Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  202 51121
Sitat av RandomiZed Vis innlegg
Nå skal man jo egentlig ta alt man finner på 4chan med ei klype salt men denne er morsom uansett da:P
http://langvann.ath.cx/thumb/95172218818624294473811.png
Vis hele sitatet...
Hvordan får du den sånn skrå? o.o
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Ved å last det opp her
Hvorfor skal alt være så avansert? Gift med fancy navn som du må være romforsker for å syntesere?

Vend deg til naturen istedet. Denne røvern her er et alternativ. Revebjelle inneholder glykosider, blant annet Digitoxin og Digoxin som er blitt brukt til personer med hjertevansker. Skal ikke mye til for å sende et teoretisk objekt inn i muskelspasmer som til slutt fører til hjertestans enten ved takykardi (økt hjerterytme) eller bradykardi (senket hjerterytme).

Hvis du bruker huet og noen gode plantebøker litt, så finner du sikkert andre planter du også lett kan bruke til å lage en slags "siste salat".
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Hvordan og hvor på planten er det man ekstrakterer ut giften og hvilken måte det er det best å påføre offeret?
Vel siden jeg skrev salat, så kan den mest potente delen, bladene, gnafses i seg om du har mista smaksløkene dine. Smaken er kjent for å være særdeles besk og bitter. Om du søker litt rundt finnes det sikkert en måte å ekstrahere virkestoffene også. Måten det skal administreres på kan du også finne ut selv.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Topic tittelen mister litt sin mening men men
Thallium er tingen, sakte død av radioaktive stråler fra innsiden
Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
Kan jeg få prøve meg på en oppsummering da?



Pga. at ATP syklusen i cellene blir hemmet, mister cellene all mulighet til å overføre energi internt i cellen.



Dette fører til massiv celledød, og ingen overlever når man mangler de rette cellene.
Noe bedre enn forrige "oppsummering"?
Vis hele sitatet...
Riktig oppsumering



Sitat av Monkey_drone Vis innlegg
Du kan forresten droppe slikt språk på nFF, jeg har arbeidet med molekylærbiologi i to år og skjønte knappest hva det dreiet seg om.



Jeg er opplært i praktiske analyser, ikke teorien. Grunnleggende teori som metabolisme, celledeling og DNA transkripsjon ol. må jeg jo kunne. Dette gikk litt utover "basics" i deler av forklaringen.
Vis hele sitatet...


Droppe slikt språk på NFF? Du mener min grusomme bruk av "helt feil"? Dersom du mener at folk ikke kan tåle å få høre at de tar feil når de forsøker å oppsummere noe de ikke helt har oversikten over, ja da kan de la være å poste på et forum. Man lærer gjennom sine feil.

Dersom du må kunne basic teori, slik som metabolismen, og knappest skjønte hva jeg skrev, ja da har du virkelig slurvet i timen. Mekanismene bak elektrontransportkjeden er en essensiell del av metabolsimen, og en rekke sykdommer vil kunne ha relasjon til elektrontransportkjeden. Sorry for å si det, men det jeg skrev var ganske basic, men hva som er basic kommer jo selvfølgelig an på hvem du spør

Du sa jo selv at du var opplært i det praktiske, hvorfor vil du da kritisere en som snakker om det teoretiske?
Sist endret av Drachir; 18. juni 2010 kl. 14:18.
Sitat av Laxz0r Vis innlegg
Per kilo allefall da?
Vis hele sitatet...
Nei, ca 0,5 - 1 mg/kg er nok til å drepe et menneske. 1 gram er mer enn nok.
Drachir:
Bruken din av "helt feil" er helt rett, det er kritikkverdig at noen oppsummerer noe de åpenbart ikke har peiling på uten at man sier noe sånt som "dette er reine antagelser".

Det jeg mente var at du kan droppe forklaringen av elektrontransport på en slik komplisert måte (relativt til en gjennomsnittsnordmann). Skriv heller en forklaring som alle forstår i starten av inlegget og utdyp detaljene etterhvert.
Jeg skjønner essensen av det du skrev, men fikk ikke helt tak i detaljene. Jeg har ingen utdannelse på universitetsnivå (enda).

Jeg virker kansje dum når jeg sier jeg jobber med det, faktum er at jeg bare er lærling (:

Prøver ikke å kritisere det du sa, det virket helt rett. Spør deg selv: "vil de fleste som leser dette få tak i meningen".
Sitat av TylerDurden Vis innlegg
Ved konsumering?

Hadde vert kult å lagd en liten bombe av la oss si en liten glassbeholder hvor giftig gass stiger opp når den knuser og dreper alle på en smertefull måte i en en radius på 5 meter.

Noen ideer?
Vis hele sitatet...
Spis noe reinsdyrkjøtt, helst utgått på dato. 30-60min senere og en smertefull fis tror jeg du nærmer deg målet. Bare legge den i glass viss du vil det.
Viss ikke det funker, lag kake med masse hvit eller grøn fluesopp. Stå på torget og selg dette til barn. Bare ha masse sukker i, de vil elske det!

Litt mer seriøst forslag. Pigletre eller hva planta heter. Stor dose. Tror ikke personen som inntar dette vil oppleve det som behagelig.
Sist endret av sneipen; 19. juni 2010 kl. 00:38.
Danser Ompa
Laxz0r's Avatar
Denne tråden går rett og slett over styr.
Her skal du få et tips... dra på ditt lokale apotek og hent de små infobrosjyrer de har laget om viltvoksende giftige planter de deler ut. Det finnes 6 stk av dem. Der finner du informasjon om alle planter som du finne i norge langs de fleste grøfter og på under halvtimen gi deg et bredt utvalg av muligheter du aldri ville trodd du ville få. Du finner avbildet alle plantene, du får nøyaktig beskrivelser over hvor plantene har sine sterkeste konsentrasjoner med gift, du finner også nøyaktig hvor lenge før virkningen inntreffer og beskrivelser av skadene det gir... Leversvikt... hjertesvikt...nyresvikt...eller simpelthen blemmer over hele kroppen som etterlater seg varige arr... her er det bare deg som bestemmer hvordan utkommet blir. Og det som er det som jeg synes er det beste med dette, er at alt du trenger fra plantene lovregel dreier seg om et par frø... 2 små frø...! Og så finnes det ei plante du kan ta som er motgift for alle plantene tilsammen...! Enjoy. Artemisnemetona
Hvilken kjede hører apoteket du besøkte til?
Fint å unngå å oppsøke masse apotek uten å finne noe om man bestemmer seg for å få tak i slike brosjyrer.



OT:
laxz0r: spar oss for slike idiotiske innlegg, ingen er interessert i moralisering her.
Har ikke lest hele tråden enda men....

En grei måte å gjør dette vil jo være å be dem over på middag, for så å servere fisk. Sørg for å lage 2 forskjellige fisk, den ene til deg, den andre til offeret. Legg maten på fatene og server. Du vil nå se at offerets nervesystem får seg en aldrig så liten shutdown. vedkomne sjønner hva som skjer men kan ikke gjøre noe siden h*n blir paralysert hurtig. Eneste delen som ikke vil bli affisert er hjernen. Etter en stund fungerer verken lungene eller hjerte og personen vil dø

http://en.wikipedia.org/wiki/Fugu
Sitat av Chang Vis innlegg
hvorfor skal du ha paracet i denne blandingen? Er det for at det skal gå raskere eller vil du ikke den du skal myrde skal få vondt i hode?
Vis hele sitatet...
Paracetamol er farlig ved store inntak, Du kan få leverskade eller leversvikt hvis du er uheldig.
Apotek 1 har brosjyrene. Og vil du ha alle så skriver du til forlaget og ber om de kan sende det materielle de har, slik at du har det du måtte trenge vil skole prosjektet ditt. Jeg fikk tilogmed en plansje til å ha på veggen. Godt råd å huske, er å skrive en lapp med navnet på de forskjellige plantene før du tørker disse... nesten umulig å hvite det når de har tørket...
Artemisnemetona
Skarntyde saft eller pulver hadde funker bra, fordi det lammer alle musklene i kroppen og stopper lungene fra å fungere etter en og en halv time.
http://no.wikipedia.org/wiki/Koffein

Dødelig dose for koffein er 3-20g står det, hadde vel blitt en sykt smertfull død hvis man hadde gitt det til noen.
Og correct me if im wrong, men har det ikke blitt lovlig å bestille koffein til norge fra nettet nå?
Herregud for en tåpelig tråd

"Lage gift", "ekstraher", "bare å koke tobakk", "vakumbaserte sprøyter", "ricin" wtf??

Skal du virkelig lage noe som monner må du:

1. Studere kjemi, evt biokjemi

Når du er ferdig med de studiene, vil du mest sansynligvis skjønne at å behandle enhver form for gift (ricin, sarin, blåsyre osv), krever svært strenge sikkerhetstiltak, eller så ender du opp med å ta drepern på deg selv før du har laget en dritt. =)

Forhåpentlig vil du også i løpet av studiene blitt såppass voksen at du glemmer hele greia og ender opp som ingeniør i statoil. :P
Sist endret av znapper; 21. juni 2010 kl. 12:24.
Sitat av Kramer Vis innlegg
http://no.wikipedia.org/wiki/Koffein

Dødelig dose for koffein er 3-20g står det, hadde vel blitt en sykt smertfull død hvis man hadde gitt det til noen.
Og correct me if im wrong, men har det ikke blitt lovlig å bestille koffein til norge fra nettet nå?
Vis hele sitatet...
Stemmer, det er fult lov og kjøpe koffein, men ikke selge koffein i norge.
Har desverre ingen kilder akuratt på stående fot, men skal se hva jeg kan oppdrive etterhvert.
Men har selv ved flere anledninger tatt inn 98% reint koffein fra diverse nettsider.
Sitat av znapper Vis innlegg
Herregud for en tåpelig tråd

"Lage gift", "ekstraher", "bare å koke tobakk", "vakumbaserte sprøyter", "ricin" wtf??

Skal du virkelig lage noe som monner må du:

1. Studere kjemi, evt biokjemi

Når du er ferdig med de studiene, vil du mest sansynligvis skjønne at å behandle enhver form for gift (ricin, sarin, blåsyre osv), krever svært strenge sikkerhetstiltak, eller så ender du opp med å ta drepern på deg selv før du har laget en dritt. =)

Forhåpentlig vil du også i løpet av studiene blitt såppass voksen at du glemmer hele greia og ender opp som ingeniør i statoil. :P
Vis hele sitatet...
Jeg kan med sikkerhet si at det er mange av brukerne på forum som har enorm kompetanse innen visse felt uten å studere noe som helst ved en skole. Og jeg tipper man helt klart klarer å lage en gift som monner uten å gå på skole først. Utrolig hvor mye du kan lære om et emne hvis du har interressen for å sette deg inn i ting, lese, lære undersøke. Du skal ikke undervurdere drivkraften til folk.

Men, det er alltid et godt tips å gå på skole
Sitat av moret Vis innlegg
Jeg kan med sikkerhet si at det er mange av brukerne på forum som har enorm kompetanse innen visse felt uten å studere noe som helst ved en skole. Og jeg tipper man helt klart klarer å lage en gift som monner uten å gå på skole først. Utrolig hvor mye du kan lære om et emne hvis du har interressen for å sette deg inn i ting, lese, lære undersøke. Du skal ikke undervurdere drivkraften til folk.

Men, det er alltid et godt tips å gå på skole
Vis hele sitatet...
Det er det sikkert.

Men det som også er sikkert, er at det er nokså mange historier om ung-stuter som har sprengt både seg selv og foreldre sine hus i filler fordi de skal lage "bomber som de de fant oppskriften på internett på".

Trenger forøvrig ikke lage noe som helst, rottegift og plumbo og diverse ting man bruker i renhold er f.eks svært giftig men det er jo bare tull å tro at man skal klare å håndtere disse tingene (samt lage et leveringssystem som fungerer), på en sikker måte.

Nei, dette er en typisk "fjortistråd" i mine øyne, mye tull og fanteri som skrives i svarene. Jeg ser på det som god underholdning, men det finnes sikkert umodne pjokkiser som vil prøve seg, ender vel med at de koker ned noe tobakk for å "isolere nikotinen" eller noe, så ender de opp med noe søl i en ødelagt gryte som ikke kan brukes til noe
▼ ... over en måned senere ... ▼
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
Sitat av znapper Vis innlegg
Herregud for en tåpelig tråd

"Lage gift", "ekstraher", "bare å koke tobakk", "vakumbaserte sprøyter", "ricin" wtf??

Skal du virkelig lage noe som monner må du:

1. Studere kjemi, evt biokjemi

Når du er ferdig med de studiene, vil du mest sansynligvis skjønne at å behandle enhver form for gift (ricin, sarin, blåsyre osv), krever svært strenge sikkerhetstiltak, eller så ender du opp med å ta drepern på deg selv før du har laget en dritt. =)

Forhåpentlig vil du også i løpet av studiene blitt såppass voksen at du glemmer hele greia og ender opp som ingeniør i statoil. :P
Vis hele sitatet...
statoil dreper flere enn giften her gjør, så ikke kom med moraldriten din! har ALDRI tenkt å drepe noen og denne tråden er MINST like dum som alle "tyveri", "stjele bil" og andre tråder så ta forettningene dine et annet sted. og ALT kan læres uten skole, det er bare få som vet HVORDAN!
koffein høres ut som en god ide tho, du: "se her, piller som gjør deg lovelig hypertenåringsunge: "OHH! får eg noen?!" du: "jada! ta 10 du "
arsenikkforgiftning er jo en fin ting?
Gidder ikke å lese så mye så svarer sikkert noe andre har sagt.

Få tak i noen mg med botox og lag en sprøyte-penn.

PS: 100g botox er nok til å utslette menneskearten
Kaustisk soda i drinken hans, og det vil etse opp hele systemet og han vil spy blod. Jævlig grotesk. Anyways, google er vennen din som alltids..
Sitat av Kramer Vis innlegg
Kaustisk soda i drinken hans, og det vil etse opp hele systemet og han vil spy blod. Jævlig grotesk. Anyways, google er vennen din som alltids..
Vis hele sitatet...
yummy^^

*titegn*
Sitat av Kramer Vis innlegg
Kaustisk soda i drinken hans, og det vil etse opp hele systemet og han vil spy blod. Jævlig grotesk. Anyways, google er vennen din som alltids..
Vis hele sitatet...
Slutt å se på CSI, det er ikke bra for deg ;D

(Episoden i går var det ei som ble drept sånn)
Sitat av Zolantor Vis innlegg
Slutt å se på CSI, det er ikke bra for deg ;D

(Episoden i går var det ei som ble drept sånn)
Vis hele sitatet...
Hahaha du tok meg jaggu der gitt..
Sist endret av Heisenberg1; 11. august 2010 kl. 03:19.
Tenkte jeg bare skulle skyte inn at å få noen til å drikke litt plumbo sjelden fungerer 100%.
Smertefullt, ja.
Ødeleggende på hals/strupe/munn, ja.
Dødsfarlig, ikke så veldig.
Rottegift i drikken eller maten?
Selvom det er nevt tidligere i tråden vil jeg mene at Datura Stramonium, et veldig sterkt hallisunogen som gjør deg veldig dement, bare man gir nok av det bør det gi vedkommende en relativt smertefull død (eventuelt et sykehus opphold og en tur til psykolgen). Er forresten en tripp-rapport anngående Datura her, http://freak.no/forum/showthread.php?t=88195 , les den og du vil skjønne hva jeg mener.

Hvis ikke er som sagt Ricin en ide, CIA brukte det i sin tid til å drepe en Bulgarsk avhopper (eller noe i den duren), de skjøt en spesiallagd kule fra et luftgevær lignende apparat skjult i en paraply. Denne kulen var dyppet i Ricin,
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Det er utallige mange giftige saker man kan "leke" med.

Blandt annet ;
VCM - (Vinyl Klorid http://no.wikipedia.org/wiki/Vinylklorid) Som kan foresake kreft og andre symptoner som jeg ville tro ikke var noe godt å ha i systemet.

Cyclohexanon - (http://en.wikipedia.org/wiki/Cyclohexanone) Har jeg ikke så mye erfaring med, utenom at jeg blir stadig påmint om at jeg må håndtere stoffet med stor forsiktighet.

Fosgen - (http://no.wikipedia.org/wiki/Fosgen Ble blandt annet brukt under første verdenskrig, det funker som enkelt som når gassen kommer i kontakt med noe fuktig(i dette tilfelle lungene til vedkommende) så dannes saltsyre, og resten kan du tenke deg selv..

Og da har du nok noe å kose deg med.
Sist endret av phideph; 1. april 2011 kl. 10:55.
Lag en pizza med tørket fluesopp å server den sammen med øl/brus (anything med kullsyre)... Er ikke akkurat gift, men kan love deg at de blir syyyyykt dårlig...
Herregud, må dere prate så langt om saki? Berre å freiste på dette.
The Merciful One
mr5050's Avatar
ANBEFALER PÅ DET STERKESTE OG IKKE LAGE DETTE SIDEN DET ER STRAFFBART OG FORGIFTE NOEN

men her er oppskriften

kjøp 10 sigaretter av billigst merke jo billigere jo mer nikotin så tar du ut tobakken fra alle og putter det opp i en muffinsform av aluminium eller lignende og så fyller du isapropanol så det dekker tobakken akkurat så varmer du denne blandingen til det ser ut som tjære når det er gjort så filtrerer du blandingen imellom et kaffefilter eller 2 og det du sitter igjenn med da er ren nikotin.

som dere sikkert vet er ikke nikotin spesielt godt for helsa og ren nikotin forgiftining ligner på et hjertinfarkt
Ok, dette kan jeg ingenting om.

Men en venn av meg har en busk i hagen sin, som han påstår at man kan drepe en hest med bare en liten grein, altså langt under en håndfull da det ikke er store greiner på den.

Om man hadde knust opp dette, fått ut noe av saften så blir det muligens gift?

Skal finne ut hva den heter.
Tynn i håret
ha12d's Avatar
Kansje det er gullregn du mener?

http://no.wikipedia.org/wiki/Gullregnslekta
Sist endret av ha12d; 1. april 2011 kl. 12:20.
Fant det ut nå, det er Barlind (Taxus baccata). Jeg har det faktisk i hagen selv når jeg tenker etter.

Ifølge wikipedia

Både nålene, barken og frøene inneholder alkaloider (A + B Taxiner) som er giftig for dyr (spesielt hester og muldyr), og mennesker. Plantedelene er giftige både i frisk og tørket tilstand. Det hevdes imidlertid at enkelte hjortedyr, samt kaniner og katter skal være motstandsdyktige mot giften.


Alkaloidene gjør at hjertet slår saktere og kan gi hjertearytmier, og giften kan også skape problemer med fordøyelse og hyperventilering. Uttrekk fra 50 til 100 g friskt plantemateriale kan være dødelig dose for et menneske. For hester, kyr og sauer kan inntak av 100 -200 g plantemateriale være dødelig.

Forgiftning kan også føre til varige leverskader både på dyr og mennesker. De fleste ulykker skjer ved at små tørkede plantedeler etter beskjæring blandes med høy eller kommer på beiteområder for hester, der barlind blir brukt som hekk rundt beitet.

De røde frøkappene som omgir frøene er imidlertid ikke giftig, og er en delikatesse for fugler.

Om man kan lage noe ut av dette aner jeg ikke.
Fight Club
TylerDurden's Avatar
Trådstarter
Jøss er denne tråden i live ennå?

Revebjelle er også veldig giftig og vosker overalt i norge.
Sist endret av TylerDurden; 1. april 2011 kl. 13:00. Grunn: omg 4 skriveleifs i 2 setninger
En liter vodka, en dags faste.
Trakt det ned så fort du klarer, så skal vi se hvor lenge du holder.

Jeg så også på "den siste revejakten", der han fyren dævver i slutten.
Det var vel syre/flytende amfetamin/speed blandet med whiskey.
Han klorte jo ut øya sine, så hvis det er noe sannhet i det er vel det en helt jævlig måte å dø på.

Håper ikke jeg hjalp.
Sitat av olaPola Vis innlegg
En liter vodka, en dags faste.
Trakt det ned så fort du klarer, så skal vi se hvor lenge du holder.

Jeg så også på "den siste revejakten", der han fyren dævver i slutten.
Det var vel syre/flytende amfetamin/speed blandet med whiskey.
Han klorte jo ut øya sine, så hvis det er noe sannhet i det er vel det en helt jævlig måte å dø på.

Håper ikke jeg hjalp.
Vis hele sitatet...
Det var LSD som ble brukt der. Noe lignede kan jo fort skje på pcp, piggeple og lignde planter.
Sitat av moret Vis innlegg
Det var LSD som ble brukt der. Noe lignede kan jo fort skje på pcp, piggeple og lignde planter.
Vis hele sitatet...
Resultatet kan vel være det samme.
Hvis man heller en cl med speed i et glass med whiskey og styrter det skal det nok ikke lange tiden til før man kreperer..
Har hørt at hvis du blander klorin og salmiakk sammen skal det bli en eller annen giftig gass.
Hva med å sette en sprøyte med luft i armen på noen?
Har hørt at det er en ganske jævlig måte å dø på.
Sitat av Madxoc Vis innlegg
Har hørt at hvis du blander klorin og salmiakk sammen skal det bli en eller annen giftig gass.
Vis hele sitatet...
kloramin er gassen du tenker på. Og ja, den kan være dødelig.
Sitat av Madxoc Vis innlegg
Har hørt at hvis du blander klorin og salmiakk sammen skal det bli en eller annen giftig gass.
Vis hele sitatet...
jeg vet om noen som gjorde det uten og vite at det var farlig. besvimte og ble jævlig skremt, hu overlevde men kunne fort ha gått virkelig galt
Hvite lysrør har et gifitg stoff i glasset,tror du kan blande dette glasspulvre med noe annet shit..
Oksalsyre? fåes kjøpt på Likurg.pl 25kr for 250g tror jeg. Mennesker tåler ikke med en 5g før de dør, vet ikke om den er smertefull, men man dør av hjertesvikt + et eller annet med betennelse i analen (hvis jeg ikke husker feil)