Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1445
Ta en pust i bakken
Anderssonfugl93's Avatar
Hei! Har lest og sett mye om disse "Virtual Reality" brillene eller boksene. Problemet er at jeg har en LG G4 mobil, og jeg klarer ikke finne en som passer til min mobil. Vet dere om en nettside der de sleger en som passer perfekt til min mobil, kan dere plis kommentere linken under?
Jeg har også G4 og Homido passer sånn noelunde
Ser ut som at du glemte å legge ved link, OP.

Her er det hvertfall en diskusjon hvor det nevnes noen som ikke passer. Er forslag til noen som passer og.
http://androidforums.com/threads/vr-...bility.959014/
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Jeg har ihvertfall den her, og den kan man stille inn til mange forskjellige størrelser. Bruker den selv med en Samsung S5, men den kan bli en god del større enn den.

http://www.ebay.com/itm/3D-VR-Virtua...EAAOSwr7ZW6Rbm
Homido kan også kjøpes på clasern for 500 spenn.

Homido funker fint på iphone 5 ivertfall.
Har en kompis som bruker det.

Anbefaler homido sine gratis-apps i play/appstore siden disse også funker når google cardboard sin offisielle app nekter å installere (for liten skjerm).

Prøv gjerne google cardboard i papp (under 10 spenn på ebay / 50 spenn på clasern) før du kjøper i plast.
Sist endret av Turbolego; 13. mai 2016 kl. 13:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av Dongerino Vis innlegg
Jeg har ihvertfall den her, og den kan man stille inn til mange forskjellige størrelser.
Vis hele sitatet...
Er det kun gummi som treffer ansiktet ditt, eller kommer det med noen puter/noe annet mykt man kan sette på, evt. noen DIY-løsninger?