Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  19 2176
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Har søvnapne og bruker cpap. I det siste har det blitt lite og dårlig søvn. Får allergimedisin som hjelper litt men det tar lang tid før jeg sovner. Kan skaffe ghb og lurer på om jeg kan ta ghb for å sovne inn så før den slutter virke så tar allergimedisinen over? Blir så glemsk med lite søvn og det blir vanskelig å konsentrere når jeg skal lese fag. Tenker ikke bruke det fast men kanskje et par dager på rad for å få hentet meg litt inn. 1 kork er vel det som er vanlig? Ikke redd for pustestans for jeg sover med cpap maskin og den tvinger inn luft i lungene. Målet er minst 8 timers søvn uten å våkne.
Ingenting som funker så bra som ghb til søvn. Det jeg merket når jeg brukte det var at hvis jeg tok quentapin i tillegg til ghb for å sove, så våkner du opp etter 4-5 timer uansett. Så er ikke noe vits å ta noe annet. Du føler deg helt uthvilt etter du har våknet, men vil du sove lenger må du ta en kork til
Or... Are they? >_>
Traps are gay's Avatar
Hvorfor GHB akkurat? Har du ingenting annet du kan prøve FØR du prøver GHB? Sovemedisin som du kan få uten resept? Melatonin?

Sitat av Traps are gay Vis innlegg
Hvorfor GHB akkurat? Har du ingenting annet du kan prøve FØR du prøver GHB? Sovemedisin som du kan få uten resept? Melatonin?
Vis hele sitatet...
Beklager - leste ikke første setninga riktig. Glem hva jeg sa
Sist endret av Traps are gay; 18. januar 2021 kl. 03:04. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Snakk om å skyte spurv med kanon. Legen kan gi mange flotte medisiner. Av illegale rusmidler så kan cannabis være veldig fint.
Anonym bruker
"Klok Nidhogg"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ghb er utrolig avhengighetsskapende og kan lede til uønsket ødeleggende oppførsel og ødelagte relasjoner med venner, familie eller jobb.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Har prøvd det meste fra legen. Orker ikke mer sovetabletter eller innsovningstabletter. Quentapin gjør meg helt ubrukelig dagen etterpå. Tankene går i sirup. Føles som jeg er like groggy som en er når en nettopp har våknet, bare hele dagen. Cannabis har en rekke uheldige virkninger på meg. Er dere enig i at en ikke kan dø av å slutte å puste om en tar for mye ghb når en bruker cpap? Da kan jeg jo bare teste ut riktig dose i kombinasjon med allergitablettene for å få nok søvn.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Har prøvd det meste fra legen. Orker ikke mer sovetabletter eller innsovningstabletter. Quentapin gjør meg helt ubrukelig dagen etterpå. Tankene går i sirup. Føles som jeg er like groggy som en er når en nettopp har våknet, bare hele dagen. Cannabis har en rekke uheldige virkninger på meg. Er dere enig i at en ikke kan dø av å slutte å puste om en tar for mye ghb når en bruker cpap? Da kan jeg jo bare teste ut riktig dose i kombinasjon med allergitablettene for å få nok søvn.
Vis hele sitatet...
Tro meg, ska mye til for å dø av ghb. Holder du deg til 5ml så er sjansen for å dø minimal. Folk som dør av ghb dør vanligvis av blandingsrus. Så lenge du bruker ghb kun til å sove, så er risikoen for missbruk også minimal. Jeg fucka opp alt det der, å drakk det 24/7 fordi jeg hadde muligheten til det. Dropp allergimedisinen hvis du ska ta ghb. Den gjør ikke noe uansett. Anbefaler å sjekke ph på ghb'en du tenker å kjøpe. Ikke finn på å ta mer enn 5ml. Kan starte med en halv kork (2,5ml) for å teste. Selv når toleransen min var ekstrem så tok jeg aldri mer enn 10ml.

Hvis du tar for mye skjer en av 2 ting. Enten sovner du som en stein å kan ikke vekkes på noen timer. Ellers blir du sånn her:
https://youtu.be/dGkIndTMK_U

Jeg hadde plutselig et forklaringsproblem når jeg plutselig begynte å stønne mens jeg satt på stua til mamma og pappa 😅.

Les tråden min om du lurer på farene med missbruk. Send en pm hvis du lurer på noe
R.i.p 23.04.2021
Please ikke flørt med ghb ,det er det deiligste mest euforiske digge rusmiddelet som finnes der ute!! Når jeg hadde et par liter liggende så var det første jeg gjorde når jeg stod opp og korke ,for så redosere vær 4 time .brukte også dobbel kork for søvn.våknet 3 -4t etterpå for å dobbel korke igjen for og sove mer. Ikke rørt ghb på 1,5år nå men det går ikke en eneste time der jeg ikke tenker på at jeg har lyst på ghb. Best middel ever men fyfaen hold dere unna lol
Sist endret av Tarm; 18. januar 2021 kl. 06:39.
……………………………………………………
hasjkake's Avatar
Sitat av Tarm Vis innlegg
Please ikke flørt med ghb ,det er det deiligste mest euforiske digge rusmiddelet som finnes der ute!! Når jeg hadde et par liter liggende så var det første jeg gjorde når jeg stod opp og korke ,for så redosere vær 4 time .brukte også dobbel kork for søvn.våknet 3 -4t etterpå for å dobbel korke igjen for og sove mer. Ikke rørt ghb på 1,5år nå men det går ikke en eneste time der jeg ikke tenker på at jeg har lyst på ghb. Best middel ever men fyfaen hold dere unna lol
Vis hele sitatet...
GHB er dritt syntes jeg men folk er forskjellig.


Bruk nå heller noen C-prep mot søvn en GHB. Ville heller brukt benzo mot søvn når GHB er så lett å overdosere på, men ditt liv gjør hva faen du vil ingen her inne som stopper deg
Folk med søvnapne bør ikke bruke benzo for søvn og tror heller ikke GHB er optimalt selv om du bruker maske.
Folk er forskjellig, og det kan så klart funke for deg men jeg fikk det skikkelig i vrangstrupen etter en tids hyppig bruk i fjor og kommer aldri til å røre det igjen. Ja, søvnen er dyp og alt det der men jeg synes likevel ikke den er behagelig. Helt avsindig jævlige drømmer hadde jeg på det også, som jeg aldri kunne huske noe som helst av etter oppvåkning forutenom at alt bare var en sammenhengende bylt av creepiness. Da synes jeg faktisk opiater typ tramadol osv funker 1000 ganger bedre selvom jeg så klart ikke anbefaler det da det også kan ha høyt avhengighetspotensiale men søvnen på sånne ting er mye mer behagelig i min bok, også sett bortefra dette med drømmer.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
GHB er gull for søvn. Men for mange er det lett å overdrive bruken tror jeg. Selv har jeg ikke noe problem med å begrense det, selv om jeg ser at man kan bli veldig glad i sweetspoten når man finner den. De færreste synes vel kork er noe særlig før de finner sweetspoten. Noe som fort kan ta noen forsøk. Det er også jævla funny å korke seg opp på comedown på MDMA. Mye tullprat incoming!

Leste om en som mente GHB kunne brukes i sunne rammer, om man ikke tok mer enn en kork hver kveld. Det gjør jo vidundre for søvnkvalitet + at det stimulerer HGH (Human growth hormone) som er med på å restituere kroppen din. Bra om man trener eller har en skade. Men så er det spørsmålet om hva som er i akkurat den GHB'en du har fått tak i.

GHB finnes som legemiddel (Xyrem, Alcover), og skrives ut mot narkolepsi og søvnproblemer.

Det er også one hell of a sex-drug! Super combo med speed.
Anonym bruker
"Tilfreds Håkjerring"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Hvor lang tid går det fra dere tar en kork til dere sover tungt?

Er litt bekymret for den såkalte hjernevasken som skjer når vi sover, der spinalveske presses opp i hjernen og skyller bort plakk. Det er nesten så jeg kan kjenne at hjernen blir full av dritt når det blir lange perioder med veldig lite søvn. Jeg husker dårlig, elendig konsentrasjon og det krever høy innsats for å ta inn og forstå fagstoff. Du skriver om hgh og det er nok en bra ting, men på de tyngre medisinene jeg har forsøkt så sier ekspertene at medisinen påvirker søvnkvaliteten slik at en ikke faller inn i den tyngste søvnen og da blir det ikke spyling av plakk i hjernen under lett søvn. Tror dere ghb vil gjøre søvnen dypere slik at spinalveske vasken likevel skjer?
Absolutt! Hvis det er noe de aller fleste rapporterer om så er det at søvnen er dyp som bare faen og utviltheten som kommer i kjølvannet er ingen spøk! Jeg tror absolutt at det kan funke.

Det er sikkert andre som kan svare bedre på hvor lang tid eksakt, men jeg mener bestemt jeg pleide å gå å legge meg typ 2 timer etter siste kork hvis jeg ville sove. Jeg la merke til at om det tok for lang tid ville mye av GHB'en være ute av kroppen og jeg ble ikke akutt slått ut umiddelbart men ble ofte liggende våken.
Sist endret av equimanthorn; 18. januar 2021 kl. 13:06.
Anonym bruker
"Orange Kvernknurr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Må bare passe på at det blir sovedose da. Hvis du tar for lite blir du mer stimulert og euforisk.

Ved en sovekork for meg (5 ml på den GHB'en jeg hadde sist. Dette kan variere en del fra batch til batch) så tok jeg den bare før jeg pusset tennene - så gikk jeg og la meg og trykte litt på mobilen. Etter 15-20 minutters tid kjenner jeg at G'en siger på, og da er det bare å legge fra seg mobilen og lukke øya. Enter drømmeland.

Og det er med GHB som det er med det meste annet av stoffer du svelger: Effekten påvirkes av hvor mye innhold du har i magesekken. Å ta en kork rett etter du har spist vil dempe den. Spis heller etter du har tatt den.
Hva med å drøfte xyrem med lege? De kan være åpne for mye etter mye prøving og feiling og med dine lidelser. Da får du apotekvarer og luftet tankene rundt pustestopp osv
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er dere enig i at en ikke kan dø av å slutte å puste om en tar for mye ghb når en bruker cpap?
Vis hele sitatet...
Jeg bruker cpap, og de gangene jeg har dratt av meg masken i søvne har det som regel vært relativt tung rus inne i bildet. Har dog aldri prøvd GHB.
Sovner på 30min jeg. Er en jævli tynn linje mellom den perfekte rus å overdose, men ska du kun sove trenger du ikke bekymre deg for det.

Jeg vil si ghb er et bedre alternativ enn opiater ihvertfall. Sover som en stein å våkner uthvilt. De ganger jeg har lagt meg etter å satt heroin eller oxy så sover jeg vanligvis i 2-3 timer åsså våkner jeg kjempetrøtt og sliten.
Sitat av equimanthorn Vis innlegg
Da synes jeg faktisk opiater typ tramadol osv funker 1000 ganger bedre selvom jeg så klart ikke anbefaler det da det også kan ha høyt avhengighetspotensiale men søvnen på sånne ting er mye mer behagelig i min bok, også sett bortefra dette med drømmer.
Vis hele sitatet...
Heh... folk er forskjellige indeed. Tramadol er da viden kjent for å gi deg elendig søvn.
En halv til en nesten hel kork før leggetid fungerer veldig fint på meg. Og ja det ER utrolig avhengighetsskapende, men dersom du bare tar 1-3 dager for rett før du legger deg så er det ikke no farlig, bare vær veldig lav på dosen derfor jeg sier 0,5 til 0,7-8 kork for å være på sikre siden da det som alt annet varierer i kvalitet samt vil du kjøpe PH papir å teste PHen og høre her om det er noen som har peil på hva PHen skal ligge på så du ikke får en skikkelig basisk eller om det er skikkelig sur løsning som etser. Men etter du har tatt et par max 3 netter så vil du ta noen dager av igjen for å ikke ende opp med avhengighet. Det har veldig kort halveringstid, så dersom du ikke tar på dagtid men KUN da for å legge deg og da kun de 2-3 dagene på rad deretter noen dager av så blir du ikke avhengig.

Men du trenger ikke å blande GHB med noe, det øker bare risiko for å korke over, noe du ikke vil. Jeg sliter med perioder med total insomnia, og jeg sover som et barn på en halv til 3/4dels bruskork også slenge hodet på puta. Du blir litt avlslappet som benzo på det da begge de to fungerer på GABA reseptorer, forsovit samme reseptor som alkohol også er borti. Det fjerner tankekjør og bekymringer og gir en fin ro i kroppen til å sovne på og jeg føler meg alltid fantastisk når jeg våkner dagen etterpå også for søvnen blir av høy kvalitet og du vil da ikke trenge de allergipillene de dagene du tar kork.

For kork er noe jeg respekterer veldig pga sitt overdosepotensiale og blander det ikke med NOE annet enn et par trekk av en spliff, ikke en hel men noen trekk.

Kan ikke konstatere nok at du ikke må ta dette mange dager på rad jeg tok max 3 dager på rad så minst 48t av fordi halvingstiden er såpass kort at det er ute av kroppen på 24, så gir jeg kroppen 24 til for å være et døgn uten det i kroppen etter det har gått ut. På den måten totalt unngår du å bli avhengig av det. For de abstinensene skal være helt forjævlige har jeg hørt, noe jeg tror på da gaba-abstinens er faktisk dødelig hvis det er ille nok, samt jævlig langvarige.

Sitat av Purgatorio Vis innlegg
Heh... folk er forskjellige indeed. Tramadol er da viden kjent for å gi deg elendig søvn.
Vis hele sitatet...
Jepp tramadol har en i små til medium doser slags oppkvikkende effekt som for meg er som et par kopper sterk kaffe. Blir ikke direkte gira, men noe oppkvikket. Andre opiater av typen korttidsvirkende må jeg ofte også vente en 2-3 timer for å sovne etter jeg har tatt før jeg har sjans til å sovne. Men av opiater/opioder er tramadol for meg det som forstyrrer søvnen min verst.
Sist endret av Coffern; 19. januar 2021 kl. 13:08. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.