Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 1700
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lurer på om foreldrene mine da kan se det jeg gjør på mobilen, meldinger jeg skriver osv. Har mitt eget mobilabonnement, men samme nummer som da jeg var barn og de ordnet nummeret til meg.
Nei. Ikke på grunn av telefonnummeret.
Sist endret av Hilbert; 28. november 2023 kl. 00:17.
Anonym bruker
"Velkommen Gullbust"
Nei det har de vel aldri kunnet heller? Med mindre det fins foreldreguard apper de har hatt installert på telefonen din
Ansvarlig eier kan hente ut liste over nummere som har blitt ringt og tidspunkt, i tillegg til SMSer, men ikke innholdet i disse.
Jeg vet ikke om dere fikk med dere Edward Snowden, noen ser alt du gjør. Uten at jeg kan inbille meg at det er foreldra dine som ser det. M a o jeg ville ikke bekymra meg for om foreldra mine så hva som skjedde på mobilen, det er generelt nettvett som gjelder benytt proton swarm dersom du tenker på privatlivets fred.
Anonym bruker
"Lett Havert"
Sitat av ketoDaddy Vis innlegg
Jeg vet ikke om dere fikk med dere Edward Snowden, noen ser alt du gjør. Uten at jeg kan inbille meg at det er foreldra dine som ser det. M a o jeg ville ikke bekymra meg for om foreldra mine så hva som skjedde på mobilen, det er generelt nettvett som gjelder benytt proton swarm dersom du tenker på privatlivets fred.
Vis hele sitatet...
Vær så snill og ikke forvirr TS unødvendig

Hvis foreldre er/enda er juridiske eiere av mobilabonnementet (som du kjapt finner ut av hvis du ringer kundeservice), så kan de få hentet ut slik info fra mobilleverandør ja.

Hvor gammel er du TS, og betaler du dine egne regninger? Det er en godt utgangspunkt for i denne casen for å videre trekke en konklusjon
Hvis du er fylt 18 og er myndig, har foreldre ingen rett til din telefon. Har dem det, så avslutt det, eller be dem avslutte. Evnt kontakte teleoperatøren din om det.
Hvis du abonnementet er på ditt navn så skulle ikke de kunne det utifra det alene. Hvis de manipulerer kundeservicen fra teleselskapet du har tegnet abonnement hos til å gi fra seg personlig info om dine mobilvaner, så må du nesten sette foten ned og rettforfølge dem. Lykke til.
Anonym bruker
"Sint Ravn"
Trådstarter
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Vær så snill og ikke forvirr TS unødvendig

Hvis foreldre er/enda er juridiske eiere av mobilabonnementet (som du kjapt finner ut av hvis du ringer kundeservice), så kan de få hentet ut slik info fra mobilleverandør ja.

Hvor gammel er du TS, og betaler du dine egne regninger? Det er en godt utgangspunkt for i denne casen for å videre trekke en konklusjon
Vis hele sitatet...
Jeg betaler for litt eget mobilabonnement med 1gb data.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Jeg betaler for litt eget mobilabonnement med 1gb data.
Vis hele sitatet...
Du betaler for "litt" mobilabonnement? OP, du burde vite svaret på spørsmålet ditt nå. Uansett, se bort ifra at det er samme tlf nummer, tenk at det er et nytt nummer, nå, er fakturaen tilsendt i ditt navn eller din far sitt navn? Svaret på det avgjør.

Edit: "Mitt" ikke "litt" så ja faren din kan ikke gjøre noe om du ikke har signert noe som sier det motsatte.
Sist endret av vurezo; 28. november 2023 kl. 17:22.