Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1199
Kjøpte en Macbook pro tidligere. Kom inn på eplehuset i siste liten før stengetid, og fikk ordnet det. Spurte om lion var preinstallert, men nei, det var det ikke. Han nevnte at han skulle gi meg en adresse, slik at jeg skulle få det gratis men tror vi begge glemte det, og når jeg kom hjem ser jeg at det koster over 200 i App Store.

Noen som vet om jeg kan fikse det uten å måtte vente til i morgen? Trenger jeg en coupon code eller noe?
Sitat av connubialis Vis innlegg
Kjøpte en Macbook pro tidligere. Kom inn på eplehuset i siste liten før stengetid, og fikk ordnet det. Spurte om lion var preinstallert, men nei, det var det ikke. Han nevnte at han skulle gi meg en adresse, slik at jeg skulle få det gratis men tror vi begge glemte det, og når jeg kom hjem ser jeg at det koster over 200 i App Store.

Noen som vet om jeg kan fikse det uten å måtte vente til i morgen? Trenger jeg en coupon code eller noe?
Vis hele sitatet...
Stikk på Eplehuset, og vis kvittering på Mac'en din, og si til ekspeditøren at du skulle få en gratiskode for Lion, så ordner det seg nok om betjeningen er grei
Coptercat
Trådstarter
Sitat av CorLeX Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Takk for relevant og kjapt svar! Sikkert denne de snakket om.