Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1535
Tittelen sier alt. Prøvde LSD for første gang ifjor sommer og ble forelsket i det. Tokk det jevnelig fram til tidlig desember hvor kontakten min plutselig stoppet med det. Har ikke fått tak i det siden. Kommer dette av at LSD er mer populært i de varmende månedene eller er det bare jeg som leter på feil steder.
Min erfaring er at det flyter mer på den mørkeste tiden av året, men den siste tiden har det vært veldig tørt
Trådstarter
3 0
Overasker meg ikke. Har venner som liker å være på ett belyst område når de turer, kanskej fordi hallusinasjonene blir for mye for dem. Men jeg foretrekker at det er helt mørkt. Vet ikke hvor du holder til men har som sagt vært veldig dårlig med det i Oslo / Akershus de siste månedene (Noe som er litt trist).
LSD og andre analoger skal visst være rimelig greit å få over grensa da det som regel bare er ark i konvolutter som går som brevpost. Luktfritt er det også så hunder kan ikke snuse de opp, det gjennomføres dog hyppigere stikkprøver.
Anonym bruker
"Uenig Hork"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Prøvde å få igjennom 1 lapp 1P-LSD. Det endte med at politiet kom på besøk.
Kan med andre ord sterkt fraråde å bestille noe fra det store utland.

Tilgangen her er konstant, men man må jo gjerne kjenne miljøet.
Har 2 ganger fått igjennom lapper fra nettbestilling, det gjelder bare å finne riktig selger fra riktig land, og hvis du går på profilen min så ser du en liten guide om hvordan du unngår å bli tatt
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Prøvde å få igjennom 1 lapp 1P-LSD. Det endte med at politiet kom på besøk.
Kan med andre ord sterkt fraråde å bestille noe fra det store utland.

Tilgangen her er konstant, men man må jo gjerne kjenne miljøet.
Vis hele sitatet...
Neste gang kan du prøve og ikke bestille hjem i postkassa kanskje?