Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1656
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
God morgen! Rydda ut ett dødsbo, fant ett glass med Meprobamat. Virker som det er mulig å få rus av de ut i fra google søk. Er det verdt det å prøve noen? Har noen freaks erfaring med de?
Det er et barbiturat, forløperen til benzodiazepinene. Aldri vært borti det selv men Leo DiCaprio var særdeles glad i qualuudes i wolf og wall street. Det er barbiturater. Les deg litt opp på det så du ikke driter deg ut med doseringen ihvertfall
Sitat av NodSquad Vis innlegg
Det er et barbiturat, forløperen til benzodiazepinene. Aldri vært borti det selv men Leo DiCaprio var særdeles glad i qualuudes i wolf og wall street. Det er barbiturater. Les deg litt opp på det så du ikke driter deg ut med doseringen ihvertfall
Vis hele sitatet...
Teknisk sett er faktisk ikke Quaaludes direkte barbiturater, men det likner. Meprobamat bør virke likneknde benzo, bare at du har større sjanser for alvorlige bivirkninger, enklere å overdose osv osv.. Om du prøver det, så vær forsiktig og legg gjerne igjen en rapport! =)
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Tar noen snart, rapport kommer��
Vær forsiktig med de, har en nabo som får epinat/epinolat. Harde greier, fort gjort å overdosere.(man kan faktisk dø, benzo er barnemat!). Ludes.
Anonym bruker
"Fortvilet Finnhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Inntatt to stk nå, 800mg. Men har tatt lyrica, sobril, og apodorm. Så mulig jeg har skutt meg selv i foten nå? Sistnevnte medisinene har jeg på resept btw.
Sitat av A-tillah Vis innlegg
Vær forsiktig med de, har en nabo som får epinat/epinolat. Harde greier, fort gjort å overdosere.(man kan faktisk dø, benzo er barnemat!). Ludes.
Vis hele sitatet...
Så de jeg har spist nå er ludes liksom?

Anonym, FUKT

Bror har tatt 2 uten at jeg visste det, å han er i form, tung i hodet å slapp men fortsatt oppegående å fin i farta
Sist endret av Narkotikum; 6. april 2018 kl. 22:42. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Shit, hur slutte dette?
Meprobamat, Lyrica, Sobril & Apodorm - makan til selvmordskombo.

Gi oss en update!