Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1101
Hei! Er nå i en prosess der jeg har fått søkt meg inn til en langtids rusbehandling, og det snakkes om at Phoenix Haga i Mysen muligens er ett alternativ. Har lest meg en del opp på stedet men kjenner ingen som har vært der tidligere. Er det noen her inne som har erfaring eller kjenner noen som har vært til behandling på dette stedet? Setter pris på all info jeg kan få😊

Lurer på litt hvordan behandlingen foregår, hvordan man bor, litt rundt regler og rutiner, hvordan de ansatte er og om det er ett sted som kan anbefales��
Sist endret av Mk1782827373; 28. november 2023 kl. 21:19. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Du kan sikkert dra på besøk for å se selv. Var sånn tidligere allefall
Sist endret av DrPerception; 28. november 2023 kl. 21:30.
Det e helt jævlig men e akkurat du trenger man bor 2 på et rom. Men er ikke egentid før klokka e legge tid, det i motivasjons fasen har det litt slakkere, så kommer fase 2 der du skal jobbe med deg selv etc æ,følelser så 3 fase da kan man velge og se en film etter alle undertrinan har lagt seg.

Går mye repetive gjøremål men spørs hvordan ”strukturen" er

Er beboerne som e i programmet hard mot hverandre? Eller myk og unviker fordi vi narkomane liker ikke røre følelse vi har flykta fra ubevist eller bevist.

Anbefaller plassen på det sterkeste
E 4 flotte turer i. Året og e gøy og se hvordan beboerne i tildelte roller styrer.
@Blåbærhonning Tusen takk for godt svar! Det var positivt og høre�� leste noe om at telefon og PC tas fra deg ved ankomst, vet du om det fortatt er slik eller om dette har endret seg? Og om de da evt har egne PCer der inne man kan bruke til jobb osv?
Ja det blir låst inn i oppbevarings boksen din. Du får det kun ut vis du skal sjekke bank eller noe. Også vil dem at du registrer aap din på en bank styrt av dem der du max får 2-3k ii mnd og bruke på snopp snus tannkrem etc. dem har lært av tidligere ærfaring at en som har vært der 11mnd sprekker med alle oppsparte peng tilgjengelig går det veldig mye mer til helevte en vis du bare hadde 2k
Du får kontroll over den når du e ferdig. Eller ringer vis du har avbrytt og behandlinga og ber dem overføre fulltmakt Men den 1 uka der med kun 2k kan redde

E bøker du kan låne men man e så slitten etter endag at man vil bare sove som regels. Hehe

E tungt men verdt det

Men e data du du kan låne igjennom strukturen.

Bare husk mp3 spiller vis du liker musikk kun egentid på rom.

Og radio vekke klokke e det en veteran ville sagt ta med ��
Sist endret av Blåbærhonning; 28. november 2023 kl. 22:59. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Jeg kan jo tilføre at jeg har vært i et lignende program bare at annet sted, og det er nok det smarteste jeg har gjort i livet. Det var knall hardt, men jeg utviklet meg ekstremt.
Husker dem viste en video om et fengsel i baldovia eller noe,som brukte terapeutisk samfunn som metode, trur haga var med for og implimentere det, husker bare godt han ene krimminelle. Kona kunne ikke skjønne han hadde egentlig sonet ferdig men ville bli igjen for og jobbe med seg selv, side. e rått, jo mer potent terapeutisk middel finnes ikke. Vis man bare vil/tør jobbe med seg selv

Sitat av Mk1782827373 Vis innlegg
@Blåbærhonning Tusen takk for godt svar! Det var positivt og høre�� leste noe om at telefon og PC tas fra deg ved ankomst, vet du om det fortatt er slik eller om dette har endret seg? Og om de da evt har egne PCer der inne man kan bruke til jobb osv?
Vis hele sitatet...
E skole laptop uten wifi du kan låne vis du velge og gå skole der inne e bare ungdomsskole nivå dem underviser i, men du kan alltids jobbe med noe Anna skole dagan bare ha dialog med ho sjeff bestemora der
Sist endret av Blåbærhonning; 29. november 2023 kl. 02:25. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.