Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1551
Anonym bruker
"Kjent Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Tipper mange tenker at nå spør jeg dumt, men kjør på. Situasjonen er;

Holder på å slutte med tabletter å sove på etter mange års bruk. Da får jeg veldig urolig søvn, og sov ikke lange stunda i natt.

Jeg går fast på 70mg Aduvanz om dagen. Jeg tok dagens dose klokken 7 i dag tidlig. For å holde meg kvikk ut dagen tok jeg 70mg ekstra rundt klokken 14. Planen var å ta det rolig i kveld, og fokusere på å få på plass søvnen. Men, nå har det skjedd noe helt uforutsett som gjør at jeg må ta meg en kjøretur etterpå. Det er ikke lang distanse, og heller ikke på særlig trafikkert vei. Dette krever at jeg blir våken lengre enn planlagt.

Vurderer nå å ta 70mg ekstra for å holde meg pigg. Jeg føler meg helt fin og oppegående, men er redd dette vil dabbe av utover kvelden når jeg er avhengig av å være pigg.

Men, er redd for å bli stoppa i kontroll og tatt med på blodprøve. Har en del historikk med Politiet fra tidligere liv. Vært rusfri lenge nå, men de har ikke helt glemt meg.

Spørsmålet er jo; om jeg tar 70mg til, og si rundt 1-2 i natt blir jeg stoppa og sjekka; vil jeg da ha så høye verdier at det kan påvises at jeg har misbrukt medisinen? Er redd for å miste både lappen og medisinen. Forstått det sånn at Adnuvanz omgjør noe stoff i kroppen. Vil det si at de ikke direkte måler nivået av medisinen i blodet? At det høye nivået med frisluppet, omdannet stoff i kroppen min kan skyldes lav toleranse?

Jeg tenker at om det verste skjer, så sier jeg at jeg våkna på ettermiddagen i dag, og tok ikke dosen min før sent. Det kan jo forklare høye verdier, men så høye som jeg potensielt kan få..?

Mulig jeg er helt dust som spør, men trenger sårt noe råd og kunnskap nå.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Du har allerede tatt dobbelt så høy dose og lurer på om det er forsvarlig å kjøre bil på trippel dose? Svaret er nei og ja det kan slå ut på høye verdier amfetamin om du blir testet.
En kort kjøretur klarer du vel selv om du er litt trøtt? Trippel dose så ryker nok førekortet ihvertfall
Ta en red bull eller 2 da? Koffein funker jo det og, et mye tryggere alternativ. Tar du 210mg aduvanz kan jeg love deg at søvnen blir helt elendig kommende natt.
Anonym bruker
"Høflig Snømus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ikke kjør nr 1. Drikk koffein nr 2.
Anonym bruker
"Kjent Lindorm"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Nå er jeg hjemme igjen. Gikk for koffein i stedet for, takler ikke tanken med å sitte nervøs bak rattet igjen, å vente på å bli taua.

Takk for svar folkens!