Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  81 13585
Overraskende at ingen har nevnt TrackMania!
The office som serie. Jævlig komisk, korte episoder, med mange sesonger. Og Dungeon defenders som spill. Bra Towerdefense blandet med FPS.
Sitat av sgt_coke Vis innlegg
På vg1 hadde vi store cod 2 lan over skolenettet. Det som var gøy var at vi kunne spille selvom lærærn hadde stengt av nettet, så vi chatta ofte med hverandre over cod chatten på prøver (y)
Vis hele sitatet...
hahaha, kung!
spill:
warcraft 3
starcraft 1 og 2 (starcraft 2 må i allefål stå på bunn grafikk hos meg)
minecraft
trackmania
super meat boy

serier:
big bang theory
myth busters
mann mot natur

Folkens.... glemt helt av Counter Strike? føler litt forever alone, alle spille facebook og andre high tech spill, mens jeg sitt med Cs
Sitat av Kain Vis innlegg
Folkens.... glemt helt av Counter Strike? føler litt forever alone, alle spille facebook og andre high tech spill, mens jeg sitt med Cs
Vis hele sitatet...
synes det er litt vanskelig å spille cs på skolepcn med tanke på at steam ikke fungerer på de fleste skole og at tastaturet på skole pcn er litt lite
Online poker
Warlight
HackForums.net & 2girls1cup !
Sitat av Kognito Vis innlegg
Hijacker tråden litt:

Noen som vet hvordan man spiller Battlefield Heroes eller League of Legends på skolenettet?
Vis hele sitatet...
Jeg spiller en del League Of Legends på skolenett, internettet der heter gjest.
Må bare logge meg inn, gå inn på en internett side skrive inn ett brukernavn og passord, så kan jeg fint gå inn på LoL. Litt vanskelig å spille med 21000 i ping da men..
Canvas Rider! og Slipstream 2 er stort sett det eneste jeg spiller i timene.
Rubber ninjas!!! du kan spille 2 player osv veldig underholdene!!
Sitat av Hønsehauk Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Prøvd Your Freedom, men fikk det aldri til å fungere som det skulle. Har også prøvd hotspot shield uten noe resultat.

Sitat av EliteBook Vis innlegg
Jeg spiller en del League Of Legends på skolenett, internettet der heter gjest.
Må bare logge meg inn, gå inn på en internett side skrive inn ett brukernavn og passord, så kan jeg fint gå inn på LoL. Litt vanskelig å spille med 21000 i ping da men..
Vis hele sitatet...
Skolenettet vårt hetet RFK-Open. Når man logger inn på nettet med brukernavn og passordet sitt fungerer det meste untatt å logge på League of Legends, Battlefield Heroes, Steam etc. Kommer bare feilmelding om at de ikke kan koble seg til.

Sitat av mabe140 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Blir dette spilt enda??
Sist endret av Kognito; 5. november 2011 kl. 07:34.
Sitat av Kognito Vis innlegg
Prøvd Your Freedom, men fikk det aldri til å fungere som det skulle. Har også prøvd hotspot shield uten noe resultat.

Skolenettet vårt hetet RFK-Open. Når man logger inn på nettet med brukernavn og passordet sitt fungerer det meste untatt å logge på League of Legends, Battlefield Heroes, Steam etc. Kommer bare feilmelding om at de ikke kan koble seg til.
Vis hele sitatet...
De har nok blokkert UDP-trafikk. Bruk en tunneler, f.eks http://download.cnet.com/PingFu-UDP-...-10647865.html
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av mabe140 Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Særriøst? Jeg spilte RS for lenge siden, fikk 3 brukere i lvl 120, så innså jeg hvor lamt det egentlig er, og hater meg selv for de 500+ kronene jeg brukte på drittspillet, Så ellers takk.

Har nå sett så langt som mulig i The Walking Dead og jeg må bare si: Takk, rååbra serie, helt hekta!

Counter Strike, Minecraft, Travian og Tetris har jeg ikke noe interesse for. Takk til alle som har svart.

Spiller nå en del Saints Row The Third, MW3 og Skyrim.

Sjokkerer meg forresten at INGEN har sagt WoW?
▼ ... over et år senere ... ▼
GNU Chess
http://en.wikipedia.org/wiki/GNU_Chess




White and Nerdy
http://en.wikipedia.org/wiki/GNU_Chess
Sist endret av Jim114; 30. august 2013 kl. 10:42.
Commandos Behing Enemy Lines, finnes i en viss bukt. Eller så tror jeg at det er på Steam.
Elastomania vell :P
Må man absolutt spille på en PC, da? Da jeg gikk på skolen spilte vi D&D i midttimen, hvilket faktisk var ganske gøy - man blir effektiv, holder orden på reglene og unngår å la seg spore av med Monty Python-sitater når man bare har 45 minutter på seg av gangen. Så spilte vi heller i lengre strekker i helger osv.
Drift session på Need For Speed Underground 2 <3 alltid en klassiker. Deretter kommer jo det berømte Tetris Battle.

Av serier på netflix kan jeg anbefale:

- Into the universe with Stephen Hawking og Sons of Anarchy!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av KaKistoZ Vis innlegg
How about the game called "LIFE"? :P har hørt det er ganske realistisk, variabel AI hos NPC, men du får experience å achievements for alle damene du klarer å få til sengs. Men det finnes ikke continue; dør du eller gjør ei dame gravid, så er det GAME OVER...
Vis hele sitatet...
Jeg satt nettopp og googla etter dette spillet i et par minutter før jeg forsto at du var sarkastisk. Du vet at sarkasme ikke funker særlig bra over tekst?
TRACK MANIA NATIONS!!

http://trackmaniaforever.com/

Kjempemorsomt racingspill, spessielt hvis du har konkurranse med andre i klassen om hvem som klarer å få flest medaljer
Serier:
-Person of Interest
-Suits

Spill:
-Warcraft 3
-Sjakk

Du kan jo også lære deg et programmerings språk, f.eks. python
Vel, kan jo igjen nevne Mujaffa-spillet, trass slettet post. << Veldig artig spill altså, du blir hekta og utvikler kjappe reflekser. Anbefales, vet dog ikke hvordan lærerne deres kommer til å reagere på dette. Og for å ikke glemme - spillet er nokså avhengighetsskapende, pass på!

Den gangen jeg gikk på Vgs var dette en absolutt hit!
Sist endret av aeon_illuminate; 30. august 2013 kl. 17:53.
Sitat av aeon_illuminate Vis innlegg
Vel, kan jo igjen nevne Mujaffa-spillet, trass slettet post. << Veldig artig spill altså, du blir hekta og utvikler kjappe reflekser. Anbefales, vet dog ikke hvordan lærerne deres kommer til å reagere på dette. Og for å ikke glemme - spillet er nokså avhengighetsskapende, pass på!

Den gangen jeg gikk på Vgs var dette en absolutt hit!
Vis hele sitatet...
Den gangen jeg gikk i 3. klasse var dette en absolutt hit
Age of Empires 2 er jo perfekt, men tråden var laget i 2011 ..
Sitat av jugax Vis innlegg
Age of Empires 2 er jo perfekt, men tråden var laget i 2011 ..
Vis hele sitatet...
Fremdeles kan folk finne tråden i dette forumet + søkemotorer som google, og finne svar på ting de lurer. Så mange slipper å lage de samme trådene om igjen.

OnTopic:
Dota 2, mid-lane 1v1 eller 2v2! sykt gøy:P
Noen som vet om et artig, tidskrevende strategi spill som kan spilles via en .exe fil, eller fra en minnepenn eller lignende? Vil ikke installere noe på skolepc (Får vel ikke lov heller.)
Sitat av JVMyhre Vis innlegg
Noen som vet om et artig, tidskrevende strategi spill som kan spilles via en .exe fil, eller fra en minnepenn eller lignende? Vil ikke installere noe på skolepc (Får vel ikke lov heller.)
Vis hele sitatet...
Age of Empires 2!
Crows Before Hoes
HanDuck's Avatar
Age of Empires 2!
Trackmania!
Halo 1!
▼ ... over en måned senere ... ▼
N64 Emulator og Visual boy advance
Hvis du spiller på skolepc så må du først laste ned N64 på en minnebrikke.
Realm Of the mad god er også ett alternativ
Sist endret av Icec0ld; 12. oktober 2013 kl. 05:49.