Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 6641
Enemy of the snut
Hva er beste måten å innta stoffet på og hvor mye bør jeg starte med? Har aldri prøvd det før, men ser og hører at flere mener den beste inntaks-metoden er nasalt?

Hvor lenge vil rusen vare og vil jeg få noe form for nedtur?
Nasalt er anbefalt ja, trenger voldsomt store doser oralt. Nasalt varer effekten ca 1 time. Man får ingen ordentlig nedtur, men man kan føle seg litt spaca og kvalm etterpå.

Dosering spørs på hva du prøver å oppnå. Anbefaler å sjekke ut erowid.org.
Sist endret av Nydelig; 3. juli 2016 kl. 22:12.
15-30mg er fint første gang, bump it. Tar et par minutter før du kjenner noe, varer ca 45 min ish, før det blir litt chillere med after effects i 2-5t
Digital nomade
trippy's Avatar
Jeg ville veid opp 50mg og delt det opp i 5 linere. Hvis du vil ha mer seinere kan det fort bli jævla vanskelig å måle opp noe mere. Minimalt med nedtur, spaca og kvalm som nevt over her er vanlig. I små doser (10-30mg) så føles det ganske likt ut som alkohol; dobbeltsyn, vanskelig å fokusere, dybdesyn blir kraftig endret, mangel på grov og fin motorikk, nummen i kroppen (øker med dosering).

Ville laga en liten "chillout-haug" med dyner, puter etc. og satt på noe minimal techno (Marcel dettmann feks.) og bare slappa av fullstendig og nyte det Har hatt det gøy tidligere når jeg har satt på en live mix på tven og etter noen 10mg linere så er man plutselig inne i settet og hører musikken på en helt ekstremt merkelig måte. Ketamin er snålt, hahahah!
Sist endret av trippy; 4. juli 2016 kl. 17:31.
Enemy of the snut
Trådstarter
Sitat av trippy Vis innlegg
Jeg ville veid opp 50mg og delt det opp i 5 linere. Hvis du vil ha mer seinere kan det fort bli jævla vanskelig å måle opp noe mere. Minimalt med nedtur, spaca og kvalm som nevt over her er vanlig. I små doser (10-30mg) så føles det ganske likt ut som alkohol; dobbeltsyn, vanskelig å fokusere, dybdesyn blir kraftig endret, mangel på grov og fin motorikk, nummen i kroppen (øker med dosering).

Ville laga en liten "chillout-haug" med dyner, puter etc. og satt på noe minimal techno (Marcel dettmann feks.) og bare slappa av fullstendig og nyte det Har hatt det gøy tidligere når jeg har satt på en live mix på tven og etter noen 10mg linere så er man plutselig inne i settet og hører musikken på en helt ekstremt merkelig måte. Ketamin er snålt, hahahah!
Vis hele sitatet...
Mulig jeg spør dumt nå men bedre å spørre én gang for mye enn én gang for lite ketamin er jo bedøvelse for dyr, brukes spesielt som bedøvelse for elefanter så sier seg selv at vi mennesker må innta ganske små mengder
Skal se om jeg tester ut stoffet idag/ikveld, fikk bonus fra en via darknet på ca 0,250g - altså 250mg. Mener det var dét tallet ihvertfall..

Men dere foreslår at jeg tar en liten linje først på ca 10-15mg først, og deretter KANSKJE dosere på nytt med ca 10mg?
Vil jeg få sove på dette stoffet? (kanskje dumt spm akkurat det siste siden det er bedøvelses-middel for større dyr)
Og jeg bør vel ikke vise meg ute blant folk når jeg er påvirka?
Ja du får sove
Sitat av KingPin Vis innlegg
Men dere foreslår at jeg tar en liten linje først på ca 10-15mg først, og deretter KANSKJE dosere på nytt med ca 10mg?
Vis hele sitatet...
For eksempel. Ketamin er ganske greit å dosere opp på. Bare å key-bumpe deg opp i ønsket form egentlig med en 10-15 minutters mellomrom.
Sitat av KingPin Vis innlegg
Vil jeg få sove på dette stoffet?
Vis hele sitatet...
Null stress.
Sitat av KingPin Vis innlegg
Og jeg bør vel ikke vise meg ute blant folk når jeg er påvirka?
Vis hele sitatet...
Spørs på setting og dose imo. Jeg synes ketamin kan være kjempemorro og håndterbart på byen ved keybumping, spesielt å danse på. Men man blir jo gjerne litt space'a, og ved større doser blir balansen din på trynet(og da snakkker jeg beyond ute på tur, er ikke så moro å måtte holde seg fast i bardisken i frykt for å regelrett dette overende). Så det er ikke et stoff du skal ha i deg før du går på familiemiddag eller for å handle klær akkurat.
Ville testet det hjemme alene først.
Digital nomade
trippy's Avatar
Det er det jeg ville og har gjort tidligere ja, noen liker å ta store doser på en gang andre liker små og flere. Du blir ikke såå påvirka av 10mg, det er aktivt men du legger ikke så veldig merke til det før du bikker 20-30 og da river det plutselig ganske godt Godt mulig du sovner under rusen også, eller det kan iallefall føles sånn ut. Fort å havne i en transelignende "state" hvor du bare er musikken og ingenting annet henger på greip, behagelig sådan! Hold deg langt unna straighte folk når du er på ketamin ja haha, fort gjort å se fullstendig gal ut mens du krabber/går veldig sjanglete og krakete.

Vær forsiktig og ta det med ro så blir det en bra tur
Edit: Mener da ta det med ro som i; ikke snort masse ketamin og utforsk byen når du ikke har prøvd det før. Men når det er sagt så er det veldig morro å veive med armer og danse på små doser

Glemte å legge ved den store ketamintråden. Her står det meste du trenger å vite
Sist endret av trippy; 4. juli 2016 kl. 19:39. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Enemy of the snut
Trådstarter
Kan det være en god kombo å kombinere ketamin med benzo? Tok 3x2mg Rivotril igår kveld, så ikke noe poeng i å ta Rivotril ikveld hvis jeg tar ketamin mtp halveringstiden. Men Xanor derimot, har en halveringstid på 12 timer. Blir man bare trøttere/sløvere av å kombinere ketamin og Xanor?