Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1846
Anonym bruker
"Mulig Bjørkemus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Faren min har eit lite stash. Der det ligger litt hasj og ein sigarettpakke og noen tusinger. Jeg har jævli lyst og ta 500kr. Men faen liker ikke følelsen på det. Mange av dere freaks er veldig fornuftige folk. Og jeg tror dere må forklare hvor fuckt up dette her er. Jeg ser ikke alltid ting like klart før jeg gjør ting. Men jeg har lyst og bruke pengene på hasj
Er det verdt å potensielt ødelegge forholdet mellom deg og far over småpenger? Det er en ting å ikke kunne stole på kompiser og bekjente, men det å bli frastjålet 500kr av sitt eget avkom er et skikkelig slag i magen.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Don't bite the hand that feeds you.
Skaff dine egne penger kompis, aldri rett å stjele
Det er helt på vidda. Spør heller om å få litt penger, eller vent til du får råd selv. Alternativt så ville det ha vært bedre å stjele hasjen siden den er ulovlig og den kan ikke brukes til annet, mens penger kan brukes til alt mulig. Med det sagt så er det også smålig og patetisk å skulle stjele hasjen hans.
Hvordan tror du at du ville ha følt det om sønnen/datteren din stjal penger av deg?
Om du er så keen på hasj, hvorfor ikke bare ta litt hasj da om det også ligger der?
Er du virkelig så avhengig av hasj at du må stjele penger for å røyke?

Da er det kanskje på tide å oppsøke hjelp for å slutte å røyke
Hei,
Hvorfor ikke spørre om du kan få (låne) litt?
Anonym bruker
"Rik Skoglemen"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Fucked up respektløst å stjele av en som er nær deg. Skaff deg en jobb å gjør faren din stolt istedet for å være en utakknemmelig dritt.
Spør om du kan vaske huset eller noe annet for og få den 500 lappen heller, man stjeler ikke fra familie og venner
don't shit where you eat
Ikke gjør det
Anonym bruker
"Stinn Bison"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ta bilde av hasjen og alle spenna, stjel alt. Si at du tyster hvis han ikke oppfører seg.
At et menneske kan falle så lavt for litt hasj
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Ta bilde av hasjen og alle spenna, stjel alt. Si at du tyster hvis han ikke oppfører seg.
Vis hele sitatet...
Interessert i å høre hvorfor du tenker at dette er en lur plan på noen som helst måte