Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 4689
gleder meg til "release" Grantax. Og idlemob programmet ditt fungerer knakende fint
Genialt. KP fra undertegnede.
Forslag til RandMusique: Muligheten til å velge antall sanger over antall MB sanger. Sånn som det er i mitt tilfelle, så bruker jeg den til å plukke ut tracks til "User Tracks Station" i GTA:SA, og da er det mer praktisk å velge antall ettersom det ikke akkurat er trangt om plassen i det tilfellet. Finnes vel liknende ting som er kjekt å bruke den til, også.

Edit: Muligheten til å fjerne keywords fra exclude / include hadde også vært kjekt.
Sist endret av mongeland; 4. august 2007 kl. 02:53.
Sitat av mongeland
Forslag til RandMusique: Muligheten til å velge antall sanger over antall MB sanger. Sånn som det er i mitt tilfelle, så bruker jeg den til å plukke ut tracks til "User Tracks Station" i GTA:SA, og da er det mer praktisk å velge antall ettersom det ikke akkurat er trangt om plassen i det tilfellet. Finnes vel liknende ting som er kjekt å bruke den til, også.

Edit: Muligheten til å fjerne keywords fra exclude / include hadde også vært kjekt.
Vis hele sitatet...
Det står jo file limit i programmet hans.
Mitt har også det, men jeg er på lan at the moment, så får ikke fullført det enda.
mongeland: Takker for respons. Muligheten for å fjerne keywords er der den, dobbelklikk på et keyword så fjerner du det.

Grantax: Han snakker om antall filer, og ikke ikke MB.

Source er forresten også tilgjengelig i SVN. Dersom noen har lyst til å bidra med noe, eller lage en ny branch så kan du kontakte meg så får du tilgang til SVN med login.

http://svn.ninjakode.net/randmusique

ViewVC: http://svn.ninjakode.net/
Sist endret av m0b; 4. august 2007 kl. 16:22.
Sitat av |d13m0b
Grantax: Han snakker om antall filer, og ikke ikke MB.
Vis hele sitatet...
Det står jo 'file limit' i programmet ditt, er det ikke det jeg tror det er?
Hehe, nei - det er limit på hvor store filene skal være med i selection kan være. 0 betyr ingen limit.
Sorry, jeg stoppet med programmet mitt en stund, rett og slett fordi jeg gadd ikke gjøre noe.
Men skal skrive om det meste nå sånn det blir cross platform, så legger jeg ut source, og binary til windows og linux.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Fordi jeg kjedet meg, lagde jeg et lite script i perl som kan gjøre det. Det henter også opp filer fra undermapper. For tiden bruker det bare mp3-filer, men jeg kan utvide til ogg etterhvert.

Argumenter:
-h: Hjelp
-v: Verbose, skriver ut mer info
-t: Hvor vil du skrive til, standard er ../nymusikk. Denne mappen lages hvis den ikke eksisterer
-s: Hvor mange MB skal kopieres, standard er 512
-f: Fra, standard er den mappen du står i (.)
-d: Sletter alle filene i mappen du kopierer til
Kaller du programmet uten argumenter, er det det samme som å skrive: findmusic.pl -t ./nymiskk -f . -s 512

Så hvis du vil hente filer fra /home/sindre/musikk, og kopiere til /mnt/spiller, og slette alle mp3-filer på /mnt/spiller, skriver du:
findmusic.pl -t /mnt/spiller -f /home/sindre/musikk -d

Hvis du lurer på hva perl er og hvordan du bruker dette scriptet, kan jeg skrive en oversikt over hvordan du bruker det i morgen.
▼ ... over et år senere ... ▼
Kanskje litt sent ute, men har seg slik at jeg har veldig nytte av et slikt program akkurat nå, meen ingen av nedlastningslinkene funket...

Mulig å laste opp pånytt?
Sist endret av Unsub; 12. september 2008 kl. 16:46.
Har oppdatert linkene på blogen min. Så du skal kunne laste denne ned fra http://blog.wilhelmsen.nu/prosjekter/randmusique

Er det noe du føler mangler, kan det sikkert også fikses.
Sist endret av m0b; 12. september 2008 kl. 16:56.
Takker så meget, funker ideelt for mitt bruk, ikke særlig musikksmak på meg så hører bare på det som er, og det er som regel "gamle" og kjente låter så ideel sjangse for meg til å utforske hva jeg har av musikk =)
Sitat av |d13m0b
Har oppdatert linkene på blogen min. Så du skal kunne laste denne ned fra http://blog.wilhelmsen.nu/prosjekter/randmusique

Er det noe du føler mangler, kan det sikkert også fikses.
Vis hele sitatet...
Liker programmet ditt! Supert at du gir ut kildekoden også, holder på å studere C# for tiden også, og beste måten å lære er å se hvordan andre irl-applikasjoner er bygget opp