Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  341 32604
Åja, nå skjønner jeg!
Det er Church of Scientology som er de slemme!
Greit nok, da gir jeg meg, de hackerne får herje så mye de vil, de er jo på en måte Robin Hood da, liksom stjeler filer fra de slemme og gir dem til de snille, altså til oss, via weben!
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Alcazalamander
On-T: Leste litt om scientologi på wikipedia nå, og fant ut at det var en slags religion, som ingen så ut til å like, men det er da litt dumt å ødeligge sida dems for det da...
Vis hele sitatet...
Det vare en av dei finare beskrivelsane av dei eg har høyrt.

Nokre av dei andre er:
  • Svindelforetag
  • Underpressingsorganisasjon
  • Pengebinge for Ron L. Hubbard
  • Mordarar

Dersom du les litt på t.d http://www.lisamcpherson.org/ vil du få utdjupa rimeleg sterke anklager mot CoS, og om du les på www.xenu.net finn du endå meir sprengstoff. Kort sagt, CoS *bør* stoppast før dei øydelegg fleire liv.

Dei har vore aktive i fleire rettsaker for å bringe motstandarar til taushet. Populær metode er DMCA i USA, og copyright i europa. I europa har dei gått på eit par nederlag, og xenu.net hoster ein god del materiale.

At nokon no går til aksjon for å publisere meir CoS-piss er etter mi meining utelukkande positivt.
Limited edition
Moff's Avatar
Sitat av Alcazalamander
...jeg har blandt annet gjort sånn at man ikke kan legge php koder inn i skrivefeltene, ved hjelp av en "Escape string"...
Vis hele sitatet...
Ved siden av topic:
Et tips før du poster linken: mysql_real_escape_string() er en funksjon som stopper mysql-injections, ikke PHP-kode.

På veien igjen:
Gleder meg til å se hvordan dette utvikler seg.
Noen som vet hvor man kan finne detaljer om disse kursene eller hva man skal kalle det man må ha for "rense" seg? Hva de koster osv.
Hadde vært svært spennende å se hvor mye penger de egentlig tapper folk for.
Og hva feks jeg som har en vanlig, ganske lav inntekt ville ha brukt om jeg ble medlem av scientologikirken.
Okei, ikke fôr trollet.
lanze: Skum gjennom dokumentene som har blitt lagt ut, mulig at det ligger noen priser der.
Denne tråden er så epic at jeg vurderer å oversette alt og poste på /b/ for lulz.

Edit: Litt "old", men Fox News fucking does it again: http://www.youtube.com/watch?v=uVaQG67eqwA

Edit 2: Er litt morsomt at 4chan//b/ faktisk har fått "veldig stor innvirkning på nettet". Alle vet jo om det nå, synes nok det var bedre før i tiden. Brace for eternal newfag summer!
Sist endret av DryYouTear; 24. januar 2008 kl. 22:43.
Hva er /b/ som alle snakker om, for jeg vil ikke ha privat info på alle slags sider, han ene fyren posta jo fødselsdatoen min...
At jeg er fjorten år og fremdeles henger på FreakForum er flaut til tider, men det er gøy her!
Sitat av Alcazalamander
At jeg er fjorten år og fremdeles henger på FreakForum er flaut til tider, men det er gøy her!
Vis hele sitatet...
Trodde flesteparten var litt gamlere jeg?

Sitat av Alcazalamander
Hva er /b/ som alle snakker om, for jeg vil ikke ha privat info på alle slags sider, han ene fyren posta jo fødselsdatoen min...
Vis hele sitatet...
Hva gjør du i denne tråden uten og vite hva /b/ er? >_>
PELL DEG PÅ 4CHAN.
Sitat av Jani_
Trodde flesteparten var litt gamlere jeg?
Vis hele sitatet...
Ved å si det der viser du litt om din egen alder, det heter 'eldre' ikke 'gamlere'...
Nå fikk jeg lyst til å si eid, men jeg prøver å slutte med sånn språk.
Sitat av Alcazalamander
At jeg er fjorten år og fremdeles henger på FreakForum er flaut til tider,
Vis hele sitatet...
Du hadde meg nesten der. 4/10.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitat av Alcazalamander
At jeg er fjorten år og fremdeles henger på FreakForum er flaut til tider, men det er gøy her!
Vis hele sitatet...
Nå skal det sies at flesteparten av oss nFF'ere ligger over 15 år så det er vel stort lite validitet i det du sier deg. Hører jeg et forsøk på elitisme her?
Rule 1&2.

Jeg joiner, scientology er gøy å herse med.
/b/ er ikke noe viktig, bare et uttrykk for en amerikansk undergrunnsavis, tilsvarende "Blekka" i Norge. 4chan er et annet ord for det samme.
Takk for informasjonen, du er en sann venn, Myhre!
Sitat av helk
Tror dere Anon klarer å sette hele kirken ut av spill, som de sier? Høres ut som en vanskelig oppgave ... for min del kan de hacke løs til fingra detter av.
Vis hele sitatet...
Det har jeg store vanskeligheter med å se for meg. Anon har verken nok vilje eller innflytelse til å ta ned $cientology.

For det første, betyr det ikke en dritt at de (vi) klarer å DoSe serverne deres i noen timer. For det andre, må folk som faktisk betyr noe (kjendiser, jurister, you name it) åpenlyst gå mot $cientology.

Anon må løfte på ræva for å bekjempe $cientology, og vi kjenner alle til en /b/tards sanne natur.

Heldigvis har $cientology like mye påvirkning på Norge som baptister, så jeg bekymrer meg ikke for oss, for å si det sånn.

Edit: Forresten (etter hukommelsen min) så er det et raid klokken ett i natt (GMT +1, som vi befinner oss i). Linker ligger i denne tråden, og det er vel Longcat-programmet som brukes.

Forresten: Cirno, er du her?
Sist endret av DryYouTear; 24. januar 2008 kl. 22:56.
This is going to be fucking crazy! hahaha
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
DryYourTear: De driver ikke nødvendigvis for å sette hele kirken ut av spill. Som sagt ofte: All publisitet er god publisitet. I dette tilfellet er det publisitet for Anons kamp mot Scientology, og desto fler får vite sannheten - desto flere av de 3,5 millioner ["kilde"] medlemmene vil (forhåpentlig) forlate kirken.

EDIT: DryYourTear: Angrepet er klokken tolv. 23:00 GMT, som blir 00:00 (eller sier man 24:00? Aldri fått med meg det der) GMT+1
Sist endret av ticks; 24. januar 2008 kl. 23:00.
Jeg vil ha noe av det Alcazalamander går på


Har Church of Scientology fått noe feste i Norge enda?
Sitat av Alcazalamander
Ved å si det der viser du litt om din egen alder, det heter 'eldre' ikke 'gamlere'...
Nå fikk jeg lyst til å si eid, men jeg prøver å slutte med sånn språk.
Vis hele sitatet...

Hva er det som er så sykt "eid" ved at jeg skriver "gamlere" istedet for "eldre"?
Trenger jo ikke å ha noe med alder og gjøre i det hele tatt, grammar nazi.

Uansett, for og være litt on-topic igjen, så håper jeg at Anon kommer igjennom med "oppdraget" sitt. Skal laste ned dokumentene og se om det er noe interessant.
Sist endret av Jani_; 24. januar 2008 kl. 23:17.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Bare å vente å se om to timer. Noen som blir oppe for å titte på dette?

Jeg henger for øyeblikket på diverse 4chan/711chan/insurgency IRC-kanaler bare for å holde meg oppdatert. Synes dette er meget interessant.

EDIT: Virker som om Scientology.org og de andre "store" har satt opp sperrer mot DDoS-angrep mot serverne deres (hvordan dette fungerer vet jeg ikke), så virker som om opplegget med å rive ned serverne deres har gått i dass.
Sist endret av ticks; 24. januar 2008 kl. 23:29.
De skal visst raide The London Church Of Scientology den 10. februar.. hmm. Jeg bor jo rett utenfor London
Sitat av Joshiwo
De skal visst raide The London Church Of Scientology den 10. februar.. hmm. Jeg bor jo rett utenfor London
Vis hele sitatet...
Da er du herved utnevnt til nFF's offisielle reporter Lykke til!
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
mhh, www.scientology.org ser ikke ut som Anon har gjort noe foreløpig..

jeg venter i spenning
Sitat av ticks
http://www.scientology.org er IKKE et mål da de har fått beskyttelse mot DDoS angrep. Derimot så er både www.scientologyreligion.org og www.whatisscientology.org døde nå. Angrepet startet akkurat for 8 minutter siden.
Vis hele sitatet...
Du følger med på Irc/Forumene? Fantastisk at de gjør dette<3
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Sitter og følger med på hva som foregår ja. Slaget tolv var episk da alle startet flooderne sine. Jeg tar derimot ikke del - jeg er for feig.

EDIT: Virker også som de flooder telefonlinjene og fakser blanke sider til de diverse kirkene omkring USA.

EDIT #2: Neste mål er Narconon.org, men det virker som den siden allerede er nede! Virker som om hele gruppen ikke er så alt for godt organisert da angrepet ble startet hakket for tidlig hos noen parter.
19.........bokstaver
bavarai's Avatar
Ser ut som om CoS er på vei ned gitt.
Hvilke IRC-kanaler er du på?
(hvis du vil dele dette...)

/s1gh
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
IRC er irc.nintelligent.net, kanalen er #cosplay, status på #status.

Have fun.
#xenu irc.partyvan.info
Haha, jeg var inne på irc chan, og websiden de operer fra i dag. Kanskje morsomt å se hvordan de planlegger allt sammen.
De har t.o.m "status" irc chan, der de oppdaterer hver side som går under.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Gi kudos til denne...

Stem opp på kudos!
Sist endret av vidarlo; 25. januar 2008 kl. 01:36.
Sitat av ticks
IRC er irc.nintelligent.net, kanalen er #cosplay, status på #status.

Have fun.
Vis hele sitatet...
Thanks, man!

/s1gh
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
<@Th3_0n3_F0rk> Do not forgive, anonymous
<@Th3_0n3_F0rk> do not forget
<@Th3_0n3_F0rk> we fight for justice
<@Th3_0n3_F0rk> we fight for life
<@Th3_0n3_F0rk> we fight for freedom
<@Th3_0n3_F0rk> we fight for information
<@Th3_0n3_F0rk> but most importantly
<@Th3_0n3_F0rk> we fight because it pleases us

klassiker!
Jeg vil bare minne folk om hva som skjedde under Tele2-saken. Fler folk fikk besøk av Kripos på en seemingly uskyldig sak hvor det var mye adrenalin ute og kjørte. Tenk dere om to ganger før dere gjør noe!
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
nFF er på ingen måte med i dette angrepet, og jeg vil ha meg frabedt at det oppfordres til å delta i det her. Dette inkluderer også å legge ved lister over "mål" og direkte eller indirekte hinte til at de skal taes ned.

Alle innlegg med slikt innhold vil bli fjernet.
Lite kontroversiell
ticks's Avatar
Såvidt jeg vet er det ikke noen forbrytelse å følge med. Det er akkurat det vi driver med nå. Listene med mål ligger åpent tilgjengelig på internett og det er bare til informasjon så folk kan følge med på hva som foregår. Jeg har på ingen måte oppfordret noen til å delta i angrepet - ei har jeg deltatt i dette selv. Derimot synes jeg det er veldig interessant å følge med på hva som foregår, og å vite det lille ekstra. Ser ikke skaden i dette.
Respekterer så klart dette her, nso, men fikk jeg 1 stk slettet post for å si at en scientology side var nede?
Sitat av Alcazalamander
Er ikke dette ulovelig? Hvis det er det så må jo polititiet si at du skal stoppe, hvis ikke kommer de i fengsel!
Vis hele sitatet...
Heeeeelt lovlig er det ikke.
De fleste land har lover som beskytter mot nettopp dette, men det skal godt gjøres å ta Anon, som mange her sier, Anon is Legion. Legion is many.

Jeg tør ikke gjette hvor mange anon's som deltar i dette angrepet, men hvis jeg kjenner /b/ og den omgangskretsen der rett, så er det ikke få.
Sitat av DryYouTear
Det har jeg store vanskeligheter med å se for meg. Anon har verken nok vilje eller innflytelse til å ta ned $cientology.

For det første, betyr det ikke en dritt at de (vi) klarer å DoSe serverne deres i noen timer.
Vis hele sitatet...
Jeg er uenig. Er det noe Anon virkelig har, så er det vilje og pågangsmot.

Du har kanskje fått med deg at Scientologene bruker Prolexics tjenester for å beskytte de viktigste sidene mot DDoS? Jeg kan ikke si noe om hvor mye de tar betalt for å beskytte mot angrep av denne størrelsen, men jeg kan si deg at det ikke er lite.
Hvordan gikk det egentlig?

Hører rykter om success?
http://www.xenu.net/news/20080122-OC_pressrelease.html

We have not seen proof that CoS are victims of DDoS attacks. Perhaps all the hubbub over the Tom Cruise video caused an unexpected increase in legitimate traffic which their systems couldn't take, and they maliciously try to blame the collapse of their sites on an imaginary DDoS. Perhaps they are honestly mistaking legitimate traffic for a DDoS. Perhaps they are indeed being DDoS'ed. It doesn't really matter, it all boils down to the same: the very people who say they can solve all of humanity's problems are not even capable of keeping a website up and running. This immense organization of "eight million" brilliant, dedicated and disciplined people, of which a good percentage supposedly has supernatural abilities, is not even able to respond to a sudden increase in network traffic. The merchants of "the way to success" prove to be an utter failure even in their own house.
Vis hele sitatet...
Sist endret av catolh; 25. januar 2008 kl. 11:07.
Bigger than Jesus
Sgt. Pepper's Avatar
Sidene er vist oppe og går nå
Sitat av Deezire
Dette er vel hva vi liker å kalle for sivil ulydighet.
Vis hele sitatet...
And we like it, dont we?!

Sitat av Alcazalamander
Er ikke dette ulovelig? Hvis det er det så må jo polititiet si at du skal stoppe, hvis ikke kommer de i fengsel!
Vis hele sitatet...
Sitat av Alcazalamander
Men er du ulovelig, eller er det ikke?
Vis hele sitatet...
Sitat av Alcazalamander
Jeg synes de skal slutte, jeg hadde blitt skikkelig lei meg hvis noen prøvde å ødelegge min webside!
Jeg har sikkert mye bedre sikkerhet enn dem da, jeg har blandt annet gjort sånn at man ikke kan legge php koder inn i skrivefeltene, ved hjelp av en "Escape string"
Så hvis de prøver seg på meg får de nok litt trøbbel kan du si
Vis hele sitatet...
Sitat av Alcazalamander
Men spørsmålet mitt er bare hvorfor ikke noen gjør noe med dette?
Staten eller kongen, hæren eller politiet, poenget er at maktansvarlig i landet ikke bare kan sitte og se på!
Vis hele sitatet...
Sitat av Alcazalamander
Leste litt om scientologi på wikipedia nå, og fant ut at det var en slags religion, som ingen så ut til å like, men det er da litt dumt å ødeligge sida dems for det da...
Vis hele sitatet...
Sitat av Alcazalamander
Åja, nå skjønner jeg!
Det er Church of Scientology som er de slemme!
Greit nok, da gir jeg meg, de hackerne får herje så mye de vil, de er jo på en måte Robin Hood da, liksom stjeler filer fra de slemme og gir dem til de snille, altså til oss, via weben!
Vis hele sitatet...
Sitat av Alcazalamander
Hva er /b/ som alle snakker om, for jeg vil ikke ha privat info på alle slags sider, han ene fyren posta jo fødselsdatoen min...
At jeg er fjorten år og fremdeles henger på FreakForum er flaut til tider, men det er gøy her!
Vis hele sitatet...
Sitat av Alcazalamander
Takk for informasjonen, du er en sann venn, Myhre!
Vis hele sitatet...
Herregud, ramla du ned trappa når du var liten, det ER lov å lese seg litt opp på emner man diskuterer, det er også lov å lese gjennom det man har skriblet før man trykker "post".

For din egen skyld, les deg opp på shit og slutt å drite deg ut..
Sitat av ztaale
And we like it, dont we?!
Vis hele sitatet...
Var ikke like kult med reaksjonen sist gang det var litt sivil ulydighet her. Folk må bare å huske på at alt har konsekvenser og selv om alt virker kult nå mens adrenalinet koker så er det lov å tenke seg om to ganger.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av Deezire
Var ikke like kult med reaksjonen sist gang det var litt sivil ulydighet her. Folk må bare å huske på at alt har konsekvenser og selv om alt virker kult nå mens adrenalinet koker så er det lov å tenke seg om to ganger.
Vis hele sitatet...
Nei, men det funka jævla bra, og eg er rimeleg takknemlig for dei som faktisk ofra ein god del tid og ressurser på det!
Sitat av vidarlo
Nei, men det funka jævla bra, og eg er rimeleg takknemlig for dei som faktisk ofra ein god del tid og ressurser på det!
Vis hele sitatet...
Personlig tror jeg mange av de som fikk reaksjoner mot seg skulle ønske at de ikke hadde gjort noe.
Sitat av Deezire
Var ikke like kult med reaksjonen sist gang det var litt sivil ulydighet her. Folk må bare å huske på at alt har konsekvenser og selv om alt virker kult nå mens adrenalinet koker så er det lov å tenke seg om to ganger.
Vis hele sitatet...
Jo forsåvidt men se vidarlos innlegg, im with him..
Sitat av Alcazalamander
Hva er /b/ som alle snakker om, for jeg vil ikke ha privat info på alle slags sider, han ene fyren posta jo fødselsdatoen min...
Vis hele sitatet...
Vel.. nå står faktisk fødselsdatoen din i den Offentlige Profilen din her på NFF da. Er ikke så vanskelig å finne ut det
Sist endret av Clr; 25. januar 2008 kl. 12:50.
Sitat av Elemental
http://youtube.com/watch?v=JCbKv9yiLiQ
Sjekk videoen, anonymous har lagt den ut.
Vis hele sitatet...
Tulling.. Det er jo dette som linkes til i første post....