Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 645
Hei !

Jeg er på utkikk etter en mini pc jeg kan ha koblet opp til tven.
Den skal brukes til nettsurfing og streaming av filmer og serier.

Noen som har noen forslag?
pris - 5k max helst billigere
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Jurgen1337 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
eller roku, eller appletv eller random laptop.

Jeg har dog aldri skjønt folk som skal "surfe" på TVen, ser for meg helt hjerneskadede folk.
Xbox + Smartglass
Sitat av AtXbYeA Vis innlegg
Jeg har dog aldri skjønt folk som skal "surfe" på TVen, ser for meg helt hjerneskadede folk.
Vis hele sitatet...
Jeg tør påstå at jeg ikke er alt for hjerneskadet hvertfall Jeg har et mediesenter tilkoblet TVen. Surfer sjelden på den selv alene, men når vi har gjester i huset er det ofte den blir brukt til å vise og/eller sjekke opp ting på nett. Det er jo en relativt stor skjerm plassert perfekt i forhold til sofaen, så jeg ser absolutt hvorfor noen vil ha surfemuligheter i forbindelse med TVen sin.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Sitat av Nichotin Vis innlegg
Jeg tør påstå at jeg ikke er alt for hjerneskadet hvertfall Jeg har et mediesenter tilkoblet TVen. Surfer sjelden på den selv alene, men når vi har gjester i huset er det ofte den blir brukt til å vise og/eller sjekke opp ting på nett. Det er jo en relativt stor skjerm plassert perfekt i forhold til sofaen, så jeg ser absolutt hvorfor noen vil ha surfemuligheter i forbindelse med TVen sin.
Vis hele sitatet...
Hvis man skal vise f.eks videoer eller lignende kan dette oppnås med både roku og pi via airplay, hvis man skal vise noe annet og har epledevices kan man bruke airplay mirror-modus med f.eks appletv.

Jeg ser poenget ditt, men det finnes fullgode alternativer som er mer kompakte \ moderne enn PCen tilkoblet TV (som var ganske kult i 2001).