Sitat av
Anonym bruker
Hei.
Jeg har vært sporadisk bruker av amfetamin i noen år. i det siste. Si kanskje siden i sommer, har jeg begynt å få vondt i armhulen når jeg har vært våken en stund.
Googlet litt forsiktig, og fikk selvsagt treff på kreft med en gang.
Lite trivelig.
Noen andre som har opplevd denne bivirkningen?
Kan det være så enkelt som at kroppen blir eldre, og at den blir mer følsom etter sporadisk strøm av kjemikalier, bindemidler og annet bøff?
kjemikalier: Nei
bindemidler: Nei
annet bøff: nei
Armhulen er blant de mest følsommme områdene på kroppen, kan være simpel stølhet etter trenning, kanskjer trener du ikke men musklene spenner seg når du tar amfetamin, ufarlig, spenningene altså, som viss man sitter litt for lenge i samme positur og plutselig kjennes det ut som at man har dratt på seg en alvorlig ryggskade, men det forsvinner med en gang, i tilleg tørker speeden ut huden din konstant, altså lettere og få sår, blåmerker, osv, igjen, ufarlig, husk og hold kroppen hydrert, rør litt på deg no og da, hvor mange døgn det har gått har ikke så mye og si, er ikke meningen å ta speed på en helg, døgn 3 for eksempel aktiverer flere booster i hjernen og i kroppen, men hey, nå babler jeg avgårde og har glemt av poenget mitt,
er på en veldig digg speed-tenning atm, men jeg sier aldri noe med mindre jeg er sikker, baserer ikke dette på kun min erfaring(noen tror erfaring trumfer alt alene) men like mye det faktuelle, speed er kjemi, menneskeskapt, enkelte ting er veldig simpelt noen ganger, som 1+1, kan hende armhulen din bare er litt tynn hud som tørker ut, derfor gjør det vondt, du kan eventuelt også innføre fuktighetskrem(gjerne spenol) kan hende det hjelper, det skader iværtfall ikke,
hart du kun vondt i armhulen men føler deg helt fin ellers så er du nok mest sannsynlig helt frisk, er det noe mer alvorlig burde dette også oppstå når du er edru.
elektrisk.
"Såklart e æ påtent, koffor skull æ ellers vær våken?!"