Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1562
Har røyka hashish nærmere 10 ganger nå, den var rulla i en J blandet med tobakko. Er det noe sjansje for å få lungekreft/kols av hashish og litt tobakko i en J?
Slapp selv blant folk røyker daglig er det relativt få som får lungekreft av å røyke daglig før de er 30 og du har ikke noe statistisk betydelig (eller virkelig betydelig) økelse for lungekreft ved å bare ha røyket et par ganger. Så vidt jeg vet.
Du får ikke obstruktiv lungesykdom eller kreft av å røyke 10 jonaser
Hvorfor bekymre deg? Det finnes andre måter å innta cannabis på enn via røk. Du kan spise det, drikke det eller vape cannabis. Eller rett og slett bare blåse i å ta det om du føler du får i deg noe kroppen ikke har godt av.
Sist endret av random67489; 14. oktober 2018 kl. 10:02.
@random67489 Jaja, planer om å kjøpe en hasj brownie fra dealern, han sier jeg skal paye 200kr for et kakestykke, syntes du dette er litt i overkant mye penger for et stykke?
"paye" Hasj smaker som regel helt jævlig i alt man spiser... Du har NULL kunnskap om han dealeren din vet hva faen han driver med når han lagte kaken elle om det er 10gram hasj i eller 0,1gram.


Kjøp eventuelt grønt/hasj og lag selv. 200kr var mye.
Sitat av Grisetegutt Vis innlegg
@random67489 Jaja, planer om å kjøpe en hasj brownie fra dealern, han sier jeg skal paye 200kr for et kakestykke, syntes du dette er litt i overkant mye penger for et stykke?
Vis hele sitatet...

Det er litt vanskelig å svare på det spørsmålet hvis man ikke vet hvor mye cannabis det er i kakestykket.

Men er det et potent stykke med brownies, så syns jeg ikke det er en upris. Det ligger jo litt tid og arbeid bak det også.
Ut ifra dine innlegg her på forumet antar jeg at du ikke er eldre enn 15 år (håper jeg for din del). Det å drive med rus er en svært alvorlig affære, og det at enkelte rusmidler er ulovlige, og dermed utenfor noe som helst form for regulering, gjør det enda farligere både med tanke på helseskader og risiko for straff fra samfunnets side. Enten les deg skikkelig opp på hva du putter i deg (google er et flott verktøy hvis man eier en sans for kildekritikk), eller la vær! Jeg mener at du burde la være, men selvførlgelig blir det din sak.
Sist endret av Stray Wanderer; 14. oktober 2018 kl. 16:17.