Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  78 17249
Jeg og en kompis av meg sitter på nettet og falt over Everybodydoesit.com ,
og vi (egentlig han) lurte på om noen av dere har noen ærfaringer med bestilling derfra..
virker jo litt skummelt å betale med VISA

Så, hvis det er noen som har bestilt derfra, og kan fortelle meg hvordan dette foregår, så hadde det vært kult
Har rykte på seg for å være litt treige med avsendinger, hvis man i det hele tatt får det man bestiller. Har derfor ikke prøvd det selv. Hvis det er piper/bong du er ute etter, kan du likegodt bestille fra http://www.pipespesialisten.no, når de får webshopen på beina igjen, eller stikke innom nærmeste Scorpius.
HanZy's Avatar
Trådstarter
59 0
nei, var ikke piper jeg tenkte på, men DETTE ...

noen?

EDIT: men det store spørsmålet er åssen man bestiller fra sida uten å bruke VISA o.l.
Sist endret av HanZy; 10. mai 2004 kl. 13:39.
Noen jeg vet av har bestilt fra everybodydoesit.com og fikk det han bestilte :P
ikke sikker om det tok lang tid da..
Reviewer: Matt from United Kingdom January 29, 2004
First off, great delivery time. I orderes it on tuesday and it was here by thursday. I agree with a lot of the other comments about how much you have to smoke before there is any effect. Overall= Brilliant smoke & delivery.

Så er sikkert greit nok leveringstider, og trygt. mye skryt
HanZy's Avatar
Trådstarter
59 0
najs.. men er det noen andre bestillings-metoder enn VISA?

Edit: eller noen som vet om andre sider der man kan bestille cannabis?

har sett mange nettsteder der de selger frød, noe som er rimlig uaktuelt.
Sist endret av HanZy; 10. mai 2004 kl. 14:14.
Passiflora incarnata (Passion flower) og Lactuca virosa (wild opium lettuce) står begge på legemiddellista; så er du uheldig med tolleren blir pakken konfiskert...
har kjøpt noe frø og noe greier fra everyonedoesit
betalte ikke med visa, men sendte penger nedover og fikk pakken i posten en to ukers tid etter
HanZy's Avatar
Trådstarter
59 0
bubben: hvordan betalte du da? med VISA ?
skulle gjærne bestilt på en annen måte..
betalte ved å gå på posten, veksle inn i pund og sende penger nedover
HanZy's Avatar
Trådstarter
59 0
m-key.. sammen med bestillinga eller.no?
husker ikke helt, men tror jeg bare la ved ordrenummeret
Jeg fikk aldri min pakke fra EveryOneDoesIT, mens de hele tiden i mail sa at pakken var underveis.
Jeg anbefaler ikke å bestille derfra, selv om de har ekstremt mye fet røykeutsyr.
Gå på www.kvasir.no og søk etter 'Headshop',
da finner du en del norske headshops,
bl.a: www.headshop.no , www.pipespesialisten.no er også veldig fin

Og du, det der er ikke ordentlig Super Skunk,
inneholder ikke Cannabis i det hele tatt,
det er noe latterlig 'legal-highs'.
Funker heller dårlig, dessverre
HanZy's Avatar
Trådstarter
59 0
Beistet!!: takk for opplysingen
Ikke bestill "superskunk"! Jeg har kjøpt den i England og den funker ikke noe særlig.
Sats heller på Salvia hvis du vil ha virkelig funk og f.eks. Californian poppy eller Wild dagga hvis du vil ha noe mer "beroligende".
▼ ... over et år senere ... ▼
Hvordan virker californian poppy? (sorry for a ta opp den gamle tråden,
men tenkte ikke det var vits å lage en helt ny tråd bare om det)
Atombomba: Fin sovemedisin/mild smertestillende.
Ikke noe "legal weed" akkurat
everyonedoesit har jeg hørt mye dårlig om. Bruk www. weedcity.com
Du kan se hvis du søker at jeg og flere har anbefalt den siden. Headshop og mer
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg har ikke særlig annet enn gode erfaringer med everyonedoesit.
Jeg har hatt ca 7 bestillinger, som alle kom 2-3 dager etter bestilling.
Bestilte over VISA alle ganger og har aldri blitt trukket feil beløp.

Jeg har imidlertid ingen erfaringer ang. de posene med "legal herbs" de selger, da jeg ikke røyker verken tobakk eller hasj.
Men jeg kan derimot anbefale tablettene "EX-1" og har nettopp bestilt pillene "P.E.P." som har fått gode omtaler...

NB! Litt skeptisk til noen av pakkene. Jeg prøvde "Space Cadets" uten videre hell, men dog på middels full mage imot anbefaling.
Sitat av HanZy
najs.. men er det noen andre bestillings-metoder enn VISA?

Edit: eller noen som vet om andre sider der man kan bestille cannabis?

har sett mange nettsteder der de selger frød, noe som er rimlig uaktuelt.
Vis hele sitatet...
Du kan sende epost til dem og spør om de kan ta imot forhåndsbetaling. Det går som oftest greit.
Jeg har bestilt her flere ganger, gikk rimelig kjapt... hvor kjapt husker jeg ikke, er så lenge siden..
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Jeg annbefaller alle og bestille alle headshop utstyr de måtte trenge fra Everyonedoesit.com.

De er utrolig billige og jeg har bestillt der fra 7 ganger nå og jeg har fått pakken 2-5 dager etter bestilling...

Har betalt med VISA
Dead Man Walking
Thysanoptera's Avatar
Jeg tenkte også at jeg skulle slenge inn en anbefaling av everyonedoesit.com. Bestillte masse greier derfra ca. 21.03 kl. 05.00. Pakken var fremme i går, under ett døgn etter at jeg bestillte, men de fikk ikke tak på meg på telefon før i dag, og da kom pakken med bud på døra. Produktene dems er grisebillige og de er raske og effektive. Har også bestillt der en gang tidligere, også da gikk det smertefritt. Betalte med VISA.
Tok ca 3-4 uker før jeg fikk mitt fra everyonedoesit.

Har ikke orka og lese så mye her, men ser det var mye snakk om frø o.l.
Bonger er ikke noe problem og få tak i fra Noreg!

Hemp House

Her er frø jeg har blitt fornøyd med:

Planet Skunk
Alternative Medicine
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av Cannablizz
Bruk www. weedcity.com
Vis hele sitatet...
Mener du grasscity.com kanskje?

Har aldri bestilt ting over nettet men har veldig lyst Det er vanskelig å få tak i salvia heromkring så jeg lurte på om noen har prøvd å bestille denne og om den funka? Soma Spliff

EDIT: Har noen i det hele tatt prøvd en sånn "legal herb" joint? Hvis ja funka den?
Sist endret av Mr.Jack; 24. oktober 2006 kl. 15:14.
ut off topic.

noen som vet om noen norske "bra" sider så man kan bestille Pocket bongs på? :P den på everyondoesit.com var jo Nice, men har hørt at de ikke lever etter de har fått penga !
men norske å loyale sider?
Sitat av Blunty
ut off topic.

noen som vet om noen norske "bra" sider så man kan bestille Pocket bongs på? :P den på everyondoesit.com var jo Nice, men har hørt at de ikke lever etter de har fått penga !
men norske å loyale sider?
Vis hele sitatet...
g-g-google?? Herregud da mann, søk! headshops
De har sikkert pocket bong på Scorpius i stavanger.
petterøes 3000, men det er jo ca umulig å finne en butikk me pocket bongs som er norsk, finner mange headshops, min ingen har :/ ..

håpet på at noen visste om noen ulltra kule norske sider!
evryone does it funker fett, bestilte derfra og fikk det etter undre to uker.
De pakker det super diskre også, konfolutt(vetta faen hvordan det skrives)med en liten klistrelapp med info på.
Sitat av Mr.Jack
De har sikkert pocket bong på Scorpius i stavanger.
Vis hele sitatet...
Trur ikke de har det...
finnes det en side på norsk hvor man kan bestille frø? jeg kan ikke engelsk... Å hvordan frø er best å plante her i norge? trenger jeg vifter å lys å alt? funker det ikke uten? hvis jeg setter di på varmekabelen på badet? kan sette opp uv lampe... trenger det uansett til øgla mi... kan d bli noe bra da?
Sitat av Vampire boy
finnes det en side på norsk hvor man kan bestille frø? jeg kan ikke engelsk... Å hvordan frø er best å plante her i norge? trenger jeg vifter å lys å alt? funker det ikke uten? hvis jeg setter di på varmekabelen på badet? kan sette opp uv lampe... trenger det uansett til øgla mi... kan d bli noe bra da?
Vis hele sitatet...
Denne er sinnsykt bra, den oversetter litt rart da
Jeg fikk Bc2 mindscape og purple ohms i posten for noen dager siden..


poppa 4,5 av mindscape og fikk en mild sensasjon av velvære bare egentlig, og da må man nesten gjøre litt selv for og oppnå den effekten attpåtil.


poppa 2 purple ohms før jeg skulle på kjøretur, hørt folk har hallusinert på 3 piller men at de ikke kicka inn før etter 3 timer ca.. også hørt om en som poppa 1 og fikk bare milde økninger i farger og en liten forandring i kroppen.


Jeg.. kjente vel heller lite i kroppen, kunne ane en liten forskjell når jeg gikk men det var ganske ubetydelig og ikke noe spess behagelig.

Visuals? nada.



hmm.. off topic nå men hvis noen lurte på de greiene der.


Når det gjelder levering fikk jeg disse to pakkene med piller etter 3 dager.


venter på en til.. den ble sendt på mandagen da så ble vel lettere trist når jeg ikke fikk noe i posten idag. men kommer forhåpentligvis imorgen.



Salvia goddes, I hope ur ready for some visitors;P
Etter at jeg har tastet visa nr og den security coden så kommer dette opp:

PAYMENT DETAILS DECLINED BY BANK
There is a problem with the credit card details you have supplied. Either the card details are incorrect, or your account has insufficient funds available. The issuing bank may also have been unable to authorise this transaction for a number of reasons.

Make sure the credit card details are correct, and that the billing address you have supplied us exactly matches the address on your credit card statements. If you still receive this message, contact your bank or credit card issuer to resolve any authorisation issues or lack of funds that may be preventing this transaction from being completed.

You can also contact us to process your payment over the phone.
Enter your payment details and press the 'Continue' button to complete your order.

Her er altså den security koden som jeg skal taste inn: http://www.securetrading.com/index.cfm?alias=seccode

Jeg har ett vanlig visa kort der det står Postbankort. BANKEN,visa
Der mora mi har skrevet navnet sitt står det bare 7 siffer. De 3 siste skal jeg vel bruke for de er ringet ut, og det går ikke ann og skrive inn mere enn 4 siffer. På det kortet vist som eksempel er det mange flere tall.
Har prøvd kontrollnr og men det funka heller ikke.
Så er litt usikker her.

Jeg prøvde og skrive inn konto nr istedenfor det som står foran på kortet, og kom fram til dette:

* You did not fill in all required fields. Please complete the form again ensuring that you fill-in all required fields.

For security reasons the card number and security fields field have not been filled in.

Og dette er det jeg skal fylle ut, Noen som vet om det er noe galt her? Vet jeg har penger på kortet til og bestille.

Enter your payment details and press the 'Continue' button to complete your order.

Card Type: * — Select Card Type — Visa Visa Electron Mastercard Delta Switch / Maestro Solo American Express
Card Number: * Enter the card number

Issue number: (Enter issue number only if it is shown on the Switch/Maestro or Solo card)

Expiry date *
Start Date:
(if applicable)

Det med stjerne må jeg skrive på.

Så kan noen hjelpe meg her?
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Din mor har ikke dekning på kontoen. Vent til du blir gammel nok selv, i alle fall hvis du skal bestille noe som er semilovlig i Norge (eks. legemidler / uklassifiserte urter).
expiry date står vel forran? f.eks. 05 / 2005
?
Eg besillte nylig kratom fra iamshaman.com.. kom i posten ca. 1 veke etter bestilling.. raskt, billig og bra..
Very Important Fabulist
aybara's Avatar
Marokk: Hvis du ikke klarer å bestille noe med et kredittkort tror jeg ærlig talt det er like greit at du lar være å kjøpe noe fra EverybodydoesIT. Ikke for å være frekk eller noe, men ta det som et lite hint om at du kanskje bør prioritere andre ting i hverdagen.
Jeg bestillte og betalte med visa derfra, 5 dager etterpå fikk jeg brev fra posten om at jeg måtte sende nedover legerklæring på noe av det pakken inneholdt, så jeg ga faen.
Så etter 2 uker sendte posten pakken tilbake og jeg fikk mail fra everybodydiesit.com om at de hadde fått den i retur..
Da skrev jeg mail til dem om at den ikke kom igjennom tollen, og en uke senere fikk jeg rekommandert pakke i posten som innholdt "kniver og gaffler"

Greie folk og god leveringstid
Sist endret av Popp; 31. oktober 2006 kl. 15:44.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Mora mi sa at det ble trekkt 460 kroner fra kortet så da må jeg ha bestilt det.

Det er ca 10 dager siden jeg bestilte det, så er sjansen stor får at jeg får det fortsatt?
Eller hvor lang tid bruker de på og sende til Norge? Dere som vet og har bestilt?
samme skjedde meg og
første gangen gikk alt heelt fint igjenom,andre gang bestilte jeg litt piller og,det ble stoppa i tolla regner jeg med siden fikk det aldri,men ble trukket fra kortet da..
så..sendte mail til de og,men de sa den var sendt liksom!;s
til dere som har bestilt og mottatt pakker fra everyonedoesit:

har det vert 1 sånt grønt toll-klistremerke på pakkene? sånn som det står innhold og verdi på..

har hørt at tollen stopper dei fleste pakkene som ikkje har sånt merke på.. men eg mottok 1 pakke fra EDIT igår, bestilte sist mandag, og den hadde gått igjennom tollen uten sånn merke.. var litt merkelig, aldri mottatt 1 pakke fra utlandet uten sånt merke..
trodde alle internasjonale pakker måtte ha sånn toll-merke for å slippe igjennom..

kanskje det er derfor 1 del av pakkene EDIT sender ut stoppes.. vurdere iallefall å bestille fra noen andre neste gang, som kanskje er litt tryggere å få igjennom..
Sitat av borghnaz
Jeg har ikke særlig annet enn gode erfaringer med everyonedoesit.
Jeg har hatt ca 7 bestillinger, som alle kom 2-3 dager etter bestilling.
Bestilte over VISA alle ganger og har aldri blitt trukket feil beløp.

.
Vis hele sitatet...
Det er gått ca 2 uker og pakken min er ennå ikke kommet. Er det noe sjans i det hele tatt at den kommer da?
Tror den veier mye under 200 g.
Sitat av underoath
til dere som har bestilt og mottatt pakker fra everyonedoesit:

har det vert 1 sånt grønt toll-klistremerke på pakkene? sånn som det står innhold og verdi på..

har hørt at tollen stopper dei fleste pakkene som ikkje har sånt merke på.. men eg mottok 1 pakke fra EDIT igår, bestilte sist mandag, og den hadde gått igjennom tollen uten sånn merke.. var litt merkelig, aldri mottatt 1 pakke fra utlandet uten sånt merke..
trodde alle internasjonale pakker måtte ha sånn toll-merke for å slippe igjennom..

kanskje det er derfor 1 del av pakkene EDIT sender ut stoppes.. vurdere iallefall å bestille fra noen andre neste gang, som kanskje er litt tryggere å få igjennom..
Vis hele sitatet...
Dette er vel klistermerker som tolla klistrer på hvis de har åpnet pakka? Er ikke alle pakkene de åpner vettu.
Har selv erfart at bestilling av "legal highs" fra everybodydoesit.com funker dårlig, kan hende man er heldig men 2 av 2 som inneholdt "legal highs" ble stoppet og sendt tilbake.
Fikk respons fra everbodydoesit.com om at de hadde fått tilbake pakkene og om jeg ville at de skulle sende de på nytt. Siden det tydeligvis ikke gikk fikk jeg store credit og bestilte meg en glassbong.

Den kom etter ca 2uker.
Sitat av DarkStaar
Dette er vel klistermerker som tolla klistrer på hvis de har åpnet pakka? Er ikke alle pakkene de åpner vettu.
Vis hele sitatet...
Nei. det er nok ikkje det eg mener.... tror du har misforstått litt (ps. eg la inn 1 nytt innlegg her med litt forklaring, men d[i]et[/?] har tydeligvis blitt fjerna av 1 eller anna grunn).......

Edit av Tias: Jeg tror det ble fjernet pga. dialekt og sms-språk. Har kjapt gått over og fornorsket dettte innlegget .
Sist endret av Tias; 20. november 2006 kl. 08:28.
Hvis jeg bestiller fra everyonedoesit.com og pakken blir stoppet, kan jeg risikere bot da, eller blir pakken bare sendt tilbake?
Alt kan ojo kjøpes i norge.. Bare litt tryggere å gjøre det over nett..
Piper og bonger kan kjøper i flere butikker i oslo.. Shangri-La som ligger nederst i Karl Johans gate er en bra butikk..
Sitat av DarkStaar
Dette er vel klistermerker som tolla klistrer på hvis de har åpnet pakka? Er ikke alle pakkene de åpner vettu.
Vis hele sitatet...
i usa er det selskapet og ikke tollen som klistrer på.
Fikk en pakke det sto "used paperbacks, 7$", som var noe helt annet ;]

edit; og da regner jeg med det er sånn andre steder og.