Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 821
Hei!

Er ute etter et spill å fordrive tiden med.
Dere trenger ikke nevne;
- Assassins Creed
- Dreamfall (Drømmefall)
- Oblivion

Er ute etter spill i samme sjanger. God story og grafikk er viktig. Selve følelsen og atmosfæren er viktig. Episk bakgrunnsmusikk er et stort pluss!
Helst singleplayer - altså jeg gidder ikke spille noe lignende wow.
Helst 3rd person - vil kunne være en karakter, ikke en hel hær f. eks.
Noen forslag?

Håper dere leser tråden før dere poster og ikke bare poster en hel haug med spill som ikke tilsvarer kriteriene mine.

- boblesaft
Sist endret av boblesaft; 30. september 2011 kl. 10:15.
Uncharted vis du har ps3, oppfyller alle kriteriene dine
Sitat av The Nameless Vis innlegg
Uncharted vis du har ps3, oppfyller alle kriteriene dine
Vis hele sitatet...
Det så utrolig kult ut! Synd det bare er til ps3...
Med de kriteriene poppet The Witcher opp i hodet mitt med en gang.

Prøvd det?
Prince of persia spillene?
Fable,diablo,lionheart,sacred? Grafikkmessig er de ikke superb. Men grafikk burde ikke ha noe å si.
The Witcher har jeg heller ikke hørt om, skal sjekke det ut! Takk for forslag!
Har prøvd et av prince of persia-spillene, det er ikke så ille, men dårlig etter å ha spilt assassins creed (imo).

Har forsåvidt spilt veldig lite de siste tre årene, så er ikke helt oppdatert på hva som er the shit i dag.

Sitat av Ratex Vis innlegg
Fable,diablo,lionheart,sacred? Grafikkmessig er de ikke superb. Men grafikk burde ikke ha noe å si.
Vis hele sitatet...
Diablo er vel det eneste jeg har hørt om av det du nevner her, skal sjekke ut det andre og. Men diablo er ikke innenfor den sjangeren jeg er ute etter.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Neverwinter Nights 2, Dragon Age: Origins og Dragon Age 2? Neverwinter Nights 2 er fra 2006, men de to andre er av nyere dato og veldig populære.
fallout seriene ;D zelda, og wow har faktisk en utrolig bra historie, det som fikk meg hekta for noen år siden. om ikke så dragon age spillene er bra! obivion.. komme rikke på noe mer i farten
Skyrim om 42 dager 10 timer og 19 minutes!
Xenoblade Chronicles til Wii er et av de beste rollespillene på lang tid. Kan også emuleres på PC, slik at du får enda bedre grafikk.

IGN
http://wiimedia.ign.com/wii/image/article/108/1088367/xenoblade-update-20100507113501636.jpg
Takk for forslag! Skal sjekke disse ut! Sett bort ifra Wow og Oblivion som du nevner Tombøtte. Dragon Age er allerede nevnt før deg også - les tråden før du poster, takk.
Sist endret av boblesaft; 30. september 2011 kl. 10:46.
My life for Aiur!
LesPaul's Avatar
THe witcher 2 er helt fantastisk. Utrolig grafikk, Utrolig gameplay, utfordrende. Godt kampsystem. Ikke for åpent (kan være negativt for noen)
Du følger en storyline, men spillet føles veldig åpent fordet, grunnet sidequests du kan gjøre gjennom hele spillet. Nydelig verden og figurer.

Det jeg kanskje liker best med spillet er at det faktisk utfordrer deg som spiller. Ikke for lett, til tider for vanskelig, haha. Du påvirker hele tiden hvordan storyen fortsetter med hva du velger å si osv. Det kreves utalje timer for å komme seg igjennom også.
Anbefales på det sterkeste