Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 3885
Heisann , betalte 400 for 6 gram drittbønne Må ha 0,8 + for å bli kjenne noe Det jeg kjøpte før måtte jeg kun ha 0,1-0,2 for å bli sendt på bærtur Hvirdan går jeg den mer potent? Bønna er hard som stein
Tror ikke det er så mye du får gjort med selve hasjen, sånn egentlig. Du kommer sikkert til å få masse tips og råd om diverse kreative metoder som egentlig er masse jobb og stress

Putt heller mer hasj i mekket, røyk bong, og bli ferdig så du kan kjøpe ordentlig hasj i stedet
Sitat av Bankmann1 Vis innlegg
Tror ikke det er så mye du får gjort med selve hasjen, sånn egentlig. Du kommer sikkert til å få masse tips og råd om diverse kreative metoder som egentlig er masse jobb og stress

Putt heller mer hasj i mekket, røyk bong, og bli ferdig så du kan kjøpe ordentlig hasj i stedet
Vis hele sitatet...
Evt spise den?
Tar høyde for at du ikke klager fordi du er innrøyka og har bygget opp toleranse?
* Bit i det sure eple og innse at det ikke er Bob Marley som selger hasjen din.
* Lær til neste gang.
* Krev å få teste eller i det minste se på bønna før du kjøper den. Høres ut som du har kjøpt en vare usett?
Noen gang tenkt over at 60% av bønna di kan inneholde bæsj hvis du trenger 0,8 for å bli fjern?
Blir du ikke litt sint på dealeren din?!
Jeg hadde kutta han/hun ut tvert.

Hvis du trenger nesten 1G for å bli fjern trenger du vel alle 6 gramma for å merke noe om du velger å spise det, skjønner ikke hvordan dette skal gjøre bønna noe bedre.
Sist endret av knert1; 15. mars 2018 kl. 19:01.
fysj å fy høres ut som no skikkelig tørrok pøkk, du kan evt være dritkjip å selge det videre til noen "ferskinger" som ikke røyker noe særlig, hvis du ikke får levert tilbake til selger da (som jeg forøvrig hadde droppa for framtiden).

be alltid om å få se på bønna før du kjøper. alltid.
Vil noen selge deg billig bønne er den som regel bare papp ingen vil ha.
Anonym bruker
"Definert Krake"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har du bubblebag filter, eller rene rister kan du jo lage olje med hårtang.
Viss du har rister tar du to rister tar litt hasj imellom ristene (hamburger style) også tar du bakepapir rundt. Så tar du bakepapiret under en hårtang som er under 170 grader. Så presser du ned på hasjen, i noen sekunder. Så tar du å ser oljen som har kommet ut av risten, dette skal være mere "potent" å røyke.

Viss det er skikkelig drittbønne hjelper ikke denne metoden særlig da den er blandet ut med olje lignende substanser.

Video tutorial: https://www.youtube.com/watch?v=QGeZw99CXiU
Sabeltanns høyrehånd
6g for 400? Sier seg nesten selv at det er dritt
Ta det som en lærepenge og kast faenskapet. Det må jo være et eller anna grums inni der når den har så lite effekt.
Sitat av topdogg Vis innlegg
Ta det som en lærepenge og kast faenskapet. Det må jo være et eller anna grums inni der når den har så lite effekt.
Vis hele sitatet...
Er standard bønne , han må selge unna dette før han får inn boblehasjen igjen
Vet ikke bedre
Trollanon's Avatar
Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Er standard bønne , han må selge unna dette før han får inn boblehasjen igjen
Vis hele sitatet...
Eller han solgte deg dritt hasj fordi du er lett å lure?
Fjorten år og tror han vet hva standard bønne er
Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Er standard bønne , han må selge unna dette før han får inn boblehasjen igjen
Vis hele sitatet...
Du har nok dessverre blitt lurt for penger. I beste fall har du jo, som du sier selv, blitt brukt slik at han kan kjøpe bedre varer. At han har fått så dårlig produkt får nå være hans problem, ikke ditt. Hvis han ikke kan gi deg pengene tilbake burde du bare droppe han og finne noen andre, han her vil nok bare lure deg igjen.
Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Er standard bønne , han må selge unna dette før han får inn boblehasjen igjen
Vis hele sitatet...
0,8 for å bli fjern er ikke i nærheten av standard en gang.

Trollanon har desverre helt rett...
Sitat av Trollanon Vis innlegg
Eller han solgte deg dritt hasj fordi du er lett å lure?
Fjorten år og tror han vet hva standard bønne er
Vis hele sitatet...
Fjorten? Jeg er 19 jeg

Men til dere som skrev , tok 0,5 nå og den funka fjell
Sitat av Keiko Snoopy xD Vis innlegg
Er på tur til hjemstedet mitt , bor på instutisjon Flyet går 8.45 imorra tidlig , men heg vil ikke dra Er 14 , altså mindreårig Kan politiet slenge meg i bakken og sette på meg håndjern uten at jeg yter motstand? Tror politiet har bedre ting å gjøre !
Vis hele sitatet...
Så det var bare tull det du skrev her da?
Sitat av Odd Vis innlegg
Så det var bare tull det du skrev her da?
Vis hele sitatet...
Var en kompis av meg som var i Lofoten
Det var da litt av en aldersforskjell mellom deg å vennene dine.
Han 14åringen som slo politiet da de skulle hente en annen kid på samme alder.

Men on topic: du ble definitivt lurt. Du får ikke Standard bønne til den prisen.

Så veit du det til nestegang
Sist endret av SkammeligNykter; 16. mars 2018 kl. 05:55.
Sommer i fjor skulle min frue og jeg kjøpe for 5000 siden vi skulle oppholde oss på et sted i en to ukers tid, så tenkte det var like greit å kjøpe en del, da bikkja vi passa ble nærmest psykotisk om han ikke hadde noen mennesker i nærheten. Fikk 70g for 5k, så skjønte jo at det ikke var den vanlige fine typen kompisen vår normalt sett skaffer. I tillegg hadde vi nettopp kjøpt en 50g bagger weed. Vi røyka så forjævlig mye av den dritthasjen, men fyfaen har aldri vært mindre fjern i mitt liv. Weedet var mye mindre potent enn det forrige batch var, så det hjalp ikke stort heller. Spiste weed brownies og hasj yoghurt om hverandre for å prøve å få noe ut av dritet, forsøkte også å piffe det opp med noen bowls, men ei hjalp det. Tror inntaket fort ble 3g weed oralt og 3g hasj oralt til sammen. Satt der og var mer nyktern enn det en blir av en valium. Dritt hasj er skikkelig, skikkelig dritt. Betal heller mer for ordentlig bønne, alltid.
Du får det du betaler for somregel.
Stor forskjell på first price produkter og den beste biffen i byen
Sist endret av Pils; 17. mars 2018 kl. 22:45.
Anonym bruker
"Lykkelig Basilisk"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Til 70kr grammet når du bare kjøper noen få gram burde du vell tenkt deg selv at du ikke får det samme som når du betaler 2-3 ganger mer. Forøvrig går det opp i opp om du trenger 0.8 av denne og 0.2-0.3 av bønne til vanlige priser.

Forøvrig så bør ikke barn ruse seg, kast resten og ta deg en pause på 5 år.
Anonym bruker
"Tom Sfinks"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Til 70kr grammet når du bare kjøper noen få gram burde du vell tenkt deg selv at du ikke får det samme som når du betaler 2-3 ganger mer. Forøvrig går det opp i opp om du trenger 0.8 av denne og 0.2-0.3 av bønne til vanlige priser.

Forøvrig så bør ikke barn ruse seg, kast resten og ta deg en pause på 5 år.
Vis hele sitatet...
Akkurat.. Men du kan blande ut alt i småvarmt smør, deretter bland så mye du får i en kopp med kakao, å sånn fortsetter du til du er skåle tom. Eller bøffe noen bekjente..
Anonym bruker
"Stø Gjedde"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har i det minste noe, gikk tom og det er dritt det