Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 2093
Har kjøpt meg dark souls 2 til ps3, vet det er et kjempevanskelig spill, er det noen som har noen tips til class osv? ^^,
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Har kjøpt meg dark souls 2 til ps3, vet det er et kjempevanskelig spill, er det noen som har noen tips til class osv? ^^,
Vis hele sitatet...
Class har ingenting å si. Du velger selv åssen "class" du skal være, med å åssen du bruker stat pointsa dine.

Clausen du velger i starten avgjør bare våpen/og hvor de første poengene kommer.
Så med andre ord, spiller ingen rolle. En magiker kan være warrior og omvendt.

Godt tips er å spill uten guide og ha tålmodighet! Lykke til, er ett supert spill!
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Ikke gi opp spillet før du har spilt det i noen timer, når du først har "git gud" så vil du trolig elske spillet. Om du ikke vet helt hvor du skal gå bruker du denne "http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Game+Progress+Route", MEN IKKE BRUK DEN FOR MYE, bare se hvor du skal gå/gjøre om du står helt fast.

Spilte gjennom Dark souls /m DLC selv denne uken, gikk for et build med Endurance, strength, dex og litt vigor/vitality, og dette funket ganske bra. Prøv også å hold deg under 70% weight slik at du får fast rolls.

Greatsword er også ganske orgasme når du kan 2 hitte halve skjermen din.

Have fun!
Sist endret av ArtOfHacking; 7. april 2016 kl. 15:18.
Noen tips for å slå the Pursuer?
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Er vel rundt der at du starter å få noen problemer med spillet. Om det er til trøst er det en av de letteste bossene, spesielt om du bruker dette trikset : https://www.youtube.com/watch?v=VMUEfS8A8_g , litt kjedlig å gjøre det på denne måten tho.

Bare lær deg rytmen til bossen, når du kan attacke og når du kan bruke estus heal. Hele spillet går ut på dette med rytme o.l. Du burde også sirkle rundt bossen, lettere å dodge attacks. Eller bare git gud :^)
Sist endret av ArtOfHacking; 7. april 2016 kl. 17:29.
Hehe, men, jeg daua, å akkurat når jeg daua så gikk strømen, nå vil ikke dender fugelen komme med bossn? :s
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Det er ikke en bug, det er ment at du skal dø der. (Om du er newbie)
Du vil møte på Persuer en annen plass, bare forsett videre.
EDIT: Om du mente på den platform plassen? Sjekk i videoen jeg linket om det er samme plass du mener, om det er det så er det nok en bug.
Sist endret av ArtOfHacking; 7. april 2016 kl. 17:43.
Hehe okei, er oppå platformplassen ja

Fyfaen.. ragequit.. blir et par dager før jeg tilgir dark souls ass.. fyfaen
Sist endret av Makkafisn; 7. april 2016 kl. 18:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Git gud.

Men alvorlig talt, hvis du bruker skjold; dropp det. Finn deg et sverd med litt lengde og two hand that shit. Lær deg å dodge skikkelig og gjør litt research på hvordan du kan få flere i-frames. I DaS2 er det koblet til ADP skillen og vekten på utstyret ditt mener jeg å huske... Hvis du kommer deg til No Mans Ward (piratbyen) kan du finne Guts' Ultra Great Sword, det anbefales på det sterkeste!
Fant et ganske bra sverd men det kom opp at det ikke gikk å bruke det effektivt pga stats elns...
Les hvilke stats du mangler, det skal stå uthevet med rød skrift tror jeg. Dessuten tror jeg stat requirement blir senket med 25-50% hvis du two hander det. Trykk trekant for å veksle mellom one hand og two hand med våpenet i høyre hånd. Hold trekant inne for å two hande våpenet du har i venstre hånd. Har du to våpen som er like eller samme type og du har høye nok stats kan du holde inne trekant for å dual wielde dem synkronisert.

Gå på YouTube og søk på morning Star majula, det våpenet ligger og venter på deg i start området og er fantastisk mot fiender med heavy armor!
Sist endret av Morty Mali; 7. april 2016 kl. 20:06.
Har så dårlig nett så får ikke sett videoer, vet du sånn ca hvor jeg skal gå i startområdet? (A)
Sitat av Makkafisn Vis innlegg
Har så dårlig nett så får ikke sett videoer, vet du sånn ca hvor jeg skal gå i startområdet? (A)
Vis hele sitatet...
Når du kommer fra things betwixt til majula og går på stien mot emerald herald og bålet kan du hoppe ned på en skjult sti langs havet på høyresiden. Der finner du no cleric-greier med tilhørende morgenstjerne.
Sist endret av Mith; 7. april 2016 kl. 23:23.
Nice takk!
Dark Souls 2 er et utrolig bra spill, runda det med mye hjelp fra youtube.. DS3 kommer på Tirsdag
Sjekk https://www.youtube.com/playlist?lis...rAPBhX64PSbOnh
Sitat av Morty Mali Vis innlegg
Men alvorlig talt, hvis du bruker skjold; dropp det.
Vis hele sitatet...
Nææ, kjør tower shield og one hand sword, block-block-block!