Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 3008
hallaien, o store læremestere.

Jeg mener og huske at jeg har lest flere steder her på forumet at en ikke burde lefle med amfetaminer når en har kvetiapin i kroppen, da det kunne resultere i seretoninsyndrom, eller noe annet kjipt.

Hvor lenge burde det isåfall gå fra siste inntak av første stoff til neste inntak av det nye stoff?
Man får ikke serotoninsyndrom. Kvetiapin blokkerer virkningen av amfetamin, så du får ikke effekt av amfetaminen når du har kvetiapin i kroppen.
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Man får ikke serotoninsyndrom. Kvetiapin blokkerer virkningen av amfetamin, så du får ikke effekt av amfetaminen når du har kvetiapin i kroppen.
Vis hele sitatet...
Hva om man tar amfetamin først så seroquel? Å ikke få effekt av amf med seroquel i kroppen kan jeg heller ikke relatere til.
Sitat av pilleknaskern Vis innlegg
Hva om man tar amfetamin først så seroquel? Å ikke få effekt av amf med seroquel i kroppen kan jeg heller ikke relatere til.
Vis hele sitatet...
Skjer det samme, seroquel senker amf highen, dog får fint funk med amf med seroquel i blodet trenger bare mer så mange syntes det er waste.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Tidsvitne
Trådstarter
Hvis jeg tok 25 mg kvetiapin for søvn for ca et døgn siden, og jeg har lyst til å ta aduvanz nå, vil kvetiapinen fortsatt hemme aduvanz'en?

Hvordan er halveringstiden på kvetiapin?


Spør selvfølgelig på generelt grunnlag.
Sitat av 1000bein Vis innlegg
Hvis jeg tok 25 mg kvetiapin for søvn for ca et døgn siden, og jeg har lyst til å ta aduvanz nå, vil kvetiapinen fortsatt hemme aduvanz'en?

Hvordan er halveringstiden på kvetiapin?


Spør selvfølgelig på generelt grunnlag.
Vis hele sitatet...
Vil ikke ha innvirkning. Først på litt høyere doser at kvetapin virker inn på dopamin. På 25mg er det kun å regne som et antihistamin, så og si.
Tidsvitne
Trådstarter
Njæææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææææ....

Jeg tror jeg har kjent mindre effekt når jeg har brukt kvetiapin 25 mg for søvn når jeg legger meg og poppa en aduvanz når jeg våknet for høyt gir og raske rykninger (metaforisk sett)

Men jeg skal ikke diskutere så mye med svarene jeg blir gitt på Freakforum når jeg spør på denne måten.


Godt nyttår!
Sitat av urunderarrest Vis innlegg
Man får ikke serotoninsyndrom. Kvetiapin blokkerer virkningen av amfetamin, så du får ikke effekt av amfetaminen når du har kvetiapin i kroppen.
Vis hele sitatet...
Heisann, det er det legen min sier er farlig med seroquel om blandet med amfetamin er det super farlig?! Hvorfor i helvete skriver hun ikke ut vist det som du sier skjer, forbanna dritt lege klager på lever verdier men så spør jeg en annen lege hun sier ja de er jo kun litt over normalen aå dette er kanskje det dine lever verdier skal være på det er helt normalt🤦x♂️?
Jeg bruker aduvanz og tar noenganger seroquel(kvietapin) om kvelden om jeg fortsatt har virkning etter aduvanz.
Tar 25-50mg rundt kl22-23 og har ikke kjent noe ubehag eller mindre virkning av aduvanz dagen etter.
https://www.drugs.com/drug-interacti...1475-2533.html her dtår det at det er moderate inetactions. Utifra kunskapen min så er vyvanse det samme som elvanse/aduvanz