Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  89 34413
The big man, "Greg Valentino" skrøt hvertfall fælt av LSD og GHB i en dokumentar jeg så forleden... Amfetamin og MDMA har vel sin effekt det også.
Sist endret av znej; 20. mai 2010 kl. 23:28.
Sitat av znej Vis innlegg
The big man, "Greg Valentino" skrøt hvertfall fælt av LSD og GHB i en dokumentar jeg så forleden... Amfetamin og MDMA har vel sin effekt det også.
Vis hele sitatet...
Amfetamin gjør at du ikke merker når du blir sliten, dette ble først oppdaget som doping i sykling når folk døde på sykkelsetene siden dem ikke merket at dem ble slitne osv... Efedrin fungerer noe det samme, nemelig at du kan kjøre deg selv til du får krampe uten at du merker det.

Så til det jeg egentlig hadde tenkt å skrive om slanking
For det første. Det går ikke ann å slanke seg å bygge muskler samtidig. Dette er fysisk umulig da du også i tillegg til å forbrenne fett vil forbrenne muskelmasse når du slanker deg. Men ikke stopp slankingen for det, for etter hvert som du går ned i vekt vil du bli mer markert pga mindre fettlag og du vil føle at du ser sterkere selv om du godt kan ha forbrent en del muskelmasse.
Med det samme kan jeg nevne "punktslanking", altså at du kun skal forbrenne fett på låra osv. Dette er også fysisk umulig!

Når det kommer til slankeformer alla; spis mindre osv. vil ikke dette ha noen effekt. For det eneste du gjør er å redusere glykogen og glukose lagrene i kroppen noe som gjør at du får mindre energi overskudd. En måte å forklare dette er f. eks en bil. Hvis du tenker deg at bensinen er det det samme som maten du spiser (som blir lagret i kroppen som glykogen eller fett). Så for å få ned vekten på bilen kan du jo altids tappe den for en del litere med bensin. Men dette gjør igjen at bilen ikke vil ha like mye "energi". Så for å opprettholde energinivået men alikevell gå ned i vekt kan du heller fjerne baksetene som du ikke trenger (overskudsfettet).
Så skal du ned i vekt MÅ du forbrenne fett, noe du gjør ved å trene

Er ikke spesielt rettet mot trådstarter, men tenkte det kunne være greit å nevne noen vanlige "myter" innen slanking
Sitat av somnium Vis innlegg
hvem er det som egentlig skriver her, er det gutten eller jenta?
det er noe forvirrende å lese når du/dere blander mellom "jeg", "han" og "hun" i samme innlegg.
med mindre dere begge spilte fotball, i så fall er det jeg som bare er trøtt og ikke forstår.



fordi efedrin vil ikke endre forbrenningen din permanent, den endres bare i det øyeblikket du stoffet er aktivt i kroppen din.
å edre forbrenningen går over lang tid, og kan i bunn og grunn bare påvirkes av kosthold som hvilken type man du spiser, mengden mat, trening, etc.

det eneste du oppnår med f.eks stoffers om efedrin, er en kortvarig glede når du ser at vekten synker, for så å få en kjempesmell på selvtilliten når alt kommer tilbake igjen når man slutter.
det ender somregel opp med et værre utgangspunkt enn der man startet fra begynnelsen av.



nei, det fungerer ikke slik, men jeg skjønner at mange ønsker å lure seg selv på den måten for å rettferdiggjøre å bruke stoffer som øker forbrenningen.

skulle gjerne forklart nærmere, men nå er det snart en ny dag, og jeg skal sove litt før jeg tar den fatt.

lykke til uansett hva du/dere velger å gjøre, jeg håper dog at du/dere velger rett.

som sagt, og jeg presiserer; det finnes ingen snarveier for å miste vekt.
jo fortere det svir seg fast, jo fortere vil dere begynne å komme i formen dere ønsker å være i, og jo færre nedturer vil dere oppleve på turen dit.

ikke meningen å virke krass i skrivemåten min, så dere får ha meg unnskyld der.
Vis hele sitatet...
Jeg vedder på at jeg har spist mer efedrin en de ALLER fleste her, og må tilføye;
* Dersom du vil være f.eks 70kg, så må du spise som en person på 70kg. Dietten er nøkkelen

Bruker du ECA stack og går ned i vekt, vil det kunne bevares, men da gitt at du gjør radikale kutt i kcal inntaket når du endrer bruken.

Se balansen; Kcal inn vs kcal ut.

Om inntaket er det samme, og ut stiger pga f.eks efedrin vil du få en midlertidig nedgang.

Derimot; Tar du høyde for at forbrenningen detter ned igjen, og spiser som en person på det nivået du er når du slutter, og ikke som en 20kg tyngre mann, så vil du holde deg der.

ENkelt regnestykke; Energi inn vs energi ut. Bruker du mer en du spiser faller du, spiser du mer en du bruker stiger du
Sitat av znej Vis innlegg
The big man, "Greg Valentino" skrøt hvertfall fælt av LSD og GHB i en dokumentar jeg så forleden... Amfetamin og MDMA har vel sin effekt det også.
Vis hele sitatet...
GHB er "vanlig" blant kroppsbyggere og har en dokumentert anabol effekt, fordi det bl.a stimulerer økt utskillelse av veksthormoner og reduserer behovet for lange søvnintervaller (øker dermed tiden man har til å sitte våken og trøkke i seg proteiner).

Greg valentino har dog ingenting med hverken slanking eller kroppsbygging å gjøre.

Og lurs: så utrolig riktig.
Sist endret av Elefanten; 23. mai 2010 kl. 02:48.
Et godt triks er å gå til og fra jobben/skolen. Fint om det tar en time eller mer hver vei. Har du for kort vei legger du inn en omvei, har du for lang vei tar du bussen eller kjører et passe stykke. Jeg synes ikke det er så kjedelig å gå og høre på musikk. Vent med å spise til du har gått et stykke eller kommet frem. Gå oppunder grensa for hvor du begynner å svette, så slipper du å dusje når du kommer frem.
Er du heldig har du natur rundt deg på veien. Det er noe som ihvertfall fyller meg med energi og mentalt overskudd. Jeg tror det er viktig å skape seg en livsstil som er sunn og givende. Går man ut for hardt vil man bare bli lei og falle tilbake til gamle (u)vaner og vekt.
Jeg ville tro at trådstarterne i løpet av et år med denne "kuren" ville vært meget faste i fisken.
Amfetamin. Øker forbrenningen og man blir helt uinterresert i mat.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hei.. Er,163 høy veier 62 kilo, noe som ikke er for mye, men jeg har i alle år verdt danser og var veldig fornøyd med kroppen min da, det siste året har gått i myyeee fet mat lite trening og pils! noe som har gitt meg en valke mage, lår rumpe greier jeg og trene, men kondisen min er utroliiig dårlig. noen som har en god diett som er god og kan hjelpe meg igang, må spise en del ganger dagli så må være tilpasset dette. og liker ikke havre noe som mange anbefaler. vil gjerne vite om noen enkle mage øvelser også om noen vet noen. Er som sakt veldig veldig svak i kroppen om dagen. :S
Sitat av Goodgirlgonebad Vis innlegg
Hei.. Er,163 høy veier 62 kilo, noe som ikke er for mye, men jeg har i alle år verdt danser og var veldig fornøyd med kroppen min da, det siste året har gått i myyeee fet mat lite trening og pils! noe som har gitt meg en valke mage, lår rumpe greier jeg og trene, men kondisen min er utroliiig dårlig. noen som har en god diett som er god og kan hjelpe meg igang, må spise en del ganger dagli så må være tilpasset dette. og liker ikke havre noe som mange anbefaler. vil gjerne vite om noen enkle mage øvelser også om noen vet noen. Er som sakt veldig veldig svak i kroppen om dagen. :S
Vis hele sitatet...
Selv om det er en del her inne, meg selv inkludert, som kan en del om kosthold og trening, så er det nok bedre om du henvender deg på et treningsforum (f. eks. iform.no), da nFF ikke har noe underforum for denne typen spm. og denne tråden strengt tatt handler om noe langt mindre sunt og smart enn trening og et vettugt kosthold

Men om du VIL ha svar fra noen her inne, så send meg gjerne en PM, så kan jeg alltids gi deg noen tips
Ser flere ovenfor som nevner efedrin som slankemiddel ..
Efedrin er i slekt med amfetamin/kokain, noe som er sentralstimulerende. Siden Efedrin er i slekt med kokain/amfetamin, så kan man lett bli hekta på stoffet, og man kommer til å trenge større doser for å få effekten du får første gang du prøver stoffet.

Selv bruker jeg Clenbuterol og jeg er veldig fornøyd, men det finnes også sunnere, lovlig alternativer når det kommer til fettforbrenning sånn som Reductil og Xenical.

Men i utgangspunktet så er det viktig og holde riktig kosthold osv, som dere sikkert har hørt 1000 ganger ovenfor
Når det kommer til trening så kan man gjøre det så enkelt som å si at det er viktig og : Forbrenne fler kalorier enn du inntar i løpet av en dag.

Du kan lese om Clenbuterol her :http://www.steroider.net/content/view/25/27/
Inform & TOTS & MOTM
sam500's Avatar
Ehh,ikke for og virke "noob" eller noe sånt,men hva er egentelig ketose?
Sitat av sam500 Vis innlegg
Ehh,ikke for og virke "noob" eller noe sånt,men hva er egentelig ketose?
Vis hele sitatet...
Ketose er en tilstand der kroppen dekker sitt energibehov hovedsakelig ved å forbrenne fett og ketonlegemer.
http://en.wikipedia.org/wiki/Ketosis
Få dere et skikkelig proteinrikt kosthold, og finn ut hvor mye dere trenger daglig. BMR (Basal metabolic rate, det man forbrenner daglig uten å gjøre noe spesielt). Legg opp måltider som ligger rundt denne, helst et par hundre kalorier over.

Og få dere et skikkelig treningsprogram. Drit i kardio, og kjør heller på med styrketrening. Dere vil få så mye mer igjen for det i ettertid.

Jeg begynte selv med kardio og ble bare tynn og svak. Så hev jeg meg over på Stronglifts 5x5, og ding ding. Et mye bedre liv! Stronglifts 5x5 er et progresjonsprogram som alle kan følge, og da mener jeg til og med bestemora di med leddgikt.

Bevis?

Her er "suksesstråden" min, med halvnude pix!
http://stronglifts.com/forum/my-succ...es-t27365.html

Programmet:
http://stronglifts.com/stronglifts-5...ining-program/
Sist endret av catolh; 17. november 2010 kl. 16:22.
Det fungerer bra å spise veldig mange små måltider istedet for store tunge. Da holder forbrenningen seg gående hele dagen. Ikke spis mye før du legger deg... det forbrennes dårlig om natta. En trenger heller ikke trene veldig mye for å gå ned i vekt, med mindre en ar unormalt lav forbrenning. Trikse er å bevege seg nok til at det du spiser forbrennes. Det hele er vel egentlig et gedigent regnestykke.
Hele greia er faktisk så enkelt som Kalori inn vs Kalori ut.

Dvs det man spiser bør ligge rundt din BMR+det du forbrenner ved trening.

Spiser du 3500 kalorier og din bmr er 3000, så må du forbrenne 500 kalorier ved å gjøre noe som f.eks bevege deg.

Slankemidler kan gi en kickstart, men de gjør det så utrolig mye lettere å falle tilbake etter man dropper midlene.
Sist endret av catolh; 17. november 2010 kl. 16:36.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Har personlig prøvd Epleeddik & CLA, vart veldig fornøyd.
Men da trena eg på treningssenter 2-3 daga i veka, i tillegg til å kutte ut brus 100%.
Vart ikkje mykje forandring i matveien, litt mindre snop og slikt.
Men porsjonane vart masse mindre, litt meir frukt og masse meir vatn.

Einaste "bivirkninga" som plaga meg var det at eg måtte pisse MASSE oftare, men det er ein del av prosessen.
Dinitrofenol. SVÆRT effektivt ved riktig bruk.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Må og må... Ketose er en ekstrem tilstand, og de fleste leger fraråder å utsette kroppen for denne tilstanden.

Det er fullt mulig å gå ned i vekt uten å ty til ekstreme dietetter. Et sunt kosthold og trening, mindre energi input enn output, er det som skal til. Hovedgrunnen til at folk ser bedre resultater med diverse dietter, tror jeg er følgende: Det er langt lettere å kontrollere næringsinntaket om man spiser tilnærmet det samme hver dag, i bestemte mengder og en bestemt ratio.
Vis hele sitatet...
Må heller ikke glemme det store vanntapet i starten av en typisk ekstremdiett! Vannet kommer jo selvfølgelig tilbake igjen når man begynner å spise normalt (Karbs og salt)
Han:
Steroider - Du blir ikke bodybuilder på en kur eller med underskudd. Du vil øke kaloriforbruket ditt, raskere restitusjon. Her er det viktig og se på hvilke doser du skal bruke, kurlengde, type steroide og bivirkninger. Du vil trenge Aromatase hemmere på kur og en "PCT" Post cycle therapi etter kuren. Eksempler på dette er: Arimidex, Aromasin, Clomid, HCG og Nolvadex.

HGH - Du vil styrke bein, sener og ledd. Samtidig som det har positiv effekt for fett forbrenning i doser fra 3-8 IU. Anabol effekt fra ca 6-12+ IU.

Peptider: Her har du Igf-Lr3, GHRP-2, GHRP-6, GRF-129, CJC1295 og Peg-MGF som er de mest brukte. Orker ikke skrive så mye om hver av disse. Men en kombinasjon av Ghrp-6 eller 2 og GRF-129 kan jeg anbefale.

Clenbruterol: Her kan du kjøre sykluser på 2uker på og 2 uker av. eller annen hver dag.

Effedrin: Her bør du også kjøre syklusser som med clenbuterol.


Alt lett forklart. Sett deg inn i hva de forskjellige tingene er. Les om emnene. Men uansett så er kosthold, trening og søvn det viktigste! Disse tingene gjør det bare bedre for raskere og bedre resultat.

Eks på mild kur:

Testosterone Enanthate 350mg EW "Hver uke" - Uke 1-12
Anavar 60mg ED "Hver dag" - Uke 7-13

Dette er relativt lase doser og milde typer steroider. Så du vil sansynligvis ikke trenge en aromatase hemmer.

Men anbefaler og ha noe Aromasin liggende for sikkerhets skyld. Doseer fra 12,5mg å oppover.

Ghrp-6 100mcg x3 dvs. du skal stikke 100mcg 3 ganger dagen. Når du står opp før frokost, Måltid etter trening, og før leggetid som kan øke GHR med opptil 300%.

Dette sammen med GRF-129 i dose 50mcg.

Dette kan du kjøre året rundt. Karbohydrater og fett skal ikke inntas før 20 minuter etter stikk. pga dette hemmer Growth Hormon release.
Ulovlig: Clenbuterol
Lovlig: Grønn te


Lykke til!
Sitat av Er0 Vis innlegg
Ulovlig: Clenbuterol
Lovlig: Grønn te


Lykke til!
Vis hele sitatet...
Skal du tipse om et ulovlig medikament til utprøvning for slanking hos en gutt på 20 år får du virkelig komme med mer informasjon om det aktuelle medikament. Slik du gjør det nå er rett ut uforsvarlig, og dersom vedkommende skadet seg vil jeg si du kan lastes. Har du kunnskap er du velkommen til å dele den, men dersom du ikke har det, tips TS om å snakke med fastlegen, for det finnes vitterlig langt flere lovlige stoffer enn grønn te som har en slankende effekt.

Tips til TS, selv om tråden er age old, dra til fastlegen!
De fleste som syns de ser overvektige ut, er ikke nødvendigvis det, men har nok i det minste svekkede core muscles, svømming er en effektiv måte å bygge opp core muscles på.
Skal du tipse om et ulovlig medikament til utprøvning for slanking hos en gutt på 20 år får du virkelig komme med mer informasjon om det aktuelle medikament. Slik du gjør det nå er rett ut uforsvarlig, og dersom vedkommende skadet seg vil jeg si du kan lastes. Har du kunnskap er du velkommen til å dele den, men dersom du ikke har det, tips TS om å snakke med fastlegen, for det finnes vitterlig langt flere lovlige stoffer enn grønn te som har en slankende effekt.

Tips til TS, selv om tråden er age old, dra til fastlegen!
Vis hele sitatet...

Er du helt seriøs nå?

Clen er ulovlig, så ja, tror de fleste kan tenke seg til at det er farlig. Har også vært snakk om Clen før i tråden, hvor de han snakket om medikamentet. Dessuten tror jeg ikke TS er så dum at h*n setter i gang med et slikt produkt uten å ha gjort et research om det selv på forhånd, enn å bare høre på noen fra freak.

Så å skrive drit om at det jeg holder på med er uforsvarlig, og at jeg kan lastes dersom TS skader seg trenger du ikke å komme med.
Sist endret av Er0; 5. juli 2011 kl. 19:36.
Du kan alltids kjøpe stack, bestill fra sverige eller andre land. Er ikke lovlig i norge ettersom det inneholder efedrin. Noe som er virkestoffet i amfeatmin. Du vil føle deg våken og opplagt, samtidig som kiloene raser.

Men vær påpasselig å ha av og på perioder, slik at du ikke blir avhengig. Og slik at kroppen ikke blir intollerang.
Samtidig som for mye bruk kan gi bivirkninger som søvnvansker, nerverykninger, har tendens til å snakke mye og raskt, og skjelver på hendene.

Er selv litt imot vidunderpiller som skal få deg tynn uten noe arbeid. Men siden du sier at du er begynt og trene, og ønsker en liten pangstart er dette å anbefale på det sterkeste
Sitat av Er0 Vis innlegg
Er du helt seriøs nå?
Vis hele sitatet...
Jeg antar at det er et retorisk spørsmål?

Sitat av Er0 Vis innlegg
Clen er ulovlig, så ja, tror de fleste kan tenke seg til at det er farlig.
Vis hele sitatet...
At noe er ulovlig er ikke synonymt med at folk forbinder det med fare, med mindre du var klar over det. Du bør også være oppmerksom på at TS faktisk oppsøker freak for å finne informasjon om ulovlige slankeprodukter, og det å informere folk om at middel en anbefaler er farlig vil jeg si er god praksis.

Sitat av Er0 Vis innlegg
Har også vært snakk om Clen før i tråden, hvor de han snakket om medikamentet.
Vis hele sitatet...
Du mener altså å si at du poster noe som er sagt før?

Sitat av Er0 Vis innlegg
Dessuten tror jeg ikke TS er så dum at h*n setter i gang med et slikt produkt uten å ha gjort et research om det selv på forhånd, enn å bare høre på noen fra freak.
Vis hele sitatet...
Du vil bli overrasket over hvor dumme folk faktisk kan være. Det finnes x-antall folk som deg på ulike forum, og dersom TS er lat og bare spør på noen ulike forum, uten å ta hensyn til advarsler han får fra andre kilder (for det funket jo så bra for de på freak) kan det gå dårlig.



Sitat av Er0 Vis innlegg
Så å skrive drit om at det jeg holder på med er uforsvarlig, og at jeg kan lastes dersom TS skader seg trenger du ikke å komme med.
Vis hele sitatet...
Jeg sa ikke at du kunne lastes direkte, men jeg mener du vil sitte med et moralsk ansvar, ja.

Og hvem som skriver drit?


Sitat av Er0 Vis innlegg
Ulovlig: Clenbuterol
Lovlig: Grønn te


Lykke til!
Vis hele sitatet...
Nyttige saker...
Virker som om noen har tatt utgangspunkt i denne tråden (eller en lignende) da de skrev denne http://www.dagbladet.no/2011/07/11/k...nett/17265770/

Selvfølgelig eksploderer kommentarfeltet med ignorante holdninger, men jeg synes artikkelen bidro til en positiv fremstilling av diskusjoner som denne her - og pusher tanken om at det er viktig å ha et sted hvor man kan innhente erfaringer før man gyver løs på illegal rusbruk (hvis man uansett har bestemt seg for å gjennomføre det).
Sist endret av Dyret; 11. juli 2011 kl. 20:23.
Sitat av Dyret Vis innlegg
Virker som om noen har tatt utgangspunkt i denne tråden (eller en lignende) da de skrev denne http://www.dagbladet.no/2011/07/11/k...nett/17265770/
Vis hele sitatet...
Nei, tror det er denne.
Sitat av Drachir Vis innlegg
Nei, tror det er denne.
Vis hele sitatet...
Det har du nok rett i. Denne tråden blusset nylig opp igjen, så det første jeg tenkte på da jeg leste artikkelen. Den andre har stått uberørt siden 2009, og det bør den vel få fortsette med.
Nerd på deltid
Litt useriøst forslag, men ta førstegangstjenesten. Personlig gikk jeg ned 10kg i rektrutten (8uker) Og kom i mye bedre form og fikk mer muskler som igjen forbrenner mer fett.
Sitat av Foslid Vis innlegg
Litt useriøst forslag, men ta førstegangstjenesten. Personlig gikk jeg ned 10kg i rektrutten (8uker) Og kom i mye bedre form og fikk mer muskler som igjen forbrenner mer fett.
Vis hele sitatet...
Og alle mine kompiser gjorde det samme, helt de var ferdig med rekrutten. Så la de på seg det de hadde gått ned og 10kg ekstra i resten av tiden i militæret.
Lovlig? Begynn å trene og tenk på kosthold.
Selv var jeg i ketose i 4 mnd, og holdt meg på 20g karb om dagen eller under(skal dog ha minimum 15g).
Dette krevde - for min del - en selvdisiplin jeg aldri trodde fantes. Du blir VERDENS mest utakknemlige middagsgjest, får TIDENES verste ånde, og har generelt mindre energi. Men kombinert med trening(protip: i ketose skal du ikke trene beinhard styrke med 3x5, det har du ikke energi til), gikk jeg fra 115 til 90kg på den tiden.
Dette var en kriseløsning siden klærne mine ikke passa.

Nå er jeg over på et mer "standard" kosthold, der jeg er særs bevisst på hva jeg putter i meg, men om jeg spiser tre poteter en dag så er ikke livet mitt ødelagt. Kombinert med trening (3ggr/uke) har jeg fortsatt vektnedgang, men det går selvsagt ikke like fort. Mest fordi jeg satser like mye på å bygge muskler som å forbrenne fett.

Ulovlige metoder?
Clenbuterol og effedrin(typ stack 2). Dette er ulovlige stoffer av en GRUNN, og krever grundig research. Når du har lest i 2 timer om hvert stoff, så vil jeg selv si at det ikke er grundig NOK research - les mer.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Kokain kjære barn
Sitat av Baloney1 Vis innlegg
Kokain kjære barn
Vis hele sitatet...
Nei og nei og atter nei du!!!



Bare se på Amy Whinehouse
_____ _______ __________

Prøv heller "deffing" som Bodyfitness og bodybuilder -folkene gjør.
Akkurat det tror jeg hadde passa TS, hvis ts er ute etter en kraftig kjapp slanking. Ikke er denne metoden direkte sunn heller, men du slipper unna de fleste slags medikamenter!
Aeon: Amy døde ikke av kokain.Faktisk så var det ikke spor av noe som helst stoff i kroppen hennes.
Faren hennes mener det er alkohol abstinenser(kramper) som har tatt livet av hu.
Bevege seg mer, begynne med kola, spise mindre!

Efedrin er ikke å anbefale, i kombinasjon med alkohol, weed etc. tror jeg det kan være skadelig. En venninne av meg havnet på sykehus pga Efedrin.
Gikk langt den tråden her gitt... Jeg er forøvrig TS og kan fortelle om at alt løste seg med trening, kosthold og litt hjelp av efedrin og koffein.
Orket ikke å lese hele tråden, men mitt generelle råd er å skippe snarveiene.
Efedrin el. gir en kickstart, men er vanskelig å slutte med - Når du har tatt av flere kilo på kort tid har du psykisk vent deg til at vekta nærmest synker hver morgen når du går på badet. Det er vanskelig å venne seg av med.

For treningens del er styrketrening mest effektiv på sikt, siden økt muskelmasse gir økt forbrenning også utenom trening. Kardio forbrenner mer under økten, men gir mindre effekt utenom.
Det beste er likevel en kombinasjon, siden bedre utholdenhet gjør deg i stand til å holde intensiteten oppe under styrketreningen. Man bør heller ikke trene en muskelgruppe oftere enn tre ganger i uken, og et greit opplegg kan da være å alternere utholdenhet og styrketrening.
Glem forøvrig ikke husarbeide og sex. Sistnevnte forbrenner mer enn man tror, og er ofte litt mer lystbetont enn mye annen trening

Kostholdsmessig er faktisk et normalt norsk kosthold relativt effektivt med noen små tilpassninger. Bruk grovt brød, gjerne type pumpernickel ol, dropp smør og majones og drikk mye vann. Jeg gikk ned omtrent 10 kg på et halvår uten annen endring enn å kutte snop og brus på ukedager og bytte varm lunsj med tre skiver mørkt rugbrød.

Et annet hett tips er å melde seg inn i Vektklubben på VG el, da får du tilgang på gode oppskrifter og kommer i kontakt med andre i samme situasjon.
▼ ... flere år senere ... ▼
Tenkte å prøve dnp, hvordan er lovligheten ang denne substansen?
Det fantes noen piller på resept for noen år tilbake, Reductil. Pillene gjorde at matbehovet ble dempet og folk fikk mindre matlyst. Reductil ble senere trukket tilbake grunnet høyere forekomster av hjerte/kar lidelser blant de som brukte pillene over lang tid og i store doser. Vet om et par som brukte de pillene og de gikk ned utrolig mye i løpet av en vinter bare. Begge to var typ 40-50 kilo overvektige og var det vi kan kalle fete. De spiste piller og trente 3 dager i uka. Når våren kom var de ikke til å kjenne igjen. Han hadde kun en liten sofa bilring igjen. Hun dama gikk fra fet til små lekker

De pillene finnes ennå har jeg sett på diverse nettsider. Det er nok ikke helt uten risiko men så må en tenke på alternativene. Efedrin, amfetamin eller kola er nok ikke helt risikofritt det heller. Pluss at det er strengere straffer.
Oioi, her var det mye negativ feedback! Er jo tydelig at de prøver da folkens..

Har ikke funnet noe lovlig som fungerer noe utrolig bra egentlig, annent enn CLA, men det gir jo ikke utrolig bra effekt, bedre kombinert med ulovlige midler. Når det kommer til ulovlig bruker jeg personlig clenbuterol og t3, kombinert fungerer de veldig bra, t3 kan man gå på over lengre tider, mens clen er det best å gå 2 uker på og 2 uker av. Uansett anbefaler jeg deg å lese deg opp på det, for om du ikke bruker det riktig kan du ta skade av det, så ikke begynn å ta det før du er sikker på hvordan man skal bruke det!

Har også hørt mange bruker det de kaller ECA stack, har ikke brukt det selv, men har hørt mye godt om det! Det følger selvfølgelig med noen bivirkninger, men det gjør det jo også med et hvilketsomhelst legemiddel man kan få på resept, så det må du regne med.
Har ikke lest hele tråden så veldig grundig, men til dere som lurer på snarveier iform av pulver/pilleform:
Snarveier som Ephedrin og andre substanser (typ amfetaminer, cola o.l.) som øker forbrenning der å da er bare bortkasta tid, å yter større helsefare i seg selv forutenom overvekt på toppen av det hele. Har sett det med egne øyne da samboeren min brukte amfetamin for å rase av seg kiloer. Det funker selvsagt mens du kjører på i høygir, men gleden er kortvarig å slitsom, da visse substanser koker hodet like mye som det slanker. Kan vel si det slanker både hodet å kropp. Med en gang hun sluttet kom kiloene rasende på igjen.

Forøvrig mange fornuftige helsetips her i tråden, men hva vet vel jeg, skummlesehesten sjøl..