Sitat av
andreasbaader
På rette dosen er meth mindre stukete IMO. Men allikevel vanskeligere å dosere bare en gang. Digg å kunne røyke stims. Men det er ikke særlig spennede med en oral dose speed hvis du har tolerance på røyke meth
Heilt enig, største appealen med meth er at man kan røyke det, så det er veldig enkelt å dosere nøyaktig etter ett par ganger med samme typen.
Syntes det ligner mest på dexamf, og ville kanskje ikke kunnet skille de to på en blindtest faktisk.
Er det verdt flere ganger mer i pris per gram enn vanlig amf?
Vanskelig å si, men hvis man ikke liker å røyke så hadde jeg nok ikke kjøpt det, og selv da så er det bare å unne seg ett gram en sjelden gang det er tilgjengelig.
Angående det med prisen, dette blir litt vanskelig uten å nevne twll i det hele tatt, så jeg bruker bare noen fiktive tall her for å kunne illustrere hva jeg mener(bruk dine egne priser for å samme ligne selv):
La oss si amf kostet 3kr per g og ice kostet 15kr. Det er jo en mangedobling i pris, men ser man på renheten mellom de to så vil jo ett gram med ice være så rent at det allerede tilsvarer flere gram med amfetaminen.
Hvis icen var 80% og speeden 20% så ville jeg sammenlignet det ene grammet med 4g speed, da er man oppe i 12kr for en tilsvarende mengde, og da blir det litt mer forsvarlig å betale den høye prisen, men med det sagt så får jeg mye mye mye mer utav 4g med hvilken som helst standar speed enn av 1g med ice, og for prisen av ett par-tre gram med ice så kan jeg fint få 50-100g med speed, og da blir det jo bare latterlig å sammenligne.
Så sånn som det er nå så blir ice ett luksusprodukt, det har jo alltids sine fordeler med kvalitet.