Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  51 7926
Vel, jeg har vært borti mye latterlige tiltak folk vil ha inn i skolen, og lignende. Men dette tar kaka. På Knut Hamsun videregående, har noen elever klagd på at folk kysser på skolen. Så jeg lurer på, dere her på nFF som har hatt kjæreste, hvor teit er ikke denne "regelen"? Selv rektoren sier han ikke har noe imot det. Og ser man hvem de intervjuet for å få høre det, kan man lett se at bare fordi ingen vil kline med henne, så skal ikke andre få kline heller.

Så hva synes dere om denne regelen? Jeg har aldri hørt dummere..

Link til artikkelen: http://www.vg.no/nyheter/innenriks/a...p?artid=191351
Enig med deg der, ganske latterlig tiltak!
Er jo ikke direkte unormalt å se kjærestepar kline / kysse om du er i byen, ute, eller om det er på en skole og for den sags skyld.
Er bare utrolig hva folk finner på sier nå jeg!
Idiotisk om folk tar dette opp om det bare er kyssing og klining som foregår i gangene. Men, som de sier, er det også kosing inn i bildet.
Tror det hadde vært ganske annerledes om noen stod og tafset på hverandre i gangene.

Uansett, veldig typisk VG å blåse opp en slik sak. Vel, vi får vel ta det med en klype salt.
Husker da jeg gikk på videregående så var det en av lærerne som fikk til en "regel" om at det ikke var lov til å kose og klå på hverandre i gangene på skolen osv. Han var selvfølgelig konservativ kristen og meget spesiell, men fikk faktisk gjennomslag for dette hos de andre ansatte og. Kanskje han bare ble opphisset av å se disse småjentene kose og klemme..?
Ja, folk er jo forskjellige.. Er nok enkelte som synes at mye av det som er ganske normalt for mange ungdom nå til dags, hører hjemme andre steder enn der vi ser det til daglig etc.
Som sagt, så er folk forskjellige og har forskjellige meninger og sånn er det bare..
Men som OoM sa, så skal jeg ikke utelate og tro at saken er en del oppblåst nei
Asosial sosialist
Cheroxx's Avatar
Sitat av Krister
Husker da jeg gikk på videregående så var det en av lærerne som fikk til en "regel" om at det ikke var lov til å kose og klå på hverandre i gangene på skolen osv. Han var selvfølgelig konservativ kristen og meget spesiell, men fikk faktisk gjennomslag for dette hos de andre ansatte og. Kanskje han bare ble opphisset av å se disse småjentene kose og klemme..?
Vis hele sitatet...
En god ting at han prøvde å ungå det da, så det ble... mer/verre hvis du skjønner
Det er ren idioti, jeg har selv kjæreste. og går på vidregående. klart, skjønner det hvis man sitter å er litt iherdig i klasserommet. men fan elelr, hvorfor elelrs har man friminutt hvis man ikke kan gjøre litt som man vil. hadde jeg nå sitti med henda i buksa hennes eller langt oppi toppen kunne jeg da nesten skjønt det. men man har da selv sjenerende grenser, dissa som reagerer er vel mest folk som ikke har sjangs hos en søpplesekk en gang. regner med at hvis noen av dere hadde sett noen sitte å kline på gangen, så hadde vel ikke det vært noe problem.... men noen må jo være som di er..... :P
dumstein
Xasma's Avatar
Trådstarter Donor
Ja asså dette er den mest tragisk regelen jeg har vært borti. Dette er værre enn loven i Flordia som sier at ugifte kvinner kan ikke hoppe i falskjerm på søndager..
Sitat av Xasma
Ja asså dette er den mest tragisk regelen jeg har vært borti. Dette er værre enn loven i Flordia som sier at ugifte kvinner kan ikke hoppe i falskjerm på søndager..
Vis hele sitatet...
Ja, du er inne på noe der.. I tillegg da, er ikke Norge liksom så fritt land og så bra som vi liksom skryter av selv?
Hvor mye fritt er Norge lenger med nye "regler" og tull hele tiden?..
..Herre, "Vi vill jo at alle på skolen skal ha det bra" sa hun. Jadda.

Når jeg hører Ottar, tenker jeg på slikt, ikke at hun der har noe som heldst med Ottar og gjøre som jeg vet.
Men det får vere grenser for hva de kan forby folk og gjøre.

Minner nesten litt om boken 1984 der folk som ikke var gift eller noe ikke fikk ha kontakt(Om jeg husker korekt)
Ikke lett å uttale seg om denne saken da vi ikke vet hvor ekstrem denne kliningen er(kan være). Selv har jeg klint på skolen, jeg har sett folk kline, og har ingen problemer med å takle dette. Men det finnes grenser, man sitter ikke å fisker brødsmuler rett foran andre folk, det er rett og slett uhøflig. Jeg regner med at rektoren har en skjendig grunn til å banne klining på denne skolen. Det er sikkert noen som har gått over streken og det har blitt sendt inn klager. Tiltaket er i stor grad latterlig, men det er antagelig oppførselen til de som fremprovoserte dette tiltaket også. Man ligger som man reder;P
Etter å ha tilbrakt nesten to år i klasse med personer som slenger opp kølla når enn det måtte passe dem, ser jeg på kjærestekos som et kjærkomment avbrekk. Idiotisk regel.
dumstein
Xasma's Avatar
Trådstarter Donor
Ja, det er jo grenser, men jeg tror ærligtalt ikke at SÅ mange gjør så mye galt. Hadde det vært et så stort problem at folk klina (Eller at kosen utviklet seg til mer) kunne de jo heller snaka med de det gjaldt, funka ikke dette og de viste seg fram kan man jo sikkert anmelde dem?
la folk gjøre som de vil, vil de kline og klisse, la dem nå få lov, bare synd at di som ikke kan gjøre dette skal ødelegge ved misunnelse......
å fy faen, nå lo jeg godt. Er det 1 April allerede?
Tragisk!Husker jeg fikk anmerkning på ungdomskolen for og kysse ei jente
Lærern mente det var uoppdragen oppførsel!
Dette er jo faen meg værre enn den saken om sagging og korte skjørt
Norge utvikler seg mer og mer mot USAs ekstremt overdrevne "Gud og velvære and such as" bullshit.
Sist endret av Joachimsen; 20. desember 2007 kl. 17:01.
er eleveråd selv.....har ikke så lite og gjøre :S.....men liksom dette tar kaka :S
Det er ikke innført forbud mot klining. o_O
Det som har skjedd, er at ganske mange har klaget til elevrådet om for mye intimkontakt.

Par kan sitte i et klasserom, fullt av folk, og være ufattelige intime.
Det er helt greit at folk føler seg støtt.

Knut Hamsun VGS er en flerkulturell skole, og må derfor ta hensyn til det.

Det har ingenting med frk. Borghild å gjøre. Det er ikke hun som har klaget. Hun har MOTTATT klagene, og som en god elevrådsleder, så gjør hun noe med saken.
Det er bare idiotisk at VG, Kanal 24 osv tar opp dette.
Dette er en sak som diskuteres på Knut Hamsun VGS, og som har blitt diskutert der.

Dere som går til personangrep på Borghild Aasebøstøl er utrolig umodne.
Har dere ingenting bedre å gjøre enn å rakke ned på utseendet til folk?


Og dette handler ikke om misunnelse og sjalusi, på de kjæresteparene vi har.
Men de tar det for langt.
Og dette er ikke sånn som går over dersom vi ikke snakker om det.
Det har pågått i ett og et halvt år.

Nussing og klemming, og et kyss i ny og ne er helt greit.
Men at parene bortimot har samleie i gangene, og klasserommene, det er for drøyt.
Det er det hele saken handler om.

Se det fra begge sider.
Ikke vær så fantastisk trangsynte.
OT: Rektoren virker jævlig allræit

Stakkars jente.. Sitat "Det er helt greit at man er kjærester, og det er VELDIG greit at man er glad i hverandre, og vi syntes det er helt fint, men man trenger ikke gjøre det rett foran alle andre hele tida"

Ho er ekkel, måten ho snakker på er ekkel, og budskapet er ekkelt.
Er ikke borghild nei Men er enig i at å se saken fra begge sider er en god idè, men personlig hadde det ikke gjort meg noe om noen skulle ha funnet på å ha samleie i klasserommet (ikke at jeg går på skole nå, så det scenarioet er ganske usannsynlig, om jeg ikke skulle besøke dama på skolen da;D) dog kunne det ha blitt en forstyrrende faktor for læringen. Så hadde vel helst sett at slike aktiviteter foregår i friminuttene.

Men er ikke kjent med situasjonen så skal i grunn ikke uttale meg noe mer om emnet
Begynn å gå me genser! Du viser for mye hud med den tshorta
Ikke glem finlandshette.

(Haha, nei dette går for langt.. Sorry..)
Very Important Pyrotechnician
Brainiac's Avatar
Hvorfor er den seksuelle-lavalder på 16, hvis ikke skolen liker engang klining?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Det tåpelegaste her er mange av reaksjonane. Eg har faktisk ein viss forståelse for at folk kan oppfatte slikt som sjenerande, om det vert alt for utagerande. Det er vel trass alt eit reelt problem dersom elevrådet har fått henvendelsar om det?

I slike saker bør ein etter mi meining skjerme mindretalet. Dersom folk absoulutt vil ha initim omgang i skuletida går det jo an å gjere på meir diskrè måte, eller vente til ein er utanfor skulen..
Hehe, det der slår aldri feil
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Sitat av Brainiac
Hvorfor er den seksuelle-lavalder på 16, hvis ikke skolen liker engang klining?
Vis hele sitatet...
Sitat av Frode Øverli: "Hun ville ikke hatt sex med meg før ungene våre var konfirmert" (Jokke til Pondus om misjonskvinne etter at han glemte bordbønnen)
Nei dette blir bare for dumt ..

greit, jeg har sett på saken fra begge sider, vurdert og tenkt, men kommer alikevell frem til den samme konklusjonen; Jeg kan akseptere at vi ikke får løpe rundt i undertøy, ha bestemte logoer (Cannabis 'logo') på klesplagg o.l. men DETTE ... Jeg orker ikke engang å begynne å skrive både hvor og hvorfor dette gjør meg frustrert, ja rett og slett forbannet.

Jeg personelig har absolutt ingenting imot at ett par kliner rett foran meg, de kunne like gjærne ha kastet klærne og startet med full lambada uten at jeg løftet så mye som et øyenbryn..

Så skal det jo nevnes at jeg også er litt snål ... Men uansett, tilbake til topic: Jeg forstår at enkelte kan føle seg støtt av det, men hvis det innebærer at "alle" andre skal lide for det, så kan de faenmeg ta seg selv bak og spise en bolle! Hvis de så absolutt ikke vil se det; men FFS da, gå et annet sted enn akkurat der det fåregår!
Det var jo ikke en regel som var satt, det var jo egentlig bare at elevrådet ville at elevene skulle ta hensyn for hva noen av elevene syntes om at de klinte på skolen.

Men hele greia er jo latterlig, har ikke elevrådet noe bedre å gjør.



Synst også regelen som er satt, eller om de diskuterer det eller hva de gjør om at ungdommene ikke skal få "sagge" eller at jentene ikke får lov til å vise litt av trusa si er helt tåpelig.

Det å se litt av tangaen til jentene er jo et av livets små gleder.
Sist endret av BigD; 20. desember 2007 kl. 19:10.
Hva skjer hvis noen bryter reglene?
1-3 Kyss = Anmerkning?
1 tafs = melding med hjem?

Hvordan vil foreldrene se på dette?
Skolen er som nevnt "flerkulturell", da kan dette bety at en foreldre vil smile og spørre "og hvem har så du fått ditt kyss ifra?" mens en annen vil gi ungen husarrest?
Sitat av vidarlo
Det tåpelegaste her er mange av reaksjonane. Eg har faktisk ein viss forståelse for at folk kan oppfatte slikt som sjenerande, om det vert alt for utagerande. Det er vel trass alt eit reelt problem dersom elevrådet har fått henvendelsar om det?

I slike saker bør ein etter mi meining skjerme mindretalet. Dersom folk absoulutt vil ha initim omgang i skuletida går det jo an å gjere på meir diskrè måte, eller vente til ein er utanfor skulen..
Vis hele sitatet...
Interessant argument, jeg var faktisk ganske så enig en stund der. Folk kan jo fremdeles kysse så mye de bare vil, bare i mer skjulte former. Hadde folk gjort det i utgangspunktet ville det jo mest sannsynlig ikke blitt noe forbud mot det.

På en annen side synes jeg det blir feil å lage regler om slikt, og spesielt lære barn i så tidlig alder at de kan styre over andre på det nivået der. Jeg mener, enkelte ting må man bare finne seg i her i livet, folk som kysser skader tross alt ingen.
Sitat av Xasma

Hvilket skole system har du gått i? Eller ditcha du grunnskolen også? VGS = videregående skole.. Finnes ikke 10ende klassinger på VGS skjønner du..
Vis hele sitatet...
Eller kanskje jeg stressa med å lese igjennom artikkelen fordi jeg måtte hente noen på coop? Stakkars meg, det sosiale livet mitt hindrer meg i å argumentere med 100% riktige detailer.
Jeg mener det er synd... Synd at det skal være slik i år 2007 (snart 2008). Vi burde leve med mer toleranse enten det er på skolen eller midt i byen. Om skolelever som er glad i hverandre kliner synes jeg ikke burde være forbudt, så lenge det ikke forstyrrer undervisningen. Om det er i gangene dette skjer, skjønner jeg ikke at folk klager. Dette minner meg om det jeg har hørt om de strenge skolene på 50-tallet (ala de programmene som gikk på TVNorge før).

At folk kommenterer at hun er stygg kan jeg forsåvidt være enig i, men vi trenger ikke 50 poster som sier at hun faktisk er stygg. På en annen side, er jeg ikke enig i det Lille Nikotin sier om at det ikke har noe med saken å gjøre. Det kan jo hende, som andre har sagt her, at hun rett og slett bare er misunnelig og har et personlig hat mot personer som faktisk koser i gangene.
Syns bare det ser teit og fjortiss ut når et par står og råkliner på en offentlig plass... Er dere på skolen/kjøpesenteret kan dere vel nøye dere med ett kyss og heller sosialisere med venner, istedenfor å bruke hele friminuttet på å rote med kjæresten deres fordi det er deres første intimforhold! :P På fest, privat eller drita på byen er det ok, alle andre plasser går det ann å beherske seg...

ps. "jada" jeg er en stygg dritt som aldri får meg noen dame! regner med den kommentaren kommer siden jeg skriver imot trådstarter....:P
Nå har jeg faen meg fått nok, "Det er en flerkulturell skole"? Vel om våre nye landsmenn ikke kan infinne seg med tanken på intimkontakt mellom gutter og jenter kan de pakke seg på første fly. Vi lever ikke i Saudi-Arabia med piskeslag og dødsstraff for kjærlighet. Å i det hele tatt bruke dette som et argument er totalt løkrull. Og det blir hevdet at elevrådslederen er flink som tar opp dette , jeg sitter i elevrådsstyret selv og vi får MANGE useriøse henvendelser. Det betyr ikke at vi forbyr førsteklassinger å sitte på "bordet vårt" i kantina, selv om enkelte løkruller klager på det hver eneste uke..

Herregud.
Helt enig med deg. Jeg mener at om man flytter inn til Norge, skal man også tilpasse seg oss, og ikke forvente at vi skal tilpasse oss dem!
Hahahm ler meg ihjel.
Noe så dumt har jeg ikke hørt på lenge.
dumstein
Xasma's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av Nubie
Syns bare det ser teit og fjortiss ut når et par står og råkliner på en offentlig plass... Er dere på skolen/kjøpesenteret kan dere vel nøye dere med ett kyss og heller sosialisere med venner, istedenfor å bruke hele friminuttet på å rote med kjæresten deres fordi det er deres første intimforhold! :P På fest, privat eller drita på byen er det ok, alle andre plasser går det ann å beherske seg...

ps. "jada" jeg er en stygg dritt som aldri får meg noen dame! regner med den kommentaren kommer siden jeg skriver imot trådstarter....:P
Vis hele sitatet...
Jeg kan skjønne den delen av det, men jeg skjønner IKKE hvorfor det sjenerer andre.. Jeg skjønner ærligtalt ikke hvorfor det er sjenerende å se på noen kline? Er det flaut å se på en fotball kamp der en fotball spiller i verdensklasse bommer på ballen? Det blir det samme. (grovt sett.)
Dere som påpeker utseendet til jenta i filmen: hvor gamle er dere egentlig, og hva er det som feiler dere?
Selve saken var jo morsom i seg selv, men det som er morsomst er alle postene her

Forresten, velkommen til nFF Borghild
dumstein
Xasma's Avatar
Trådstarter Donor
Sitat av DonTomaso
Dere som påpeker utseendet til jenta i filmen: hvor gamle er dere egentlig, og hva er det som feiler dere?
Vis hele sitatet...
Men det er et argument. Er man sjalu selv, og 2-3 andre klager kan det fort bli til "vi har fått mange klager". Opplevd det der selv. Og at et elevråd vedtar det er jo bare tull. På skolen jeg går på er alle i elevrådet hardbarka nerder som er fremdeles redd for det andre kjønnet. Jente/gutte basselusker vettu. Så lenge man ikke ødelegger undervisninga ser jeg ingen problemer. Mens det har denne SU jenta fått til å bli et problem. Og hva er vel mer modent enn å rakke på utseende?
Sitat av Xasma
Men det er et argument. Er man sjalu selv, og 2-3 andre klager kan det fort bli til "vi har fått mange klager". Opplevd det der selv. Og at et elevråd vedtar det er jo bare tull. På skolen jeg går på er alle i elevrådet hardbarka nerder som er fremdeles redd for det andre kjønnet. Jente/gutte basselusker vettu. Så lenge man ikke ødelegger undervisninga ser jeg ingen problemer. Mens det har denne SU jenta fått til å bli et problem. Og hva er vel mer modent enn å rakke på utseende?
Vis hele sitatet...
Skjerp deg gutt. Slutt å spy ut idiotiske konspirasjonsteorier.
Og hva har SU med dette å gjøre? Du trenger ikke blande partipolitikk inn i dette; dine partipolitiske overbevisninger (og ditt syn på hvem som er pen) er ikke relevant, så ikke kritiser andre for å gå off-topic.

PS: Du er sikkert ikke så pen som du tror.
Sitat av Xasma
Jeg kan skjønne den delen av det, men jeg skjønner IKKE hvorfor det sjenerer andre.. Jeg skjønner ærligtalt ikke hvorfor det er sjenerende å se på noen kline? Er det flaut å se på en fotball kamp der en fotball spiller i verdensklasse bommer på ballen? Det blir det samme. (grovt sett.)
Vis hele sitatet...
Hvorfor jeg og sikkert noen andre føler det sånn har jeg ikke noe godt svar på :S Men hvis du skal kline hvert friminutt og hver gang dere er sammen public, da er det jo ikke noe spennende å være alene lenger (bortsett fra sex da).


quote 2:
"du er en stygg dritt som aldri får deg noen dame."

ohh no busted, 40 year old virgin :P (internett er herlig, ingen vett noe annet om personen som skriver utenom akkurat det han skriver ^^ )
Jeg er så utrolig glad Borghild ikke er på nFF.
Det er ikke Borghild som har klaget. Hun er bare talsmannen/kvinnen.
Jeg forstår ikke hva dere har imot henne. Hva galt har hun gjort akkurat DEG?
Jeg er ikke Borghild, eller noen annen dere vet om. Men for guds skyld.
"åå, hu er så stygg"
"åå, sjekk den enorme neseringen. hu ser ut som ei ku"
"åå, jævla traktorlesbe"

Hvordan hadde du følt deg dersom det hadde vært en hel jævla diskusjon om hvordan akkurat du ser ut?
Jeg vedder på at halvparten av dere ikke ser så bra ut som hun gjør.
Borghild er utrolig søt, og har en fantastisk utstråling.

Vær så snill. Slutt å klag på hennes utseende.
Og det er ikke Borghild som har klaget.

Og med flerkulturell, så er det ikke bare innvandrere jeg snakker om.
Tro det eller ei, men vi har et urfolk i Norge!

Jeg vet, er det ikke fantastisk?
Men uansett.


Vær grei.
Oppfør dere litt.
Sitat av morbidOluf
Jeg er så utrolig glad Borghild ikke er på nFF.
Vis hele sitatet...
Ja jeg også...
Sitat av morbidOluf
Det er ikke Borghild som har klaget. Hun er bare talsmannen/kvinnen.
Jeg forstår ikke hva dere har imot henne. Hva galt har hun gjort akkurat DEG?
Vis hele sitatet...
Som elevrådsleder er Borghild talsrør.. dette var e useriøs(e?) henvendelse(r?) som strider mot alt fra folkeskikk til Norsk lov.. Det er jo bare å se på rektoren sin reaksjon det .. Når hun samtidig skylder på normer og regler så minner det mer om et personlig korstog en som en elevrådsleder som er samlende for hele skolen.'
Sitat av morbidOluf
Jeg er ikke Borghild, eller noen annen dere vet om. Men for guds skyld.
"åå, hu er så stygg"
"åå, sjekk den enorme neseringen. hu ser ut som ei ku"
"åå, jævla traktorlesbe"

Hvordan hadde du følt deg dersom det hadde vært en hel jævla diskusjon om hvordan akkurat du ser ut?
Jeg vedder på at halvparten av dere ikke ser så bra ut som hun gjør.
Borghild er utrolig søt, og har en fantastisk utstråling.
Vis hele sitatet...
Jeg er feit og jævlig og stygg... og om Nff vil lage en post som diskuterer utseendet mitt gir jeg ærlig talt faen.
Sitat av morbidOluf
Vær så snill. Slutt å klag på hennes utseende.
Og det er ikke Borghild som har klaget.
Vis hele sitatet...
Point taken , skal ikke klage på utseendet hennes. Hun har kanskje ikke klaget men hennes opptreden som elevenes "overhode" er under all kritikk
Sitat av morbidOluf
Og med flerkulturell, så er det ikke bare innvandrere jeg snakker om.
Tro det eller ei, men vi har et urfolk i Norge!
Vis hele sitatet...
Og de skal da for faen integreres i samfunnet de også. Om samene ikke klarer å tolerere Norske normer og regler så får vel vi tolerere samiske normer og regler. Det er få inbyggere i Norges land som pr.2007 har så mange privilegier som samene. På oddasatt hadde de en lang reportasje om at de var den nye "adel"
Sitat av morbidOluf
Jeg vet, er det ikke fantastisk?
Vis hele sitatet...
Nei det er rasisme fra et statlig organ
Sitat av morbidOluf
Men uansett.
Vær grei.
Oppfør dere litt.
Vis hele sitatet...
Welcome to the jungle!
Dette må jeg bare få ut!

Jeg har vært på førstesiden til VG i 1998 fordi jeg fikk nedsatt orden og åtferd karakteren fordi jeg kysset for mye!

Dette var på ungdomsskolen og definitivt mine "15 minutt"!

Folkens, kommer ikke denne tråden ontopic innen et par poster, skal jeg love dere at noen i crew finner det for godt å gjøre noe med det. (Jeg er btw ikke crew, men hvis dere vil ha en fornuftig diskusjon så get on the topic and ride it).

Som med mange saker i media er det veldig vanskelig å få et inntrykk i hva denne tafsingene og kliningen er. Vi som er eldre/yngre/like gamle ser kanskje på denne tafsingen på en helt annen måte. Hvis man tar i betraktning at artikkelen sier (gitt at dette STEMMER, noe som er umulig å vite pga. aviser kan skrive jævla mye tull) at elever OG lærere har reagert, er det KANSKJE noe som ligger til grunn. Hvis det er så at det går ut over undervisningen, er det lærerne sin jobb å snakke til de aktuelle, enn så flaut de synes det er. Det er jobben dems, å undervise.

Så sies det at noen elever klager, er dette de litt konservative elevene kanskje som kanskje ikke takler at noen åpenbart er fysisk glade i hverandre, eller er det de som faktisk synes det er litt gale at folk faktisk tafser på hverandre ved å beføle hverandre på kroppsdeler?

UANSETT, ingenting av dette kommer frem i artikkelen, og dermed kommer dette til å bli en endeløs diskusjon som kommer til å gå way of topic, som man allerede seg med borghild. Til dere som flamet borghild, håper dere faller på isen som er nysaltet med salt og sand, så speilbildet ditt gjør deg kvalm.
"Parene kan gjemme seg bak veggen, eller ta seg en tur ut når det blir for heftig".
- Aldri sett noe så morsomt:P "For heftig", hva tenker du på da?

"Gjemme seg bak veggen"? Menes med den settningen?
Det er forskjell på å "skyss hverandre hele tia" og det å ikke ha muligheten til å skysse i det hele tatt. Det burde elevrådet forstå. Her burde det ikke være snakk om å innføre regler, men å lære enkelte litt folkeskikk. Selvfølgelig er det greit at man skysser litt, men alle kan få nok av mykporno hvert jævla friminutt. Men på en vidregående skole, er folk normalt sett såpass oppegående at de tar et hint om at nok er nok.

Har ikke elevrådet en skidag eller noe å planlegge?
Jeg syns det blir litt tåpelig av vg og blåse opp saken så mye. Jeg hadde ikke brydd meg om 2 stykker hadde stått og klina i gangen, men jeg driver ikke og kliner i hytt og pine med dama for den saks skyld foran alt og alle.

Skjønner de godt hvis det er så ille som vg skal ha det til, men jeg tviler dog sterkt.

God jul alle sammen.