Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  22 6646
Hei! Har Vært hard på nåla en liten periode igjen.
Nå er det back to reality for en stund men armen ser helt jævlig ut med de blå/brune prikkene fra sprøyten.
Noen tips til hvordan jeg kan få skjult det best mulig imorgen ? Funker det med noe sånn derre sminkegreier ?
Dama har noe får å få brunere dekke I trynet osv ?

Setter forresten siste smellen nå. Om det skulle ha noe og si med tanke på gro/lukketiden på stikksåret.

Aldri trengt og skjule det før men ble plutselig sånn denne gang..

Lang genser er siste løsning da det er varmt!! Hehe
Takker for svar og ikke noe motalprekener takk.
Vet alle farer og konsekvenser osv med narkotikum og spesielt sprøyter..
Har ikke noen erfaring med å bruke sprøyter eller slikt, men en langarmet hvit skjorte hadde vel vert det beste? Da ser en både skikkelig ut pluss da blir det ikke så varmt, ihvertfall ikke hvis den er laget av skikkelig bomull.
Blåmerker er helt umulig å sminke bort med den sminken jeg har i alle fall. Fargen på brunkrem og pudder funker ofte dårlig mot fargen på kroppen også. Teatersminke funker kanskje, men det er sikkert noe man må kunne. Hvis det er åpne sår, ville jeg heller ikke brukt så mye sminke oppi det, blir fort betent. Tror nok genser er det beste...
Kan jo surre en støttebandasje rundt armen og si du har skadet albuen din eller noe.
Å få sminke til å se naturlig ut tar skills og tid. Men om det bare er små stikksår og blåmerker, kan du se om du finner noe som passer huden din her: Kryolan TV Stick og prøve deg litt fram. Evt ta en tur på YouTube.

(Får kjøpt det på Visage i Oslo forresten)
Takk for svar..
Langermet eller genser funker desverre dårlig.
Skal tilbake på jobb etter fri og få en briefing på planen fremover til sjef osv er tilbake. Rekner meg jeg skal bli vist hva som henger til tørk osv I lakk hallene på 45-60 varmegrader og blir sett skeptisk på om jeg går I genser. Haha
Er bare og bruke resten av natten på og finne en løsning på YouTube eller noe.
Har noe kremer liggende som skal testes imorgen da det er grodd.
Ikke bruk en hvit tskjorte da, siden det mest sannsynlig vil smitte av fra armene til plagget.
Sitat av entropi Vis innlegg
Ikke bruk en hvit tskjorte da, siden det mest sannsynlig vil smitte av fra armene til plagget.
Vis hele sitatet...
Spørs om han har åpne sår eller ikke, om han har åpne sår er jeg enig med deg
hvis du skal henge rundt i 45-60 varmegrader tror jeg ikke sminke hjelper deg noe særlig, døvt om det begyner å renne.

Kjøp eller lån en albustøtte istedet og si du har spilt for mye dataspill eller tennis eller hva som er mest likely.
En fyr på den gamle jobben min brukte en sånn, skyldte på dårlige ledd. Han så og prata selvfølgelig litt rocka så man skjønte jo greia, men prinsippet er at det ikke er noen andres sak enn ense egen hva man bruker av støtteutstyr og bandasjer så lenge man får jobben gjort på tilfredstillende måte, og det var aldri noe tema om det var den ene eller den andre årsaken til hvorfor han gikk med bandasjen.
Det kan selvfølgelig også være han bare hadde dårlige ledd, men den dekker nå til uansett. Lykke til!


http://www.pavis.no/products/albu

edit: her er et googlesøk som viser flere alternativer
https://www.google.dk/search?q=albus...buest%C3%B8tte
Sist endret av HellToPay; 4. juli 2016 kl. 02:18.
Takker for videre svar!
Godt poeng med sminke og varmen.. får google litt om hvor lang tid det tar før det siste stikket lukker seg og evt ta litt vannbasert lakk rundt så det ser ut som søl.. (ikke no særlig på selve punktet med rur) så ser det nok om ikke greit ut dumt ut og mindre merkbart uansett.. haha,

Problemet er at jeg blir alene på jobb I 2 uker og har slitt med en albue etter en mc krasj og sjefen har panikk bare jeg er sliten I armen så spørs om han blir stressa om jeg kommer med bandasje / støtte rundt siden jeg må sandblåse og lakkere alt selv en periode. Hehe
Sist endret av pillthrill; 4. juli 2016 kl. 04:16.
Sitat av slappegodt Vis innlegg
Spørs om han har åpne sår eller ikke, om han har åpne sår er jeg enig med deg
Vis hele sitatet...
Tenkte mest på sminken egentlig. Innsiden av genserkragen til skikkelige brunkrembærter er ganske guffen...
Finnes mulighet til ett bilde så att vi vet hva vi har å gjöre med?

Er det åpne sår eller bare stick?
Det er bare små stikk som er blå/lilla og en par plasser med blåflekk/blå ring I rundt etter litt loking med åra.
Vil desverre ikke ta bilder da tattisene er enkle og kjenne igjen. "Skapnarkis" en gang iblant for tiden..

Men selve stikket har en liten rur fra spissen gikk inn med en blå/lilla kul på 1-1,5mm.. fikk tips om dekkstift.
Tester det imorgen og stresstester med litt varme og fukt (NASA style) hvis ikke hopper jeg bare på det med og skvette litt lakk rundt om og si jeg holdt på med bilen hjemme
Halla..... veit om noe som hjelper bedre enn sminke,og det er Hirudoid salve eller evnt. Intracite-Gel... Veit ikke hvor du er,men i Oslo kan du evnt. dra på felt sykepleien som ligger i samme bygget som sprøyte rommet,der er det gratis å få hjelp med sånt.evnt. kan du kjøpe Hirudoid salve på apoteket....Hjelper faktisk bedre enn sminke,om en smører på rikelig...Prater av erfaring altså...:-) :-)
Hvor mange stikk er det snakk om egentlig? Jeg tenker jo at ingen ville reagert om en håndverker møter opp med en 3-4plaster på armen...
Ellers så tenker jeg jo at noe sånt som dette burde funke i en lakkhall uansett hvor varmt det er. Jeg digger ihvertfall den type trøyer i sommervarmen, bruker dem så ofte som mulig egentlig.
Skal sjekkes ut okay40
Den så veldig Nice ut den langermen der moret ikke heftig varm i solvarmen heller? , må sjekkes ut imorgen også! Blir vel en gel og trøye kombo haha.
Det er snakk om 5 "årer" hvor stikka har flytta opp eller ned pga brusk danning eller noe annet stuk som var god grunn in the heat of the moment..
Hirudoid hjelper veldig bra også mot brusk,sår o.l...Ja,det meste faktisk hva gjelder sånne typer sår..bare å dekke over med kompress - plaster over natta etter at man har smurt på en god mengde med salve...Og som jeg skreiv i priv.melding til deg..SPØR DEM..
Sitat av pillthrill Vis innlegg
Den så veldig Nice ut den langermen der moret ikke heftig varm i solvarmen heller?
Vis hele sitatet...
Jeg synes de trøyene faktisk virker avkjølende sånn overall. En helt svart kjenner du godt i solsteiken selvfølgelig, men finnes jo rashguards i andre farger også.
Thankyouu okay40! Genialt skal høre hva de sier og anbefaler der og gi armene den reneste spabehandlingen og la de hvile.. ⛑
Takk for tipset moret skal absolutt innom og sjekke det ut
Sist endret av pillthrill; 4. juli 2016 kl. 22:47.
Sårsalve, får du på apoteket.
Er problemet akutt får du bruke sminke.
Er vel ikke nødvendig å skjule sånt med sminke tenker nå jeg,siden man kan fjerne problemet nesten helt 100% med hirudoid salve..Fra felleskatalogen om hirudoid :reduserer smerter og hevelser,motvirker koagulering av blod og bedrer blodgjennomstrømningen..blå,grønne,lilla,brun/oransje merker forsvinner ganske raskt,og løser blodproppdannelser(og brusk) i ytre årer.....PROBLEM LØST..:-)
haha, ikke smink armen Har sett dårlige forsøk på dette
Jeg har brukt en sånn Foundation og det funka bra.