Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 713
Jeg spiller en del CS. Dette spillet er det kjæreste jeg har, bortsett fra hunden min da seff.
Problemet mitt er at hver gang jeg spiller, disconnecter ISDN’en min. Noen som vet hva feilen kan være ? Operativ systemet mitt er Win XP pro.

På forhånd takk
Better than thou.
For guds skyld, lær deg å skrive titler som gjør at de som gir faen i CS-problemene dine slipper å gå inn på den, lær deg å skrive norsk/engelsk n33d h31p plz er ikke engelsk og lær deg å poste i riktig forum.
På #counterstrike.no på quakenet er det garantert noen som kan hjelpe deg med det. Jeg har aldri hatt det problemet.
lek litt med drivere?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Carlo sur?
Gutten trenger jo bare hjelp...

Appendix, re-innstaler div. drivere, er dette det eneste spillet som det skjer på?
Eventuelt, re-innstaler counter-strik også, eller i værste fall kjøp deg nytt ISDN kort, det koster ikke så mye... :P

har dette problemet hvert der lenge, eller kom det etter du gjorde noe spesiellt?
Better than thou.
For det første; over to månder siden forrige post. Hvis han ikke har fått fikset det er han sikkert ikke intrssert i å fikse det.

For det andre; når topic er noe sånt som "n33d h3lpz0r wid dese problem!!111" så blir jeg litt sur ja.
Jeg kjenner Appendix, og han har fortsatt problemet, når det gjelder emnet, så viste jeg ikke at det var i "elite" skrift, siden det da er forandret nå. unnskyld Carlo
Better than thou.
Det var ikke bare "1337" språk, det var også meget dårlig engelsk og meget dårlig topic. Og jeg var sikkert irritert for et eller annet tidligere. Jeg fiksa topicen rett etterpå forresten.
Det var bra det da