Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 4556
Har litt emma liggende, men vet at det er en stund til jeg får mulighet til å ta en skikkelig tur (har samboer og barn).

En rolig tur på byen i ny og ne blir det uansett, så jeg tenkte kanskje at jeg kunne slenge i meg en liten mengde, kanskje 50 mg eller noe, bare en bitteliten krystall sammen med et par øl ute, for jeg vil ikke bli tura i det hele tatt, bare kjenne litt på den godfeelingen.

Noen som har erfaringer med det? Blir det bare waste of good drugs?
Jeg ville ikke gjort det. Mdma er et stoff som du må ha en viss dose for å kjenne noe effekt. Jeg synes 50mg blir for lite, men om du er ei syltynn lita jente så går det kanskje.
Har lest litt rundt og det er mange som sier at 50mg er for lite og at du trenger minst 80mg for å kjenne på godfølelsen, jeg er ikke helt overbevist om at det er sant, kommer helt an på hvor gode de krystallene dine er, men om du skal ut å drikke så kommer nok alkoholen til å dempe ned følelsen av MDMAen. Kanskje du skal spare dem til du evt får mer eller du kan ta dem i en setting uten alkohol og sjekke om du føler deg bedre. Det ville jeg gjort, heller dra ut på byen å bare drikk alkohol slik at du er sikker på at du ikke "waster" de nydelige krystallene dine. Kos deg!
Waste of drugs. Om du merker noe i det hele tatt er det bare sånn erting; du blir irritert over effekten i stedet for å kose deg.
Sitat av moret Vis innlegg
Waste of drugs. Om du merker noe i det hele tatt er det bare sånn erting; du blir irritert over effekten i stedet for å kose deg.
Vis hele sitatet...
Med erting så mener du at en selv søker mer godfølelse da en først tar MDMA? (Siden det er en ting som en ikke bør gjøre ofte vil du ha maksimalt utbytte og godhetsfølelse/eufori)
Sist endret av slappegodt; 26. august 2016 kl. 11:17.
Med slike små doser ender man ofte opp med å havne på den svake angsten mange føler under oppturen. Man føler gjerne det er like før noe skal skje men så skjer det ingenting. Med andre ord mer ubehagelig enn behagelig. Dette er ihvertfall min og flere jeg kjenner sin erfaring. Dette var uten øl vel og merke.
Sitat av slappegodt Vis innlegg
Med erting så mener du at en selv søker mer godfølelse da en først tar MDMA? (Siden det er en ting som en ikke bør gjøre ofte vil du ha maksimalt utbytte og godhetsfølelse/eufori)
Vis hele sitatet...
Hva skal man si... Du føler liksom et eller annet, men det blir bare feil somehow. Du kommer ikke opp og går typ med den lille come up-følelsen uten at det blir noe mer. Hele greia er egnetlig stressende og lite givende.

Veldig vanskelig å forklare egentlig, men imho så er det ikke noe humor å ta doser som snuser på threshold.
Sitat av moret Vis innlegg
Hva skal man si... Du føler liksom et eller annet, men det blir bare feil somehow. Du kommer ikke opp og går typ med den lille come up-følelsen uten at det blir noe mer. Hele greia er egnetlig stressende og lite givende.

Veldig vanskelig å forklare egentlig, men imho så er det ikke noe humor å ta doser som snuser på threshold.
Vis hele sitatet...
Jeg skjønner hva du mener ville bare høre en beskrivelse fra deg. Har prøvd MDMA selv så jeg skjønner hva du mener. Med så lite som 50mg føler du sikkert at noe er annerledes å du gleder deg til å rolle, men du får ikke rollen. Takk for svar da moret, likte beskrivelsen. Jeg liker å kunne beskrive de ulike følelsene under de forskjellige rusmidlene så er litt gøy å høre hvordan andre opplever ting eller andre meninger
Var med en kar her om dagen som tok en liten stripe (nasalt) med Emma før vi dro ut en tur. Da snakker vi så lite som 30-50mg. Han mente at det åpner opp en slags gate for han, blir mer våken og fokusert. Jeg er skeptisk, liker å kjøre fullt ut når jeg først roller. Er ikke noe fan av å snorte det heller, da det kan smake ganske drit hvis det er blanda ut.
Sist endret av Ferdin; 26. august 2016 kl. 13:22.
Trådstarter
27 6
Hm, høres ikke ut som det er noe særlig da. Takk for svar.

Jeg er forsåvidt ikke ute etter en skikkelig drøy tur heller, de gangene jeg har kost meg mest på emma, er når jeg har vært på byen og tatt litt (men sikkert 100-150 da) sammen med et par øl, og så dansa til god musikk hele natta, men problemet er at jeg ofte har tatt det seint (tolv-tida) og ikke fått sove på før på morraskvisten, og da vært helt på trynet hele dagen. Altså ikke dårlig, men bare så sykt trøtt og utmatta.

Kanskje jeg tar meg en tur ut en ukedag, tar en dropp ni-ti, danser til stengetid og drar hjem etterpå, får samboer til å levere i barnehagen og sover ut dagen etter.
For hvis jeg tar ni-ti, bør jeg vel få sove ihvertfall fire-fem om morran?

Og har det lenger virketid om jeg dropper i rizla, enn å bare svelge det? Har ikke noe problem med å svelge det egentlig.
Sist endret av Amatør82; 26. august 2016 kl. 14:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Ferdin Vis innlegg
Var med en kar her om dagen som tok en liten stripe (nasalt) med Emma før vi dro ut en tur. Da snakker vi så lite som 30-50mg. Han mente at det åpner opp en slags gate for han, blir mer våken og fokusert. Jeg er skeptisk, liker å kjøre fullt ut når jeg først roller. Er ikke noe fan av å snorte det heller, da det kan smake ganske drit hvis det er blanda ut.
Vis hele sitatet...
Smaker det ikke drit er det ihvertfall blanda ut. Mdma smaker kjemisk.
Sitat av Amatør82 Vis innlegg

Kanskje jeg tar meg en tur ut en ukedag, tar en dropp ni-ti, danser til stengetid og drar hjem etterpå, får samboer til å levere i barnehagen og sover ut dagen etter.
For hvis jeg tar ni-ti, bør jeg vel få sove ihvertfall fire-fem om morran?

Og har det lenger virketid om jeg dropper i rizla, enn å bare svelge det? Har ikke noe problem med å svelge det egentlig.
Vis hele sitatet...
Ja, om du dropper kl 9-10 burde du klare å sovne rundt 4-5 på morgenen.
Har ikke så mye lenger virketid ved å droppe i rizzla ettersom papiret løser seg opp med en gang.
Synd at det er så vanskelig å få tak i MDMA, virker som en umulig oppgave. Man finner en dealer, og borte vekk blir han.
Hadde selv en rester fra tidligere, og endte opp med en dropp på 100mg sist jeg var på byen. Fikk ikke så mye av den "godfølelsen" og kriblingen i kroppen, men effekt ble det. Tenkte ikke så mye over det, da jeg ikke kjente molly-effekten på kroppen slik jeg vanligvis ville gjort, men jeg var vesentlig mer utadvendt enn jeg ville vært på kun alkohol

Mitt tips er at du kan bare prøve, du har ingenting å tape. Det er kanskje litt i minste laget, men du blir i det minste ikke helt tura. Kos deg!
Vil fraråde det, etter egen erfaring på 50 og 100 mg før byen bare for et lite "piff".
Du får kanskje litt effekt, men for meg har det bare blitt negativt spesielt når øl/drinks blir konsumert å man svekker effekten kjappere, som resulterer i negativitet, min erfaring iallefall vis det hjelper.
I beg to differ. Sniffa bagrestene (40-50 mg?) på dass på byen etter et heftig vors. Bææm, merket masse av de stimulerende effektene i det jeg gikk ut døra. Husker jeg ble fokusert, bedre selvtillit, følelse av bedre motorikk til tross for alkoholen, ble sosial konge og i det hele tatt typiske stimulanteffekter. Vennen min sa han merka at jeg var rusa på mer enn alko. Crashet plutselig, mistet all energi på slutten av natten, men det var greit siden det var noen minutter før stengetid, jeg hadde hatt det mer enn bra nok.

Husker edgen dere over beskriver. En svak eufori som teaset meg, men aldri gikk noe dypere. Bra, forhåpentligvis ikke så ille dagene/ukene etterpå, tenkte jeg. Dagen etter var ganske dritt, lite søvn og matlyst. Humøret kom seg igjen etter en god natts søvn.

MAen ble aldri testa, veier kun 60 kg. Anbefales om du ikke er keen på å kaste smårestene som ligger igjen i baggen.
legg til piracetam, noopept eller aniracetam først, og kanskje tilogmed et glass helt jævlig grapefruktjuice, så skal du se 50mg blir en nice boost det altså. vil nok føles som 100 med de 2 forskjellige typene boostere