Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 1052
Min voksne datter bruker en blanding av masse alkohol og tidvis Rivotril som hun kjøper på gata. I blant speed, men påstår at det er sjelden. Kan dette gi personlighetsforandringer som : Nesten psykopatisk oppførsel, der hun hun har avskrevet hele familien, og sender oss de fæleste meldinger. Ubeskrivelige. Hun legger all skyld på meg som mor. Vi har hatt et veldig tett og godt forhold til nå i sommer. Hun har fått ubetinget kjærlighet hele livet, men jeg har gjort dumme ting som jeg har vært helt knust for, og bedt tusen ganger om tilgivelse for. Og det har jeg fått. Broren hennes, som er 100 prosent streit, har hun hatt et helt usedvanlig nært og godt forhold til. Nå er han utsatt for samme fæle hetsen, og HAN har i all fall aldri gjort henne noe. Hun forsøkte å ta livet sitt for 14 dager siden. Hun nekter at hun har et problem, det er bare oss i familien ( helst meg) som er skyld i alt. Hun forteller overbevisende fæle løgnhistorier om hva jeg skal ha gjort. Jeg tar alt på meg, og har mistet alt livsmot. Vet jo ikke hva jeg skal gjøre, siden hun er voksen, og hun frivillig må søke hjelp. Det har skapt mye splid i vår lille familie, dette. Sønnen min må gang på gang spørre meg om jeg har gjort det og det, selv om han klart ser hennes problemer. Noen som har opplevd lignende?
Høres ut som et tilfelle med rus og borderline. Alt jeg kan si, siden jeg ikke er innblandet i denne kjipe situasjonen. Hvis hun har prøvd å ta livet sitt, så bør du ta kontakt med psykiatrien.
mye rivotril og speed, og narkotika(ja, også alkohol) gir personlighetsforandringer. det er ikke kun narkoens skyld, men den er vell heller en trigger for noe hun tenker eller irriterer seg over.
Rusmidlene er et symptom på at noe er feil, tvilsomt hovedproblemet. Finn en måte hun kan snakke med psykolog. Håpet alt ordner seg, godt nytt år.

Btw, rivotril er kjent for å gjøre folk apatiske, og sammen med alkohol og amfetamin samt underliggende problemer forståes litt av oppførselen.
Sist endret av Relevant; 4. januar 2015 kl. 12:44. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.