Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 646
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
teoretisk sett, vist en tar benzo eller hasj på tom mage og ikke spiser før man er edru vil ikke det ligge mindre i fettet?
Jeg vet at hvertfall hasj legger seg jo i fettcellene, og du har altid fettceller i kroppen, usikker på benzo, men hasj vil ikke ligge mindre i fettet...da er det snakk om timer hvertfall ��
Anonym bruker
"Oppmerksom Rotte"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ja men har hørt om at viss man spiser mye mens man røyker ligger det lengre
Når du sulter så lagrer kroppen din fettvev. Du slutter å forbrenne, så nei det virker ikke sånn om du sulter.
Anonym bruker
"Kjent Grevling"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Men la oss si at man er i ketose, og derfor ikke lagrer fett på kroppen. Og energikilden til kroppen er også fett. Vil man kunne kvitte seg med det raskere da?
Spiser du meir generelt forbrenn du meir, og om du skal havne i ketose vil jeg tro du må ha vært på den dietten litt, det skjer ikkje umiddelbart, men tror fortsatt det tar 1-6 uker før du er rein alt ettersom hvor mye du røyker
Nykter rusavhengige
PapaMarathon's Avatar
Som regel med stoff blir jeg fortere rein jo mer jegndosier og drikker. Da blir det jonfler ting i system som blander seg ut med stoffet og som presser det ut igjen.


Kanskje noe annerledes med hasj, men med alt annet så er jeg sikker på det funker slik på min kropp...

Som regel med stoff blir jeg fortere rein jo mer jegndosier og drikker. Da blir det jonfler ting i system som blander seg ut med stoffet og som presser det ut igjen.


Kanskje noe annerledes med hasj, men med alt annet så er jeg sikker på det funker slik på min kropp...
Sist endret av PapaMarathon; 15. februar 2019 kl. 09:23. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.