Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 665
Noen som vet om et program som viser hvor mange GB jeg har brukt de siste 24 timene. Som eventuelt kan si ifra når jeg nærmer meg 20GB. Har grense på 20GB nedlasting/opplasting vær dag.

Kjipt og overstride da nettet sperres i 2 dager.

Anyone ?
Antar du er på studentby siden du har 20 GB begrensning.

Rykter / uverifiserte protips:
* Du har 20 GB opp/ned på hvert uttak, om du har flere.
* Om du bryter grensen på ett av dem, fungerer fremdeles det andre, men ikke bruk den samme PC-en, for da sperres det og.
* Trafikk over IPv6 teller ikke. Mao, skaff deg en IPv6 proxy.

Ellers har uTorrent en funksjon for å automatisk stoppe. Jeg har denne på 15 GB up+down det siste døgnet. Merk at denne bruker kalenderdager, og ikke de siste 24 timene fortløpende, slik som de 20 gigabytene dine telles.

Og så finnes programmet BWMeter. Ulempen er at det senker hastigheten på nedlastning (til nærmere 2 MB/s i mitt tilfelle). Ikke at det gjør noe, siden du overskrider grensen på 20 minutter ved full guffe. Finnes på din nærmeste torrentside om du synes 30 USD er mye å betale.
Sist endret av Ozma; 15. februar 2013 kl. 02:11.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Antar du er på studentby siden du har 20 GB begrensning.

Rykter / uverifiserte protips:
* Du har 20 GB opp/ned på hvert uttak, om du har flere.
* Om du bryter grensen på ett av dem, fungerer fremdeles det andre, men ikke bruk den samme PC-en, for da sperres det og.
* Trafikk over IPv6 teller ikke. Mao, skaff deg en IPv6 proxy.

Ellers har uTorrent en funksjon for å automatisk stoppe. Jeg har denne på 15 GB up+down det siste døgnet. Merk at denne bruker kalenderdager, og ikke de siste 24 timene fortløpende, slik som de 20 gigabytene dine telles.

Og så finnes programmet BWMeter. Ulempen er at det senker hastigheten på nedlastning (til nærmere 2 MB/s i mitt tilfelle). Ikke at det gjør noe, siden du overskrider grensen på 20 minutter ved full guffe. Finnes på din nærmeste torrentside om du synes 30 USD er mye å betale.
Vis hele sitatet...
Ja stemmer! Takk for tips!