Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2168
Fikk et tilbud om å jobbe for IBM sitt callsenter i Dublin nå (Årslønn på 23.000-35.000 EUR.) . Så også at du kan jobbe som konsulent i diverse selskaper over alt i verden, fra Estland til Kypros. Noen som har noen erfaringer med jobber som dette? Kan man tjene mer? Er det generelt dåelig arbeid eller kan det være gøy også?
Hvorfor? Du tjener mer på å jobbe på et kundesenter i Norge.
Jeg antar det er gøy å oppleve nye plasser osv, men kan vel heller ta seg en ferietur eller to.
Sitat av FatMan Vis innlegg
Hvorfor? Du tjener mer på å jobbe på et kundesenter i Norge.
Jeg antar det er gøy å oppleve nye plasser osv, men kan vel heller ta seg en ferietur eller to.
Vis hele sitatet...
Jeg er akkurat ferdig med VGS. Jeg skal ha et friår og har lett i måneder etter en fulltidsjobb, noe som viser seg å være umulig. Jeg har 3 jobber nå, men alle er som ekstrahjelp/fast 2 ganger i måneden. Det er så dritt å plutselig gå en uke uten å jobbe
Sitat av Titsmaskin Vis innlegg
Jeg er akkurat ferdig med VGS. Jeg skal ha et friår og har lett i måneder etter en fulltidsjobb, noe som viser seg å være umulig. Jeg har 3 jobber nå, men alle er som ekstrahjelp/fast 2 ganger i måneden. Det er så dritt å plutselig gå en uke uten å jobbe
Vis hele sitatet...
Ja sliter du med å få deg jobb i Norge og du nettopp er ferdig med VGS så hvorfor ikke. Greit å ha på cven enn å bare loffe hjemme i tillegg får du internasjonal erfaring, ja det er ikke så bra betalt men du blir en erfaring rikere