Har tatt psykadelika 10-20 ganger og har hittil aldri hatt en dårlig opplevelse. Har alltid blitt gjort i riktig setting med gode venner, riktig dose osv. Når jeg har tatt syre tidligere, har det vært alt fra 50 ug og opptil 220, hvor jeg har tatt rundt 200 de siste 3-4 gangene. Liker å nyte trippen i naturen sammen med gode venner, men har lenge hatt lyst til å prøve en litt større dose alene. Ønsker altså å trippe ganske hardt.
Derfor lurer jeg på om dere har noen tips for å ta en solotripp i leiligheten min. Gjerne doseringstips også.
Det jeg ser for meg er musikk, kanskje noe strobelys, mørkt rom, høy dose og kanskje en film etterhvert.
Min eneste bekymring er varigheten på trippen. Kan det bli kjedelig å trippe alene og inne over så lang tid? Bør jeg planlegge å treffe noen kompiser utover kvelden eller lignende?
Del gjerne egne erfaringer og tips. Takk
Derfor lurer jeg på om dere har noen tips for å ta en solotripp i leiligheten min. Gjerne doseringstips også.
Det jeg ser for meg er musikk, kanskje noe strobelys, mørkt rom, høy dose og kanskje en film etterhvert.
Min eneste bekymring er varigheten på trippen. Kan det bli kjedelig å trippe alene og inne over så lang tid? Bør jeg planlegge å treffe noen kompiser utover kvelden eller lignende?
Del gjerne egne erfaringer og tips. Takk