Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  35 7253
Har et par gode tips å komme med.
Fyll på med dine tips også så blir dette en bra tråd

1. Slipp MDMA hangover
Mix med psykedelika! 0.25g tørka flein rett før/samtidig holder i massevis. Evt 50ug LSD. For det første blir rollen bedre (i disse lave dosene er eneste som skjer med deg en lett bodyhigh), for det andre virker det tydeligvis som en slags beskyttelse mot den kjipe hangoveren man kan få av MDMA. Du merker 0 av at du har tatt MDMA dagene etter, det er intet mindre enn fantastisk

2. Hva gjør du når effekten av speed og kokain er på vei ned?
Vel, bortsett fra obligatorisk amf sex, anbefaler jeg veeeldig weed + litt benzos. Foreksempel 1mg rivotril. 2mg hvis du har vært oppe veldig lenge. Det slapper deg av, du unngår den litt triste kokain comedownen (om du ikke driver å mixer med alko da), og du får faktisk til å SOVE etter en speedbinge. Helt fantastisk kombo. UNNGÅ kortvirkende benzos som xanax, hvis du ikke sovner før effekten går ut kan du få deg en stygg hangover smell.

3. 5-HTP
Dette tilskuddet synes å ha en god effekt overall, uansett hva du driver med. Veldig subtle, men man merker seg litt mer positiv enn normalt. Anbefales uansett om du driver med uppers eller ikke.
Alkohol: Ja denne er en hard nøtt å knekke, jeg vil si du ikke kommer deg helt unna hangover uansett hva du gjør, men det finnes måter man kan dempe det betrakelig, B-Vitaminer(spesiellt B12) spør gjerne fastlegen din om en resept, det skal mye til å ta "overdose" på bvitamin for å si det sånn... ta dette før du begynner å drikke.

Antihistaminer(allergimedikamenter) Jeg tror det er litt individuelt hvilke typer som fungerer på folk, min favoritt er Vallergan, tar alltid 20-30mg før jeg stuper til sengs.

Mat og drikke før du legger deg, setter alltid et stort glass vann på nattbordet før jeg drar ut så jeg ikke skal glemme det når jeg kommer hjem, pleier som regen å bli en kebab/burger når utestedene er stengt.

Dette er vel ting folk kan fra før, men når jeg føler disse punktene blir jeg aldri fyllesyk. 1-2 ganger i året får jeg en hangover som er helt ekstrem, da ligger jeg å spyr i over 12 timer(sistgang spydde jeg nesten 100 ganger) Det eneste som hjelper da er å reparere med små mengder sprit. Heldigvis kommer dette veldig sjeldent
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Alkohol: Ja denne er en hard nøtt å knekke, jeg vil si du ikke kommer deg helt unna hangover uansett hva du gjør, men det finnes måter man kan dempe det betrakelig, B-Vitaminer(spesiellt B12) spør gjerne fastlegen din om en resept, det skal mye til å ta "overdose" på bvitamin for å si det sånn... ta dette før du begynner å drikke.

Antihistaminer(allergimedikamenter) Jeg tror det er litt individuelt hvilke typer som fungerer på folk, min favoritt er Vallergan, tar alltid 20-30mg før jeg stuper til sengs.

Mat og drikke før du legger deg, setter alltid et stort glass vann på nattbordet før jeg drar ut så jeg ikke skal glemme det når jeg kommer hjem, pleier som regen å bli en kebab/burger når utestedene er stengt.

Dette er vel ting folk kan fra før, men når jeg føler disse punktene blir jeg aldri fyllesyk. 1-2 ganger i året får jeg en hangover som er helt ekstrem, da ligger jeg å spyr i over 12 timer(sistgang spydde jeg nesten 100 ganger) Det eneste som hjelper da er å reparere med små mengder sprit. Heldigvis kommer dette veldig sjeldent
Vis hele sitatet...

Drikker man alkohol hver dag i noen år kan jeg trygt si man ikke merker noe hangover dagen etter alkoholinntaket... Anbefales absolutt ikke, men det går.

Er jo ogspå mange som bruker zyrtec (allergimedisin) for å unngå hangover.
Husker ikke helt hvordan det skulle gjøres, men mener at man skulle ta en før man begynte drikke, og en før man legger seg, helst med masse vann.

Vet også at noen unngår hangoveren ved å ta en rivotril eller valium før man legger seg, men det er vel heller ikke å anbefale da det fort kan bli en veldig dårlig vane..
Sitat av KjellFresh Vis innlegg

Vet også at noen unngår hangoveren ved å ta en rivotril eller valium før man legger seg, men det er vel heller ikke å anbefale da det fort kan bli en veldig dårlig vane..
Vis hele sitatet...
For å ikke snakke om faren for respirasjonssvikt ved blanding av de to før en sover.
Sitat av kjellfresh
Drikker man alkohol hver dag i noen år kan jeg trygt si man ikke merker noe hangover dagen etter alkoholinntaket... Anbefales absolutt ikke, men det går.
Vis hele sitatet...
Jada, helt klart er man en hard dranker tar det lenger tid før abstinens/fyllesyke(som er det samme) kommer.

Sitat av relevant
For å ikke snakke om faren for respirasjonssvikt ved blanding av de to før en sover.
Vis hele sitatet...
Hehe, det skal ganske så mye til før det blir fatalt selv med ingen tolleranse, eneste unntak er om man lider av alvorlige respirasjonsproblemer fra før.
Sitat av Relevant Vis innlegg
For å ikke snakke om faren for respirasjonssvikt ved blanding av de to før en sover.
Vis hele sitatet...
EN rivotril tar nok ikke kverken på deg, jeg tenkte mest på at det kunne bli en dårlig vane som kan utvikle seg til noe kjipere, som avhengighet. Tror ikke jeg har vært borti noen som ikke liker en lett benzo effekt, å da tenker jeg ikke på å knaske til du blir skikkelig rusa, da kan det nok bli værre, hvertfall for noen uten tolleranse.

Sitat av HighAtBirth Vis innlegg
Ikke skyt heroin. Ikke en gang. Aldri.
Vis hele sitatet...
Det beste er jo å holde seg unna heroin, om det er skyte, røyke eller snorte.
Rart at folk fremdeles føler seg fristet til å prøve ut dette lenger så opplyste man er i disse dager, men sånn kommer det vel altid til å være med alle rusmidler uansett.

Benzodiazepiner er jo også noe jeg syntes folk tar litt for lett på.
Kanskje en sjelden gang når man har bruk for det, men det er ganske mange som ikke tror de er hekta, å når man plutselig får abstinenser på det så får man skikkelig abstinenser, å de er værre enn på heroin!
Sist endret av KjellFresh; 19. februar 2016 kl. 20:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
EN rivotril tar nok ikke kverken på deg, jeg tenkte mest på at det kunne bli en dårlig vane som kan utvikle seg til noe kjipere, som avhengighet. Tror ikke jeg har vært borti noen som ikke liker en lett benzo effekt, å da tenker jeg ikke på å knaske til du blir skikkelig rusa, da kan det nok bli værre, hvertfall for noen uten tolleranse.



Det beste er jo å holde seg unna heroin, om det er skyte, røyke eller snorte.
Rart at folk fremdeles føler seg fristet til å prøve ut dette lenger så opplyste man er i disse dager, men sånn kommer det vel altid til å være med alle rusmidler uansett.

Benzodiazepiner er jo også noe jeg syntes folk tar litt for lett på.
Kanskje en sjelden gang når man har bruk for det, men det er ganske mange som ikke tror de er hekta, å når man plutselig får abstinenser på det så får man skikkelig abstinenser, å de er værre enn på heroin!
Vis hele sitatet...
Nja, vil ikke si at folk tar litt lett på benzobruk her på forumet, er ganske mange tråder/posts til skrekk og advarsel og det med god grunn, men det er jo så individuelt hva folk tåler i det lange løp. Hvis man skal bruke bzp over en lengre periode er det greit å være svært kritisk, heller litt for forsiktig enn godtroen, er faktisk i mange tilfeller å bruke svakere/sjeldnere doser enn det legen anbefaler, fordi det er som du sier det værste man kan bli avhengig av.

Alikevel tross til alt det negative benzoer kan bringe er det den mest effektive medesinen innen sitt felt, med et fullstendig fravær av bivirkninger kontra medikamenter i C gruppen. Selv har jeg stått på benzoer fast i sikkert 5 år, men tar i ny og ne pauser på 14-21 dager bare for å sjekke om jeg er "innafor" dosering som utelater noen som helst form for abstinens
Sitat av Oshugon Vis innlegg
Alkohol: Ja denne er en hard nøtt å knekke, jeg vil si du ikke kommer deg helt unna hangover uansett hva du gjør, men det finnes måter man kan dempe det betrakelig, B-Vitaminer(spesiellt B12) spør gjerne fastlegen din om en resept, det skal mye til å ta "overdose" på bvitamin for å si det sånn... ta dette før du begynner å drikke.

Antihistaminer(allergimedikamenter) Jeg tror det er litt individuelt hvilke typer som fungerer på folk, min favoritt er Vallergan, tar alltid 20-30mg før jeg stuper til sengs.

Mat og drikke før du legger deg, setter alltid et stort glass vann på nattbordet før jeg drar ut så jeg ikke skal glemme det når jeg kommer hjem, pleier som regen å bli en kebab/burger når utestedene er stengt.

Dette er vel ting folk kan fra før, men når jeg føler disse punktene blir jeg aldri fyllesyk. 1-2 ganger i året får jeg en hangover som er helt ekstrem, da ligger jeg å spyr i over 12 timer(sistgang spydde jeg nesten 100 ganger) Det eneste som hjelper da er å reparere med små mengder sprit. Heldigvis kommer dette veldig sjeldent
Vis hele sitatet...
Når det kommer til antihistaminer og alkohol vil antihistaminer hos mange gjøre deg mer søvnig når du inntar alkohol (meg inludert )
Ja sånn er det hos de aller fleste, derfor jeg tar dem rett før jeg legger meg Om man tar dem før man stikker på fylla(som faktisk er det aller beste når det kommer til morgendagen) så blir man gjerne litt ekstra slapp,
Tips for å redusere hangover fra alkohol:

1) Ta 500 mg N-acetyl cysteine (NAC) 30 minutter før du begynner å drikke. Reduserer skaden fra acetaldehyd ved å øke mengden glutation (som er et av kroppens viktigste forsvar mot gifter som alkohol).

2) 400-1000 mg sulbutiamine før/etter alkohol. Er i hovedgrunn bare 2 tiamin(B1) molekyler som sitter sammen, men krysser blod-hjernebarrieren mye lettere enn tiamin og gir derfor mye kraftigere effekt. Både beskytter mot og reduserer hangover fra alkohol.

3) 30 mg noopept før alkohol. Det er ukjent hvorfor noopept fungerer så bra mot hangover (hvis man ser bort ifra at det fungerer som en antioksidant og beskytter nerveceller), men både jeg og mange andre har erfaring med at det reduserer hangover betraktelig.

4) Vann.
Sist endret av Gunnar Gul; 19. februar 2016 kl. 23:10.
Trådstarter
Sitat av Gunnar Gul Vis innlegg
Tips for å redusere hangover fra alkohol:

1) Ta 500 mg N-acetyl cysteine (NAC) 30 minutter før du begynner å drikke. Reduserer skaden fra acetaldehyd ved å øke mengden glutation (som er et av kroppens viktigste forsvar mot gifter som alkohol).

2) 400-1000 mg sulbutiamine før/etter alkohol. Er i hovedgrunn bare 2 tiamin(B1) molekyler som sitter sammen, men krysser blod-hjernebarrieren mye lettere enn tiamin og gir derfor mye kraftigere effekt. Både beskytter mot og reduserer hangover fra alkohol.

3) 30 mg noopept før alkohol. Det er ukjent hvorfor noopept fungerer så bra mot hangover (hvis man ser bort ifra at det fungerer som en antioksidant og beskytter nerveceller), men både jeg og mange andre har erfaring med at det reduserer hangover betraktelig.

4) Vann.
Vis hele sitatet...
er alle disse stoffene lovlig i norge uten resept?
Rivotril er vel det eneste benzoet jeg vil fraråde noen å ta i forbindelse med en speed nedtur.
Man blir så ekstremt loket av rivotril at istedetfor å sove så demonterer du sengen eller støvsugeren hele natten.
Drikk heller noe kokt melk eller ta deg en valium.
Angst/hjertebank ved røyking av tjall; Drikk pils først
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Angst/hjertebank ved røyking av tjall; Drikk pils først
Vis hele sitatet...
Veldig sant. Alkohol forsterker reseptorbindingen av GABA, og øker på denne måten transmitterens sentralnervøse hemmende («angstfordrivende») virkning. Hjertebank er gjerne et symptom på angst, og angst er veldig vanlig ved bruk av cannabis. Det er dog viktig å vite forskjellen på angst og et eventuelt hjerteproblem. Rusmidler generelt er ofte en stor utløser for elektriske feil i hjertet, som Afib og svt. Ingen av delene er særlig farlige, men det er jo en sjanse for at noe skummelt kan skje. Dersom du får puls som overstiger din egentlige maxpuls: 220-alderen din konsekvent hver gang du røyker cannabis og kommer plutselig bør en dra til legen. Dersom du får ekstremt ugjevn hjerterytme bør du også dra til legen.

For å legge til et ytterligere tips: Dersom du ofte opplever angst på cannabis, forsøk å hold deg unna koffein den dagen du inntar det, da dette er blokkerende for GABA-reseptoren, det blokkerer nerveterminalene i de nervebanene som går til musklene. Resultatet er ukontrollerte muskelrykninger, noe som gjerne også skjer ved cannabis, samt økt sjanse for hjertebank, og angst.

Om du røyker cannabis ofte, så hold deg unna for store mengder alkohol. Veldig lave doser alkohol viser seg effektivt mot angst, og når man har drukket alkohol før en røyker cannabis er sjansen for at en blir svært svimmel og dårlig langt høyere. Er du helgerøyker og har problemer med angst eller hjertebank: Drikk 1-2 pils før du fyrer, så er mye av problemet kvitt. Regelmessig trening hjelper også på. Av personlig erfaring så er ''comeupet'' den vanligste tiden å få angst på, så en måte å kvitte seg med det problemet er å ta et par trekk for å så vente en stund og ta et nytt ett og klatre opp sakte. Ellers er generell forebygging også en lur ide. Generell forebygging kan være ting som å trene, sørge for å ikke ha noen stressmomenter rundt seg, være et sted du føler deg trygg, og være med folk du føler deg trygg med.
Det beste tipset er å holde seg unne dop. Styrer dere unna benzo er mye av jobben gjort allerede. Det er ofte derifra det går nedover. Dop er ikke for barn. Og ja, er du 18 er du et barn, beklager. Hjernen din er i alle fall ikke 100% voksen.

Skal du først bruke amfetamin og opiater, skyt dem. Hvis ikke gi dem eller selg dem til noen som virkelig vil nyte det hundre prosent i stedet for å waste effekten med idiotiske inntaksmåter.

Hold dere borte fra intravenøst bruk så lenge som mulig. Dvs ikke bruk amfetamin eller opiater. Finnes mye annet digg, som hasj feks. Aldri bruk et sterkere rusmiddel for å dempe abstinenser eller sug etter annet middel. Aldri bruk benzo mer enn 2-6 uker sammenhengende. Hvis noen synes noe av dette er selvmotsigende har dere ikke tatt not benzo. Det har jeg. Stay in school. Eller så er dere bare jævlig dumme. Denne forumtråden kommer ikke til å oppnå en dritt annet enn at alle skal komme med sine egne fasiter - helt til en høyprofilert KP-samler registrert for over 10 år siden kommer og dreper hele tråden.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Det beste tipset er å holde seg unne dop. Styrer dere unna benzo er mye av jobben gjort allerede. Det er ofte derifra det går nedover. Dop er ikke for barn. Og ja, er du 18 er du et barn, beklager. Hjernen din er i alle fall ikke 100% voksen.
Vis hele sitatet...
Vil påpeke at hensikten med tråden står for en god sak, og saken er skadeforebygging, og det å få mest mulig ut ifra rusmidlene. Å poste at en ikke skal bruke rusmidler i en slik tråd har ingenting godt for seg og er mer forsøpling. Jeg er dog enig i at en ikke bør bruke rusmidler. Rusmidler er dog noe som alltid kommer til å bli brukt.

Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Skal du først bruke amfetamin og opiater, skyt dem. Hvis ikke gi dem eller selg dem til noen som virkelig vil nyte det hundre prosent i stedet for å waste effekten med idiotiske inntaksmåter.
Vis hele sitatet...
Å injisere amfetamin og opiater er den mest fysisk destruktive måten å innta rusmidlene, samt inntaksmetoden som raskest fører til en avhengighet. Klart, det å injisere etanol er også en mer effektiv metode for å oppnå etanolrusen, men hvorfor oppfordre til det? Kanskje jeg nyter å sniffe amfetamin bedre en å injisere det i blodet?


Ellers er jeg forøvrig en smule enig med deg, at tråden antakeligvis ikke helt kommer til å gå i en vellykket retning. For mye bullshit som kommer til å komme opp, og noe av det har allerede sett dagens lys. Men hvem vet, uansett en facinerende lesning å lese andres erfaringer.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Å injisere amfetamin og opiater er den mest fysisk destruktive måten å innta rusmidlene, samt inntaksmetoden som raskest fører til en avhengighet. Klart, det å injisere etanol er også en mer effektiv metode for å oppnå etanolrusen, men hvorfor oppfordre til det? Kanskje jeg nyter å sniffe amfetamin bedre en å injisere det i blodet?
Vis hele sitatet...
Hvilke kvalifikasjoner har du, som gjør at du kan komme med slike ubegrunnede påstander? Hvis du nyter det mer i nesa har du trolig aldri skutt, hvertfall ikke mer enn 5 ganger. Men JA, du blir avhengig mye fortere. Jeg ble aldri hekta på amfetamin før jeg skøyt det. Men jeg nøt det heller aldri, for det er totalt søppel med mindre du skyter. Det er bare sannheten. Min sannhet hvertfall, som jeg tror mange deler, men det er ganske tabubelagt. Jeg har skutt etanol. Merket ikke en dritt. Tror du synser mer enn du vet. Men jeg kan ta feil. Jeg må legge til at jeg har et litt mer ukritksk forhold til rusmidler. Men jeg står for at opiater og speed bør man skyte for at det skal være verdt det. Hvis ikke er det null vits. La det heller være. Ang. opiater så mener jeg selvfølgelig ikke at man skal skyte metadon og sub nødvendigvis.. Men doll, heroin etc, selvfølgelig. Det er jo 90% av opplevelsen, som med amfetamin.


Håper jeg ikke blir sletta her.. Det er bare en mening jeg har.. Den er kanskje litt skrudd. Men dette er et forum for voksne vel?

Sitat av Relevant Vis innlegg
Vil påpeke at hensikten med tråden står for en god sak, og saken er skadeforebygging, og det å få mest mulig ut ifra rusmidlene. Å poste at en ikke skal bruke rusmidler i en slik tråd har ingenting godt for seg og er mer forsøpling. Jeg er dog enig i at en ikke bør bruke rusmidler. Rusmidler er dog noe som alltid kommer til å bli brukt.
Vis hele sitatet...
Det der er 100% kverulering.

Og angående det siste du skrev ang. bullshit i dagens lys, hvis tråden blir stående blir det mer bullshit incoming. Fra meg eller andre. Spørs vel litt på meningspolitiet her inne
Sist endret av TrippyKing; 20. februar 2016 kl. 03:36. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
meh, uenig. har hatt en av mine beste upper opplevelser på droppa amf sulfat. og IV er uaktuelt uansett om det er bedre, du sier jo selv det er mer avhengighetsdannende, så hvorfor i helvetz.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Hvilke kvalifikasjoner har du, som gjør at du kan komme med slike ubegrunnede påstander? Hvis du nyter det mer i nesa har du trolig aldri skutt, hvertfall ikke mer enn 5 ganger. Men JA, du blir avhengig mye fortere. Jeg ble aldri hekta på amfetamin før jeg skøyt det. Men jeg nøt det heller aldri, for det er totalt søppel med mindre du skyter. Det er bare sannheten. Min sannhet hvertfall, som jeg tror mange deler, men det er ganske tabubelagt. Jeg har skutt etanol. Merket ikke en dritt. Tror du synser mer enn du vet. Men jeg kan ta feil. Jeg må legge til at jeg har et litt mer ukritksk forhold til rusmidler. Men jeg står for at opiater og speed bør man skyte for at det skal være verdt det. Hvis ikke er det null vits. La det heller være. Ang. opiater så mener jeg selvfølgelig ikke at man skal skyte metadon og sub nødvendigvis.. Men doll, heroin etc, selvfølgelig. Det er jo 90% av opplevelsen, som med amfetamin.


Håper jeg ikke blir sletta her.. Det er bare en mening jeg har.. Den er kanskje litt skrudd. Men dette er et forum for voksne vel?



Det der er 100% kverulering.

Og angående det siste du skrev ang. bullshit i dagens lys, hvis tråden blir stående blir det mer bullshit incoming. Fra meg eller andre. Spørs vel litt på meningspolitiet her inne
Vis hele sitatet...
Du anbefaler andre å ta et konsist valg og informerer som fakta basert på egne erfaringer. Du tar ikke hensyn til andres erfaringer rundt samme tema, ei heller tar du i betrakning negative skadevirkninger og bi-effekter til konklusjon. Et argument basert på kun egne erfaringer og positive effekter kan en raskt stryke ut som et dårlig argument.
Sitat av Trololo Vis innlegg
1. Slipp MDMA hangover
Mix med psykedelika! 0.25g tørka flein rett før/samtidig holder i massevis. Evt 50ug LSD. For det første blir rollen bedre (i disse lave dosene er eneste som skjer med deg en lett bodyhigh), for det andre virker det tydeligvis som en slags beskyttelse mot den kjipe hangoveren man kan få av MDMA. Du merker 0 av at du har tatt MDMA dagene etter, det er intet mindre enn fantastisk
Vis hele sitatet...
Humm.. høres jo bra ut men kan noen bekrefte/avkrefte?
Trådstarter
Sitat av Alge Vis innlegg
Humm.. høres jo bra ut men kan noen bekrefte/avkrefte?
Vis hele sitatet...
har hørt det av flere andre etter at jeg har snakka om det. det funker på dama også, og hun bruker å få veldig stygge kræsj normalt, så mye at hun nesten ikke ville ta mdma mer. men dette ordnet opp i det
Skal prøve neste gang
Men skjønner ikke helt hvorfor dette skulle hjelpe, men håper det gjør det.
kan si i fra om det fungerer for meg eller ikke
Sist endret av Alge; 20. februar 2016 kl. 14:44.
Sitat av Relevant Vis innlegg
Du anbefaler andre å ta et konsist valg og informerer som fakta basert på egne erfaringer. Du tar ikke hensyn til andres erfaringer rundt samme tema, ei heller tar du i betrakning negative skadevirkninger og bi-effekter til konklusjon. Et argument basert på kun egne erfaringer og positive effekter kan en raskt stryke ut som et dårlig argument.
Vis hele sitatet...

Det ER fakta.
Kan anbefale Piracetam(nootropic) sammen med mdma for en renere tur, mindre downtime etterpå og en boosted oppelvesle.
Tar selv Piracetam dagelig 7-10 dager før en mdma tur og dette hjelper! Noopept funker også, men har personlig bedre erfaringer med racetamene her.

Phenibut til lsd/sopp.
Dette middelet har jeg kjøpt inn for bruk med psykadeliske stoffer da min underbevissthet sliter med og takle sinns-overgangen og jeg ofte opplever kraftig angst/bad trips på oppturen etter inntak av større doser lsd/sopp.
Phenubut løser dette problemet for meg og gir meg en bedre opptur, samt en synergisk flyt i kroppen med økt godfølelse.

Bruker også Melatonin til og få sove etter en tur.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Problemet med denne tråden er jo at infoen er så utilgjengelig når alt ligger hulter til bulter i en tråd.

Personlig ville jeg ha sortert tipsene per rusmiddel og skrevet de i de respektive "Den store _____ tråden", slik at man kan finne den igjen. Det er ingenting i veien for å evt endre førsteposten i disse trådene heller om informasjonen dere har med er såpass hendig å kunne i forhold til gitt rusmiddel, selvfølgelig får man cred (takk til nick for tillegg av den og den informasjonen).
Et alternativ er jo å samle sammen all den informasjonen som gies i denne tråden for å så røre den sammen til en "Den Store # Tråden" -tråd. Denne heter heldigvis ikke noe i nærheten så skulle ikke ha vært noe problem =)
Rundt 25-50mg serquel på nedtur fra makka, så sovner man som faen å sover minst 12timer, lettvindt, syns ihvertfall jeg
Sitat av Mohammed Vis innlegg
Hey, noen som kan vær litt hjelpen ? Så sætt æ pris det.

Tenkte å fortell mæ litt snæcks om psykedelisk godbita ��

Ikke lenge sia æ å dama tok veldig god lsd å etter 1-2 tima så måtte æ pakk i ho 2rivotril så turen stopper. Ho fikk en mindre hyggelig en. Alt sånn type pilla avbryt lsd/sopp osv.. Derfor æ ikke spis pilla ��
Vis hele sitatet...
Har prøvd å lese dette på Østlandsk, vestlandsk, Nord norsk å trøndersk, blir like forvirra hver gang
Men tror jeg har kommet frem til at du sitter å turer på syre nå?
hvis hun fikk i seg 2 rivotril så burde turen bli mer håndterbar, den stopper ikke, blir kanskje enklere å håndtere?
Har ikke teste selv, men vil tro Seroquel/Quetiapin vil stoppe toget.

Men for all del, den beste medisin er jo om du er der for henne, prat med henne, kos med henne, ta vare på henne

Minn henne på at det er noe som vil gå over. Ta frem blyanter å fargestifter å ark, å tegn, just do something thats nice
Sist endret av Eyeamare; 23. februar 2016 kl. 08:58. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Eyeamare Vis innlegg
Har ikke teste selv, men vil tro Seroquel/Quetiapin vil stoppe toget.
Vis hele sitatet...
Noen som kan støtte opp dette med kilder og/eller egen erfaring? Kan være greit å ha noen slike liggende om det skulle oppstå en vanskelig trip.
Sitat av Alge Vis innlegg
Humm.. høres jo bra ut men kan noen bekrefte/avkrefte?
Vis hele sitatet...
Kan bekrefte det samme, dog med 2C-B etter peak på MDMA. Man fader over i psykadelika og faller ikke like hardt fra MDMA-en. Dagene etter varierer sikkert, meget individuelt føler jeg.

Sitat av Viking85 Vis innlegg
Kan anbefale Piracetam(nootropic) sammen med mdma for en renere tur, mindre downtime etterpå og en boosted oppelvesle.
Tar selv Piracetam dagelig 7-10 dager før en mdma tur og dette hjelper! Noopept funker også, men har personlig bedre erfaringer med racetamene her.

Phenibut til lsd/sopp.
Dette middelet har jeg kjøpt inn for bruk med psykadeliske stoffer da min underbevissthet sliter med og takle sinns-overgangen og jeg ofte opplever kraftig angst/bad trips på oppturen etter inntak av større doser lsd/sopp.
Phenubut løser dette problemet for meg og gir meg en bedre opptur, samt en synergisk flyt i kroppen med økt godfølelse.

Bruker også Melatonin til og få sove etter en tur.
Vis hele sitatet...
Hvordan har du gått til anskaffelse av piracetam? Det er vell ikke lovlig, men sklir igjennom ganske lett?
Sist endret av snickersogtwist; 23. februar 2016 kl. 11:30. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Noen som kan støtte opp dette med kilder og/eller egen erfaring? Kan være greit å ha noen slike liggende om det skulle oppstå en vanskelig trip.
Vis hele sitatet...
Nja både ja og nei, tror antipsykotika påvirker folk individuelt som allt annet og er ikke gitt at en jævlig tripp demper/gir seg. Har tatt seroquel en gang under en vanskelig tripp siden jeg ikke hadde noen benzo liggende, kan hende det hjelp litt men merket lite til det.

Mens hos en annen venn av meg avsluttet de nesten trippen, tror ikke det var seroquel han tok men en av de andre mest vanlige antipsykotikum'ene vi har her i norge, så tipper man bare får prøve seg frem og se hvordan man reagerer
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Skal du først bruke amfetamin og opiater, skyt dem. Hvis ikke gi dem eller selg dem til noen som virkelig vil nyte det hundre prosent i stedet for å waste effekten med idiotiske inntaksmåter.
Vis hele sitatet...
Skal absolutt ikke si noe på at du har dine egne meninger, det er din rett. Men er ikke dette en litt bastant påstand? Og, *prøve å trå varsomt*, har jeg forstått rett fra andre tråder at du har vært i avhengighetsland? Hvilket er hva mange prøver å unngå..?
Nå er jeg langt mindre erfaren enn deg, men min mening/tro er at det er mulig å ha en mer forsiktig tilnærming til rusmidler og ha glede av det; at full dedikasjon ikke er den eneste aktuelle måten å gjøre det på. Men igjen, forskjellige meninger må være lov, man trenger dog ikke å påstå at det ER fakta.

On topic om tips, jeg har god erfaring med preload før MDMA. Kjører supplement regiment fra rollsafe.org, har minimalt med nedtur.
Lurt å få i seg elektrolytter underveis, f eks med sportsdrikk, for å unngå problemer med saltbalansen pga svetting og å drikke mye vann.

Foretrekker 25mg seroquel for å få sove etter stimulanter, sover tungt og godt i stedet for lett og urolig. Mindre avhengighetspotensiale enn benzoer, og IMO bedre effekt.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Det beste tipset er å holde seg unne dop. Styrer dere unna benzo er mye av jobben gjort allerede. Det er ofte derifra det går nedover. Dop er ikke for barn. Og ja, er du 18 er du et barn, beklager. Hjernen din er i alle fall ikke 100% voksen.

Skal du først bruke amfetamin og opiater, skyt dem. Hvis ikke gi dem eller selg dem til noen som virkelig vil nyte det hundre prosent i stedet for å waste effekten med idiotiske inntaksmåter.

Hold dere borte fra intravenøst bruk så lenge som mulig. Dvs ikke bruk amfetamin eller opiater. Finnes mye annet digg, som hasj feks. Aldri bruk et sterkere rusmiddel for å dempe abstinenser eller sug etter annet middel. Aldri bruk benzo mer enn 2-6 uker sammenhengende. Hvis noen synes noe av dette er selvmotsigende har dere ikke tatt not benzo. Det har jeg. Stay in school. Eller så er dere bare jævlig dumme. Denne forumtråden kommer ikke til å oppnå en dritt annet enn at alle skal komme med sine egne fasiter - helt til en høyprofilert KP-samler registrert for over 10 år siden kommer og dreper hele tråden.
Vis hele sitatet...
Mest idiotiske kontra ever! først sier du at hvis du skal nyte amfetamin, ell opiater, så må du skyte det, ellers er det waste, så råder du å holde seg unna intravenøst så lenge som mulig
Til alle dere andre som ikke vet men lurer, det går fiint ann å nyte amfetamin i nesa, du trenger absolutt ikke skyte!

Forutenom det, er jeg helt enig, stay safe smoke weed
Sist endret av Eyeamare; 23. februar 2016 kl. 12:13.
Sitat av SoppVandrerne Vis innlegg
Noen som kan støtte opp dette med kilder og/eller egen erfaring? Kan være greit å ha noen slike liggende om det skulle oppstå en vanskelig trip.
Vis hele sitatet...
Avslutta turen min litt for tidlig sist gang, det vil si at jeg gikk og la meg innpå et mørkt kaldt rom for tidlig, uten noen form for stimulanse til hjernen.

Det som skjedde var at jeg fikk thought-loops, altså en tanke som går på repeat, der jeg kun klarte å observere at jeg tenkte denne tanken hvert andre sekund. Skikkelig mental tortur.

Klarte å kvele turen med 8 seroquel (25mg). Tok først fire, funka ikke. Så to til, funka ikke. Så to til, så sovna jeg.

Jeg tror forsåvidt seroquelen funka mot loopen allerede etter to stykker, men jeg var så skremt etterpå at jeg ikke klarte å sove.
Sitat av TrippyKing Vis innlegg
Hvilke kvalifikasjoner har du, som gjør at du kan komme med slike ubegrunnede påstander? Hvis du nyter det mer i nesa har du trolig aldri skutt, hvertfall ikke mer enn 5 ganger. Men JA, du blir avhengig mye fortere. Jeg ble aldri hekta på amfetamin før jeg skøyt det. Men jeg nøt det heller aldri, for det er totalt søppel med mindre du skyter. Det er bare sannheten. Min sannhet hvertfall, som jeg tror mange deler, men det er ganske tabubelagt. Jeg har skutt etanol. Merket ikke en dritt. Tror du synser mer enn du vet. Men jeg kan ta feil. Jeg må legge til at jeg har et litt mer ukritksk forhold til rusmidler. Men jeg står for at opiater og speed bør man skyte for at det skal være verdt det. Hvis ikke er det null vits. La det heller være. Ang. opiater så mener jeg selvfølgelig ikke at man skal skyte metadon og sub nødvendigvis.. Men doll, heroin etc, selvfølgelig. Det er jo 90% av opplevelsen, som med amfetamin.


Håper jeg ikke blir sletta her.. Det er bare en mening jeg har.. Den er kanskje litt skrudd. Men dette er et forum for voksne vel?



Det der er 100% kverulering.

Og angående det siste du skrev ang. bullshit i dagens lys, hvis tråden blir stående blir det mer bullshit incoming. Fra meg eller andre. Spørs vel litt på meningspolitiet her inne
Vis hele sitatet...
Er ikke alle som liker å misbruke rusmidler til den sterkeste grad sånn som du gjør.. Mange liker å ta seg en lisse eller flere med feks amf/cola/mdma eller droppe noen knips feks, en gang i blant når dem skal ut osv. og så kommer du her å anbefaler dem å skyte, sier at man MÅ skyte for at det skal være verdt det.. Bare pga du har gått i den fella, og ikke klart å kontrollert bruken din og brukt på riktig måte så kommer du med kyniske uttalser. NEI, man MÅ absolutt ikke skyte amf eller benzo for at det skal være verdt det! Fyfaen så kynisk..
▼ ... noen uker senere ... ▼
Er det noen som har erfaringen med å røyke når man er på nedtur fra syre/sopp samt. man får angst i form av hjertebank til vanlig på hasj? Før man hjertebank som vanlig eller ikke? Sitter bare og lufter tankene litt så kom dette spørsmålet opp, dog jeg regner med at det ikke er et fasitsvar på det. Lurer bare på om noen har erfaringen.