Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1190
Hei!

Jeg drar til krakow imårra og blir ei uke. Men jeg har bare kontant, ikke kort. Så jeg lurer på om jeg får veksla norske kroner til polske zlotty kontanter i Krakow?

hvis Ja, hvor da?
Det er slike vekslesjapper overalt i byen. Nokså sikker på at de også tar inn NOK.
Fett! Takker for svar. Selv om det ikke er så konktret så fjerner det litt av "TurenGårTilHelvette-angsten"
Sitat av Ikketilånevnes Vis innlegg
Hei!

Jeg drar til krakow imårra og blir ei uke. Men jeg har bare kontant, ikke kort. Så jeg lurer på om jeg får veksla norske kroner til polske zlotty kontanter i Krakow?

hvis Ja, hvor da?
Vis hele sitatet...
Byen er full av slike steder så du trenger ikke å bekymre deg.
Det er bare å gå inn et sted merket med "kantor" så er det ordnet på under to minutter.

NOK aksepteres så godt som i alle disse stedene, men det er fort gjort å tape litt penger pga. varierende vekslingsgebyrer så det lønner seg absolutt ikke å bare velge det første og beste stedet.