Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 997
http://www.dagbladet.no/2010/07/22/n...amed/12662029/

Det er i dag lov å bruke marihuana i California om man har fått resept på det fra legen. I november skal det avholdes en folkeavstemning om full legalisering.

Om California får full legalisering av marihuana, så er vel ikke resten av USA lenge etter, og det ville vært et stort skritt for oss som vil ha lovlig cannabis i Norge.

Innspill?
FL Studio Guru
djxfade's Avatar
Er jo lov å håpe. Kriminaliseringen av cannabis lager mer skader enn det hjelper samfunnet.
Innspill?
tja... jeg krysser fingrene her jeg sitter og planlegger muligheter for ferie tur ^^
Men det blir artig å se hvordan FDA reagerer på dette da jeg ikke kan tro de vil få annen reaksjon enn det utdelingssenterene har gjort så langt.
Tror vi er et stykke unna legalisering i Norge, uansett hva USA foretar seg.
California har vært ganske liberale på weed i mange, mange år allerede. Dette er ikke noe som har kommet de siste 5 åra for å si det sånn. Men, man hadde fått et nytt "argument" i debatten, som kanskje kan åpne noen øyne.
Blir gøy å se hva som skjer..