Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  20 2067
Heisann!

Lastet nettop ned CB Model Pro, og jeg lagde noen Pokémon i 3D!

Hva synes dere?


Trykk for større bilde

PS: Ja, den svarte tingen skal være der. Jeg har lagde ikke noen pokemon til å fylle ut den.

Jeg vil gjerne vite hva jeg kan forbedre.

Liste av pokemon i rekkefølge, fra øverste venstre hjørne og ned:
Oddish
Pichu
Polliwag
Porygon-Z
Weedle
Du stavet Pikachu feil. ( greit, det kan staves pichu og, men jeg liker Pikachu. )
Sist endret av EivindH; 4. juni 2010 kl. 22:11.
NOOOOOOOOOOOOOOOOOO-
robhol's Avatar
Likte best Poliwag (sic) og Weedle. De andre så litt. feil ut (skal ikke uttale meg om Porygon-Z, den må ha dukket opp etter at jeg mistet mesteparten av Pokemon-interessen.) Oddishs blåfarge er ikke så dyp som den burde, og Pichu ser litt.. flat og feilproporsjonert ut.

Dette problemet med fargene går kanskje litt igjen i bildet - de er litt for blasse. Bortsett fra det ser det greit ut for meg, ikke at jeg har noen peiling på modellering..

Og EivindH: vite hva man snakker om, eller? Pichu er en helt forskjellig pokémon som utvikler seg til Pikachu.. )
Sist endret av robhol; 4. juni 2010 kl. 22:13.
Sitat av EivindH Vis innlegg
Du stavet Pikachu feil. ( greit, det kan staves pichu og, men jeg liker Pikachu. )
Vis hele sitatet...
Sikkert fordi det er en Pichu, og ikke en Pikachu. Altså første graden :P
Sitat av EivindH Vis innlegg
Du stavet Pikachu feil. ( greit, det kan staves pichu og, men jeg liker Pikachu. )
Vis hele sitatet...
Pichu er den pokemonen som utvikler seg til pikachu.

Robhol:
Takk for god respons Jeg skal fikse oddish, og pichu fixer jeg nå.
Porygon-Z kom i 2009 (2008?).
Sist endret av onClipEvent; 4. juni 2010 kl. 22:18.
Det ser ganske bra ut. Hvis du hadde brukt litt mere tid på detaljer og teksturering i ansiktet, så kunne det sett en del bedre ut.
Sitat av tobbe654 Vis innlegg
Det ser ganske bra ut. Hvis du hadde brukt litt mere tid på detaljer og teksturering i ansiktet, så kunne det sett en del bedre ut.
Vis hele sitatet...
Dette høres kansje dumt ut, men siden jeg er ny så gjør det vel ingenting:
Hva er teksturering?

Pichu_V2:
http://picz.no/l/562
først og fremst vil jeg si at det er fantastisk at du har brukt noen av de orginale pokemonene (veit at pichu osv ikke var av de 151 første ,men de 251 første er etter min mening de orginale)

Når det kommer til selve bildet syns jeg at de var ganske fine og at jeg gjennkjenner alle sammen med en gang :-D
No offense, men arbeidet ser litt sloppy ut.
Kjenner igjen noen av pokèmonene men, kvaliteten imponerte ikke, desverre.
Sitat av junkpal Vis innlegg
No offense, men arbeidet ser litt sloppy ut.
Kjenner igjen noen av pokèmonene men, kvaliteten imponerte ikke, desverre.
Vis hele sitatet...
Ja jeg vet at de ikke er så gode.
Si meg hva jeg burde forbedre så hjelper det mye
Som sagt, så begynte jeg med 3D idag, så jeg har mye å lære.

DfenZ:
Ja, jeg liker de 2 første generasjonene best Porygon-Z lagde jeg pga. en request.

Oddish, med dypere blå og en liten endring i fargen på bladene:
http://picz.no/l/563
Sist endret av onClipEvent; 4. juni 2010 kl. 22:51.
Hvis dette er det første du gjør i 3D så skal jeg ikke være så hard på kritikken.

Du burde gjøre noe med ansiktene til pokèmonene, de ser litt rare ut, akkurat som om du bare har brukt en firkanta "brush". Samme gjelder den pokèmonen med den sirkelen på magen.

Du burde endre på disse tingene for å få et mer helhentlig intrykk på det du har laget, for det har potensiale til å bli bra.
junkpal: Ja, det er en firkantet brush. Programmet jeg bruker er fortsatt i betastadie så det har ikke så mange funksjoner enda, men jeg skal se hva jeg kan gjøre.

Takk for konstruktiv kritikk!

Da har jeg prøvd å fikse noen av problemene:

http://picz.no/565.jpg
Trykk for større versjon.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Ugh som jeg savner tida med 151 pokemon. (minner)
Nå skal vi ut på eventyr, for jeg har fått ett kall å fange noen raaare dyyyr som bor inni en ball POKEMON!
Forresten så syntes jeg du skal lage en Charmander!
Sist endret av Aaatcho; 5. juli 2010 kl. 21:56.
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Hadde sett mye bedre ut med ordentlige teksturer.. Teksturer er de bildene du legger over modellen (Øyne, nese osv)..
Ja, de to første regionene (Kanto, Johto) var de beste

Nå lager jeg ikke bilder i 3D mere, fordi det ble kjedelig..
BÅT BÅT BÅT BÅT BÅT
CakeZ's Avatar
Begynn med biler.. Tro meg, det er sinnsykt artig
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Du sier at programmet du bruker fortsatt er i beta-stadiet, hvilket program er det snakk om da?
De ligner på slike ballongdyr
Sitat av flue Vis innlegg
De ligner på slike ballongdyr
Vis hele sitatet...
Jadda, visste at de ligna på noe
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Kult! Synes de er kule jeg