Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1325
hallo folkens.
I helgen var jeg med 2 kompiser på hyttetur, og han ene hadde tatt med seg sopp. Vi kokte opp noe te og drakk 0.8g hver (ville ikke tripe, bare kose meg). i begynnelsen husker jeg det var gøy og vi lo mye og etter det husker jeg ikke mye. når jeg begynte å komme tilbake til meg selv følte jeg at jeg hadde trippet mye lenger enn de andre og at jeg hadde vært til bry og styrt rundt og sagt og gjort mye dumt noe jeg ikke kan huske i det hele tatt. når jeg begynte å kom tilbake til meg selv følte jeg de gjorde narr av hvordan jeg hadde vært. på dette punkte var jeg svært sårbar fordi jeg enda var rusa, og ville bare vekk. jeg følte de reflekterte tingene jeg hadde sakt og gjort enten ved å snakke i 3.person eller ved å gjøre de tingene jeg hadde gjort. jeg hadde totall blackout i en 2-3 timers episode før jeg begynte å lande, og jo mer jeg landet jo mer kjente jeg på denne følelsen, havnet nærmest i en psykose om jeg ikke allerede hadde vært i en og var på vei til å lande.

det jeg lurer på er om noen vet hva som har skjedd med meg i denne situasjonen? var jeg allerede var i psykose og at jeg begynte å skjønne det etterhvert som jeg landet, eller havnet jeg i psykose og har innbilt meg dette? våknet opp neste dag helt utslitt og utmattet og føler jeg må nermet må bygge opp psyken min igjen.
har spist sopp engang før da spiste jeg 3 gram, men var ikke i nærheten av å miste kontrollen.
forstår om det er vannskelig å gi noe svar men dette er det lille jeg har skrevet men det er det jeg husker, takk til alle som tar seg bry til å sette igjen et svar
en ting til hva råder dere meg til å gjøre etter en slik situasjon.
Enten så hang du med folk som ikke hadde vett nok til å oppføre seg ordentlig og ha respekt for den sårbare situasjonen man er i på sopp, eller så ble du paranoid og usikker av deg selv, noe som ikke er helt uvanlig i løpet av en tripp. Jeg vet ikke helt hva du tenker man skulle råde deg til å gjøre. Du hadde en opplevelse, og det eneste du kan gjøre er å analysere den og prøve å lære noe av den. Enten om deg selv og hvordan din psyke fungerer, eller om dine venner, og hva du kan forvente av dem i lignende situasjoner i fremtiden.

Ubehagelige opplevelser er gjerne de som har potensiale til å gi mest lærdom. Istedenfor å se på dette som noe fælt som har hendt deg, så kan du kanskje se på det som en mulighet til å oppnå ny innsikt.
Sist endret av mentalmelt; 16. oktober 2018 kl. 00:48. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Har du snakka noe med kompisene dine om hva som skjedde og hvordan de opplevde situasjonen?

Kan godt hende du gikk inn i en litt angstete selvbevisst loop som dreide tolkningen din av situasjonen og vennene dine i en negativ retning. Hvis de bevisst var kjipe mot deg i en sårbar situasjon ville jeg ikke tura med dem akkurat.

Merkelig med blackout, da.
Hadde du drukket/røyket eller inntatt noe annet i tillegg?
Sitat av Våtfisk Vis innlegg
Har du snakka noe med kompisene dine om hva som skjedde og hvordan de opplevde situasjonen?

Kan godt hende du gikk inn i en litt angstete selvbevisst loop som dreide tolkningen din av situasjonen og vennene dine i en negativ retning. Hvis de bevisst var kjipe mot deg i en sårbar situasjon ville jeg ikke tura med dem akkurat.

Merkelig med blackout, da.
Hadde du drukket/røyket eller inntatt noe annet i tillegg?
Vis hele sitatet...
hadde ikke drukket noe som helst, bare tatt litt cola noen timer før. hørte med de der og da, men de mente jeg ikke hadde vært til bry og at jeg ikke hadde gjort noe galt men jeg husker tingene som ble sagt når jeg begynte å lande og jeg føler det slik at jeg ikke har vært til å få kontakt med, og at de sa og gjorde ting jeg hadde sagt og gjort men jeg personlig husker jeg ikke noe som helst av det
Vel, du får prøve å vokse på opplevelsen.
Ville unngått cola generelt, men spesielt før/på sopp —klarer liksom ikke å tenke meg at den komboen skal være godt for noe som helst, men det er nå meg.
Sitat av spesielle kåre Vis innlegg
hallo folkens.
I helgen var jeg med 2 kompiser på hyttetur, og han ene hadde tatt med seg sopp. Vi kokte opp noe te og drakk 0.8g hver (ville ikke tripe, bare kose meg). i begynnelsen husker jeg det var gøy og vi lo mye og etter det husker jeg ikke mye. når jeg begynte å komme tilbake til meg selv følte jeg at jeg hadde trippet mye lenger enn de andre og at jeg hadde vært til bry og styrt rundt og sagt og gjort mye dumt noe jeg ikke kan huske i det hele tatt. når jeg begynte å kom tilbake til meg selv følte jeg de gjorde narr av hvordan jeg hadde vært. på dette punkte var jeg svært sårbar fordi jeg enda var rusa, og ville bare vekk. jeg følte de reflekterte tingene jeg hadde sakt og gjort enten ved å snakke i 3.person eller ved å gjøre de tingene jeg hadde gjort. jeg hadde totall blackout i en 2-3 timers episode før jeg begynte å lande, og jo mer jeg landet jo mer kjente jeg på denne følelsen, havnet nærmest i en psykose om jeg ikke allerede hadde vært i en og var på vei til å lande.

det jeg lurer på er om noen vet hva som har skjedd med meg i denne situasjonen? var jeg allerede var i psykose og at jeg begynte å skjønne det etterhvert som jeg landet, eller havnet jeg i psykose og har innbilt meg dette? våknet opp neste dag helt utslitt og utmattet og føler jeg må nermet må bygge opp psyken min igjen.
har spist sopp engang før da spiste jeg 3 gram, men var ikke i nærheten av å miste kontrollen.
forstår om det er vannskelig å gi noe svar men dette er det lille jeg har skrevet men det er det jeg husker, takk til alle som tar seg bry til å sette igjen et svar
en ting til hva råder dere meg til å gjøre etter en slik situasjon.
Vis hele sitatet...
Kanskje du var med helt feil folk, og å koke te av sopp blir jo en utrolig potent trip. Vet ikke vekten og forbrenningen din, IFT hvilke dose du egentlig burde ta. Så ikke rart du isåfall Blacka ut..

Har opplevd en gang tidligere på flein å bæde litt, var i Oslo med helt feil folk som lekeslåss på GHB og bare stuka. Ble altfor mange inntrykk for meg, så jeg begynte å gråte etterhvert . Følte meg helt dust fordi jeg ble sensitiv og tenkte at de mente jeg var dust osv, litt som du følte kanskje ..

Tenker med sopp, lsd, DMT osv, burde man ta med folk man er 100% komfertabel med for å unngå sånn her. Hva vil du ha ut av trippen, liksom..
Jeg har også opplevd det å tro at jeg har gjort masse dumt og at de andre er sinte på meg osv. osv. under LSD rus riktignok, men tror de likner nok for denne anledningen.

Selv var jeg i en litt dårlig setting, jævlig rotete og skittent sted hos en venn jeg ikke stoler 100% på, og noe dårlig set, var ganske lite forberedt på effekten.
I ettertid har jeg bare tenkt at det var noen negative tanker i en loop som gikk fullstendig ut av kontroll. Har senere merket at jeg under LSD-rus har lett for å bli så sensitiv at jeg begynner å legge merke til ting som ikke en gang er der ( i en sosial situasjon). Om trippepartneren min ser bittelitt skjevt på meg kan jeg på et sekund dikte opp en hel saga om alt jeg har gjort galt for å få denne personen til å støte meg fra seg. Tror det kommer av usikkerhet/dårlig selvtillit, er dessuten en litt nervøs type, og har blitt flinkere til å skyve disse ideene fra meg før det spinner helt ut av kontroll.
For meg høres det ut som det, og ikke noe i nærheten av psykose. Er vel ikke så underlig å få litt forvridd hendelsesforløp og oppfattelse av sosiale situasjoner når du er på psykedelika er det vel?
Dere som kommenterer om hvordan dere føler under visse tripper.. høres ikke helt bra ut, to be honest. Er ikke meningen å bli så selvkritisk og oversensitiv i den forstand at man får et helt forvridd syn og tanker, om hvordan en selv er eller hvordan andre opplever en.

Jo, man får noen åpenbaringer på syre osv, men høres slitsomt ut. Har aldri opplevd dette på en trip før, men jeg opplever derimot dette ofte når jeg røyker hasj. Jeg får helt angst og vil nesten ikke leve.

Dere burde kanskje revurdere hva dere forer hjernen deres på hvis dere får sånne dårlige opplevelser.
Er ikke sånn at en trip må være bare moro for at den skal være ønskelig.