Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 2273
Skulle gjerne funnet et sted i Oslo der jeg kan ta noen svømmeturer et par ganger i uken. Jeg trenger derfor ikke noe sklie eller hoppebrett.

Sjekket ut tøyenbadet der jeg må betale ca. 100kr for hver gang jeg er der, noe som kan bli mye i lengden. Noen som vet om noe rimeligere?
Ser at det koster ca 4000 spenn for årskort på alle kommunale svømmehaller i Oslo. Om du går to ganger i uken hver uke hele året så blir det godt under 50-lappen per gang. Du finner ikke noe billigere enn det.
jamen yolo da.
luni's Avatar
Private som Bislett tar det dobbelte, hvis det er noen trøst. Er du medlem i Satselixia kan du få tilgang til bassenget på Røa for 600,- ekstra i måneden da. Dyrere enn de offentlige, men er sikkert fint.
Et medlemskap for ikke-studenter hos SiO Athletica inkluderer fritt bruk av svømmebasseng hos Domus Athletica ved Forskningsparken. Det koster 560 kr/mnd (510 med 12mnd binding, og 199/175 hvis du er student). Det blir fort billig hvis du tenker å svømme en del ganger i mnd. Da får du i tillegg tilgang på 4 andre trengingssentere rundt om i oslo med squashbaner, tennisbaner, kunstgressbane++.
Du skriver ikke hvor i Oslo du holder til, men på badene på Nordby og Langhus (5 min fra Ski) får man 10 klipp til under 500 kroner. 25 meters basseng og badstue. De ha sesongkort til under 1000 der du kan svømme så mye du vil.