Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 978
Har lyst og prøve ritalin til studier, men er nervøs om folk merker på meg at jeg har tatt det.. tenker på om jeg tar det og får besøk av venner eller familie etter jeg har tatt en tablett. om noen har erfaringer med "puggedop" så del gjerne.
Det spørs dosen, tar du 10mg vil du bli mer konsentrert, men ikke særlig speeda, og du kan i verste fall bortforklare det med koffein. Tar du høye doser vil du oppleves stimulert og i tillegg få tyngre nedtur. Du kan begynne å svette fælt, få større pupiller, skjelve, og snakke energisk. På nedturen oppleves du som nedfor og rastløs, kanhende skjelver du og. Jeg anbefaler uansett å begynne med 10mg, om du vil være helt sikker på at du ikke blir rusa; 5mg.
Sist endret av Mekkern; 1. januar 2021 kl. 20:53.
I min erfaring vil det ikke merkes. Tok mellom 60 - 90 mg mange uker uten at det ble pekt ut engang. Kjøpt ulovlig av en med resept, har ikke add eller adhd.

Bivirkninger: Mye svetting, høy puls, eneste egentlig.

Spørst om det instant eller depot. Instant er 10 mg passelig, depot ville eg gått for minst 40 mg.
Anonym bruker
"Blind Dåhjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Husker for flere år siden da eksen sin lillesøster kom hjem og snakket ekstremt fort og så litt vill ut i blikket.
Spurte med en gang hva hun hadde tatt, og det var visstnok bare "to ritalin" som hun sa.

Hva dosen hennes var vet jeg ikke, men jeg så det med en gang.