Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 3182
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei, jeg har et lite spørsmål angående opptaksprosessen til høyere utdanning. Det har seg slik at jeg nylig fikk plass på en privat høyskole hvor det er frist å svare innen 14. Juli. Problemet er at jeg får svar på studiene jeg ønsker aller mest den 20. Det er nå slik at det finnes en angrefrist på den private dersom jeg finner ut at jeg kommer inn på den offentlige retningen jeg vil gå. Det jeg er litt bekymra for er om søknadene mine til de andre studiene blir annulert eller lignende dersom jeg godtar den private før jeg får svar Ønsker bare ikke å ende opp uten plass om jeg ikke skulle godtatt den første
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Bør jeg forresten ha noe å bekymre meg over? I fjor var laveste poengsum 38,7, jeg har 43. Aner ikke hvor mye snittet endrer seg jeg
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei, jeg har et lite spørsmål angående opptaksprosessen til høyere utdanning. Det har seg slik at jeg nylig fikk plass på en privat høyskole hvor det er frist å svare innen 14. Juli. Problemet er at jeg får svar på studiene jeg ønsker aller mest den 20. Det er nå slik at det finnes en angrefrist på den private dersom jeg finner ut at jeg kommer inn på den offentlige retningen jeg vil gå. Det jeg er litt bekymra for er om søknadene mine til de andre studiene blir annulert eller lignende dersom jeg godtar den private før jeg får svar Ønsker bare ikke å ende opp uten plass om jeg ikke skulle godtatt den første
Vis hele sitatet...
Bare og ikke møte opp det vet om endel som har vært så lure og ikke komme de første dagene og da er løpet kjørt.
Vanligvis kan du jo godta plassen å si den opp.. den går jo bare til nestemann.
Enkelt vis kan du jo bare ringe de..? Jeg hadde ringt i morgen å hørt, hvis de ikke vet er det i hvert fall en dårlig skole
Er det straffegebyr på det? Når betales kontingent? Etc?
jaaada, spør her inne og få fult i svar fra folk som ikke har peiling istedet for og trykke inn 8 siffer på telefonen og spør den private skolen :P