Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1299
Finnes det noe bra cheat ute å går til 1.6? Organner var jo en klassiker. Finnes noe lignende nå?
1.6 er ødelagt.. Sensen, hitbox, movement, våpenrekyl osv er fuckt.
De har også fucka opp fps cap.
Cheatere i cs er det verste jeg vet. Hva er det som er så morsomt med å cheate i ett spill? Greit nok du får masse kills å noobs som er dumme tror kanskje du er drit god, men du vet jo det innerst inne at du er trash og uten cheaten kunne du så vidt drept en bot?

Plz bare legg inn noen timer så får du det nok til til slutt uten cheaten, det er mye morsommere!
Sist endret av Alge; 15. mars 2018 kl. 14:46.
Sitat av Alge Vis innlegg
Cheatere i cs er det verste jeg vet. Hva er det som er så morsomt med å cheate i ett spill? Greit nok du får masse kills å noobs som er dumme tror kanskje du er drit god, men du vet jo det innerst inne at du er trash og uten cheaten kunne du så vidt drept en bot?

Plz bare legg inn noen timer så får du det nok til til slutt uten cheaten, det er mye morsommere!
Vis hele sitatet...
1.6 man, ikke cs:go han prater om 😄
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
1.6 man, ikke cs:go han prater om 😄
Vis hele sitatet...
iknow... skal det ha noe å si? joda bra for meg for jeg spiller ikke 1.6 lenger, men still...
Trådstarter
75 6
Enig at 1.6 har blitt fucka med tiden.. Hehe Alge, har spilt 1.6 i flere år, men jeg kjeder meg, og tenkte å prøve ut cheat som organner eller lignende(tobys er utelukket xd)

Var en stor fan av xzone reactor når det var ute, var i slutt perioden av playzeek. 1.6 er jo forsåvidt dødt, så sjangsen for at det finnes lignende som organner er kanskje tvilsomt.
Sist endret av Zotify; 15. mars 2018 kl. 15:06. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.