$A!!! De tror de har verdens herredømme og at de sitter på toppen av alt som finnes! De tror alle andre land i verden er bare dritt og slum/fattig. De tror ingen europeere har sett en Ferrari engang.. det er liksom slik de tenker føles det ut som. Synd at Ferrari er lagd av et europeisk land da.

Tror ikke det er mange land i verden som liker U$A egentlig, så de kan bare prøve seg å leke FOR mye verdens politi.

Det kommer mye bra fra U$A, men jeg liker ikke at de tror de er konger over alle konger.
Jeg er jammen glad for at det ikke er du som styrer verden heller, Nicklas.

Først skriver du nærmest at du selv gjerne ville ofre all ære og prinsipper for å bli styrtrik, deretter kritiserer du USA fordi de er rike, og oppfører seg omtrent akkurat slik vi forestiller oss at du ville gjort om du faktisk ble styrtrik... go figure...

Når det gjelder dette med statshemmeligheter og Nevada-ørkenen, så er det jo alt bevist at hemmelighold er mulig: F-117 Stealth, det trekantede svarte bombeflyet, ble i følge ryktene utviklet og testet der, og ble visstnok holdt hemmelig i nesten 15 år.

-Og hvorfor ikke? Store firmaer utvikler jo teknologi og annet som de greier å holde for seg selv. Skulle da ikke det offentlige (militære) i USA greie det samme? De fleste som jobber der har sansynligvis temmelig begrenset adgang, og lite peiling på hva som virkelig skjer der, mens de som har mer oversikt nok har godt betalt og rikelig med inspirasjon og stolthet over å få være med.

Hvem vet hva som vil komme ut fra Area 51 om nye 15 år?
Sitat av Psy_Illusion
Hvem vet hva som vil komme ut fra Area 51 om nye 15 år?
Vis hele sitatet...
Elvis Presley

Jeg tror uansett ikke det er noe særlig på Area 51 nå, men tviler ikke ett sekund på at de har flere topphemmelige fasiliteter både i USA og i allierte land, og disse er da såpass hemmelige at man ikke hører noe som helst om de... Area 51 er nok bare en helt vanlig base som fungerer som avledning til de mer hemmelige basene...
Sist endret av Thysanoptera; 2. januar 2006 kl. 18:07.
Sitat av Nicklas
Hadde de hatt våpen der som kunne overgå enhver sci-fi film, og f.eks hvis jeg hadde jobba der og kunne fått tak i "oppskriften" på f.eks en laserpistol, så hadde jeg blitt styrt rik. Jeg hadde ikke nølt med å svikte mitt land, da!

Det jeg tror befinner seg på Area 51, er atombomber eller andre masseødeleggelses våpen.... At de driver med forskning på dette. Men absolutt ikke noe vi ikke vet om fra før av. Det er så og si UMULIG... Ingen av så mange arbeidere kunne latt være å f.eks selge sci-fi våpen eller lekke ut info til noen. Hvilket menneske i denne verden vil IKKE bli rik og berømt?

Jeg HATER U$A!!! De tror de har verdens herredømme og at de sitter på toppen av alt som finnes! De tror alle andre land i verden er bare dritt og slum/fattig. De tror ingen europeere har sett en Ferrari engang.. det er liksom slik de tenker føles det ut som. Synd at Ferrari er lagd av et europeisk land da.

Tror ikke det er mange land i verden som liker U$A egentlig, så de kan bare prøve seg å leke FOR mye verdens politi.

Det kommer mye bra fra U$A, men jeg liker ikke at de tror de er konger over alle konger.
Vis hele sitatet...
U dollartegn A? Hva er det?

Rik og berømt ville man blitt, men også død. Sett at "du" hadde solgt dette til Kina, da hadde "du" vært landsforræder, og du ville blitt drept. Er dødstraff på slikt, på en eller annen måte. Og hadde "du" plutselig vært i et annet land og skulle selge dette ville det ikke tatt lang tid før du hadde etteretningstjenester fra halve jordkloden på nakken. Og det er som kjent billigere å drepe enn å betale noen milliarder for det. I verste tilfelle tar du tegningene med deg i graven, men det er for de fleste, bedre enn at noen av fiendene deres får tak i de.

Holde ting hemmelig? Ikke noe problem. Få noen til å lage en film om saken og støtt de med penger og utstyr, og så er plutselig alle som tror på at det er sant rablende konspirasjonstullinger.

De tror de har verdensherredømme? Både og. De har faktisk det, eller de er faktisk de eneste som har millitære styrker som faktisk gjør noe. Jaja, så måtte det til noen løgner og overdrivelser til, men Talibandiktaturet og Saddam Hussein er borte.

Ferrari er som kjent, også i usa, faktisk en Italiensk bil.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Wow! Interessant tema!

Sjekka Area 51 på google earth og som noen sier her er det noen hvite steder på kartet...
Til han duden som trudde han hadde funnet et helt usensurert bilde av A51 vil jeg si at du tar feil... Sjekk det området der på Google earth og bla bittelitt oppover, da vil du se et hvitt område, dette er sensurert fra kartet for å forhindre terrorister fra å planlegge angrep på statslige byggninger. (leste om det for litt sia)
Jeg veit ikke selv om jg tror at de på A51 forsker på aliens, men mulig våpen tech og fly og sånt... Uansett er jo dette forståelig. Jeg mener det er ikke rart i at USA vil ha så bra forsvar som mulig mot både terrorister og andre land, og jeg syns ikke at folk skal kritisere USA for å forske på våpen, fordi de gjør det jo for å beskytte landet sitt som jo er fint.

Selv mener jeg at USA er vederns beste land og jeg backer det opp uansett. Tenk også på at USA har et godt forhold med norge og det vil si at hvis norge blir angrepet en dag er det også fint for oss om USA har bra våpen til å forsvare oss med...

I'm just sayin'
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hehe... Var noen som påsto tidligere i tråden her at satelitten som google earth bruker bilder fra, bare passerer over A51 hver tredje dag, eller noe sånt... Men hvis man begynner å sjekke dette litt, så er bildene på google earth alt i fra 2000 til 2005, de har bare kjøpt ett sett med bilder. Noen bilder i norge er fra 2002... Litt offtopic, men men...

Personlig så har jeg holdt noen foredrag igjennom årene på skolene jeg har gått på om A51, og det foregår/har foregått ting her som ikke er meningen at vi skal vite noe om, men aliens har jeg liten tro på... Men det finnes f.eks bilder som viser en sovjetisk MIG som blir tauet inn i en hangar under den kalde krigen... Avhopper? Det er nok mer slike ting som har foregått på A51...

En annen base som kan være verdt å lese litt mer om er den som ligger ved Papoose Lake...
Er det noen som vet hvor A51 ligger? Har litt lyst å se, bare for å se på Google Earth nå...
søk etter f.eks. groom lake, nevada... A51 er delvis bygget oppå groom lake... eller den lille byen rachel, nevada... det skal ikke være så fryktelig lang unna...

Edit: Bare søk på area 51, så kommer du direkte dit med en gang... Ligger faktisk inne i google earth søkemotor...
Sist endret av SandMan; 2. februar 2006 kl. 14:17.
i disse tider er det jo veldig mye styr om at et terror land(husker ikke hvilket) driver og lager plutonium!? jaja, men så er det så at jeg tror faktisk at usa driver og lager kjernefysiske våpen dem og i a51. det er jo en grunn till at dem holder a51 hemmelig. å dette kan jo hvære en av grunnene, men jeg tror at det er mye mere en det, det kan jo også være noe med usas sikkerhets"pakke". det kan jo hende at det er en sånn "rød knapp" sånn at de kan sprenge hele hverden:P eller at de lager roboter daer
-sorry hvis jeg har skrevet på en rar/utydelig maate:P
det kan jo vaere mye daer!_hvem vet
Sitat av nohope
Vel. Vi burde oppfordre den Norske regjeringen til å starte opp sitt eget "Område 51".
Slik at vi kanskje kan konkurere mot U.S.A.? Kanskje de prøve å påtvinge en stenging av fasiliteten på en sånn måte at folk faktisk begynner å mistenke Area 51 for å være noe hemmelig og ulovlig?
Vis hele sitatet...

Om vi starter noe slikt i norge, kommer _GARANTERT_, usa til å ligge som noen hauker oppe i luftromme, norge vil bli invadert av spionasjeutstyr osv ..

USA blir helt paranoide om de ikke mener de har "kontroll" ...
Sitat av larrizzz
i disse tider er det jo veldig mye styr om at et terror land(husker ikke hvilket) driver og lager plutonium!? jaja, men så er det så at jeg tror faktisk at usa driver og lager kjernefysiske våpen dem og i a51. det er jo en grunn till at dem holder a51 hemmelig. å dette kan jo hvære en av grunnene, men jeg tror at det er mye mere en det, det kan jo også være noe med usas sikkerhets"pakke". det kan jo hende at det er en sånn "rød knapp" sånn at de kan sprenge hele hverden:P eller at de lager roboter daer
-sorry hvis jeg har skrevet på en rar/utydelig maate:P
det kan jo vaere mye daer!_hvem vet
Vis hele sitatet...
Nå er det jo slik at Amerikanerne allerede har kjernefysiske stridshoder klar til utskytning flere steder i verden, så det er nok noe annet de styrer med der.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Sitat av Dionysos
For de som vil se Area 51 med "egne øyne" kan følge denne guiden: http://www.livejournal.com/community...56.html#cutid1. Google finner virkelig alt.
Vis hele sitatet...

ironisk nok er brukeren/linken suspended
Area51 må jo finnes. Kanskje ikke altfor mye aliens der, men psycho hightech eksprimenter med våpen og lignende.
Sikkert ulovlig forskning på mennesker også!
Kanskje de tester ut lignende ting som på "The Island"
Hvem vet...
Area 51 finnes og de holder egentlig på med saker som i the matrix! Vi er bare virtuelle fyrer i en virtuell verden :P Og når vi vet for mye blir vi tatt dit og "tatt hånd om"
den "hvite sensuren" på google earth er nok litt fjell/sand, regner med USA har bygd area51 likedan som alle de andre "hemmelige" skjuleplassene sine! Inni fjell, neddi ørken osv. slik at eventuelle bomber og terror-fly vil høres ut som en liten fis på innsiden å ingen trenger bry seg.

Så en del om slike "hemmelige" steder på discovery og hvordan slike ble bygd. Man får vite hvor disse "hemmelige" stedene er, men aldri i livet om noen finner ut hva som er på innsiden.

de har blant annet en base i ett fjel der de driver med diverse flyovervokning verden over, avlytting, ser etter raketter å hjelper land(faktisk så hjelper USA ett og annet land! HELT sykt!) og andre slike småting de ser på som nyttig.

Så tipper det for det meste er forskning og overvåking som skjer på Area51 også, det vil si forskning på fly, bomber, anti-terror osv.
der har du kun bilder som er tatt oppe på bakken i area51, om du ser etter på det ene bildet så ser du inngangen ned til fjellet/"bunkeren".. Og inne der tipper jeg det finnes 0 bilder fra, det er ganske kjent igrunn at de fikser fly og slikt ved Groom Lake
▼ ... over en uke senere ... ▼
Altså alt rundt area 51 er bare spekulasjoner. Ingen vet om de har romskip og lik til romvesner. At boeing har noe med area 51 er løgn. Det er myndigheten som styrer med area 51. De benektet faktisk at det eksisterte før helt til i 90-årene.
Har egentlig alltid gått under den tro at Area51 er et skalkeskjul, som er laget for å ta oppmerksomheten fra noe helt annet. det ekte Area51 ligger sikkert under bakken i new york med inngang i et helt vanlig kontorbygg... noen som har sett en film som heter "the game"? gikk faktisk på tv i går, der det mystiske fimaet CRS eier en hel bygning men flytter fra etasje til etasje...
man ser på skyggene på bildet http://www.girlz.dk/USA/Area51.JPG at det er fiksa da.
[quote=Twister06]Wow! Interessant tema!

Sjekka Area 51 på google earth og som noen sier her er det noen hvite steder på kartet...
Til han duden som trudde han hadde funnet et helt usensurert bilde av A51 vil jeg si at du tar feil... Sjekk det området der på Google earth og bla bittelitt oppover, da vil du se et hvitt område, dette er sensurert fra kartet for å forhindre terrorister fra å planlegge angrep på statslige byggninger. (leste om det for litt sia)
Jeg veit ikke selv om jg tror at de på A51 forsker på aliens, men mulig våpen tech og fly og sånt... Uansett er jo dette forståelig. Jeg mener det er ikke rart i at USA vil ha så bra forsvar som mulig mot både terrorister og andre land, og jeg syns ikke at folk skal kritisere USA for å forske på våpen, fordi de gjør det jo for å beskytte landet sitt som jo er fint.

Selv mener jeg at USA er vederns beste land og jeg backer det opp uansett. Tenk også på at USA har et godt forhold med norge og det vil si at hvis norge blir angrepet en dag er det også fint for oss om USA har bra våpen til å forsvare oss med...

I'm just sayin' [/QUOTE

Hvor ligger dette area 51? er keen på å se det på google earth jeg også
area 51 er sikkert en plass dær USA driver tvilsom forskining på mennesker som er strengt ulovelig, og dærfor holder det så hemmelig og setter ut rykter om utenomjordiske vesen, men i realiteten er det bare mennesker som er drevet genforskning på som endte opp slik!!
Skriver stil om Area 51/Groom Lake på skolen.. Syns det er lite informasjon som i det heletatt er noe int. å få med seg... Har også om UFOer og romvesner, men det er ikke mye å finne på norsk, og mye av den engelske er vanskelig å oversette
Kan ikke FN bare sende Hans Blix og noen andre for å se hva som virkelig foregår. FN ble jo sendt til Irak på oppfordring av USA, kan ikke bare resten av verden oppfordre FN til og sende noen til Area51?
▼ ... over en uke senere ... ▼
Annbefaler dere å se dokumentaren som ble sendt på discovery om area 51 ([Discovery] Return to Area 51.divx)

Der kan du se at basen bare blir større og større..

Edit: Glemte å si at den er å finne på The piratebay
Sist endret av Cybergasm; 17. mars 2006 kl. 19:27.
her
er den torrenten
Jeg så den dokumentaren på discovery, var ganske bra den..de viste jo satelittbilder fra area51 å da fikk jeg ideen om å finne area 51 på google earth! etter en halvtime fant jeg area51 hvis noen vil ha kordinatene er det bare å sende en pm, har de lagret på programmet
▼ ... noen uker senere ... ▼
Hva med å bruke Google earth for å finne Area 51? Skal vel være mulig det, så lenge du vet sånn cirka hvor det ligger. Hva heter den ørkenen det ligger i?
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av Sheek
Hva med å bruke Google earth for å finne Area 51? Skal vel være mulig det, så lenge du vet sånn cirka hvor det ligger. Hva heter den ørkenen det ligger i?
Vis hele sitatet...
Blitt gjort før, flere ganger, faktisk sa de på en dokumentar om area 51 at det området er veldig populært å bestille bilder av fra firmaer som driver med satelittfotografi.

her har du mange bilder fra området:
http://www.fas.org/irp/overhead/groom.htm

og området heter groom lake, nevada.
Til alle de som har sett noko på discovery.
Endo større grunn til å tru att 51 bare er ein enda større grunn til å tru att det foregår noko andre plassar.
no skal eg ikkje dra inn jøde teoriane mine meeen,
sidan jødar styrer mesteparten av media, kan dei bruka det til å få fokus på noko anna enn det dei vil holde skjult.
Jeg jobber med et prosjekt om Area 51, Dere har vel hørt om Roswell 1969 (eller noe sånt) der styrta det en UFO, jeg tror den UFO'en ble frakta til AREA 51, men staten i USA vil nok holde det skjult for å ikke skape panikk. Jeg hørte om et mystisk fly som landet på Evenes Flyplass, det viste seg at flyet var fra CIA, dette flyet fraktet fanger eller kanskje forsøks kaniner (mennesker) som de skal torturere med nye medisiner å sånt... Men det heter jo AREA 51, hva med AREA 50 å AREA 49?? kanskje det er fra AREA 1 til AREA 60!

Men visst det er noen som har noe fakta om AREA 51, plz svar på denne meldingen.

____________________________________
|
The Truth Is Out There, or in AREA 51.... |
____________________________________|
Det området area51 ligger i var oppdelt i ruter. area1, area2 osv. Der denne basen ligger er område51. Derfor heter det area51
Sitat av FaktaPersonen
Jeg jobber med et prosjekt om Area 51, Dere har vel hørt om Roswell 1969 (eller noe sånt) der styrta det en UFO, jeg tror den UFO'en ble frakta til AREA 51
Vis hele sitatet...
Tror du skal legge ned litt mer arbeid i det prosjektet ditt før du leverer det inn