Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 1034
Vært der, gjort det.
Hei.
Da er jeg kommet i en situasjon hvor en jeg kjenner sliter med kraftige tics, som følge av tourette syndrom. Han har fått utskrevet risperdal, for tics.

Første tablett ble tatt idag, kl 18.00. Hvor fort vil det gå før denne virker, er det noen her som har erfaring med dette?
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Tror ikke dette er ment å "kicke inn". Tar disse mot noe nerveproblemer selv, og jeg merker det ikke om jeg glemmer den en dag. Men på dag to kjenner jeg uroen bre seg på helt uforklarlige måter.

Tror du skal gi det noen dager, og følge doseringen som angitt, og så vil du få en langtidseffekt. Men, det er jo forskjellig bruk... Om du sier noe om denne doseringa kanskje jeg kan være mer konkret.
Sist endret av Svartedauden; 1. mars 2018 kl. 21:56.
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Oppstart er på 0,5 mg.
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Sitat av SaerDnAX Vis innlegg
Oppstart er på 0,5 mg.
Vis hele sitatet...
Da vil jeg tro, basert på min erfaring med dette legemiddelet, at dette er en lignende dosering som jeg har. Det er altså ment å virke over tid, ikke med en gang. Jeg startet opp på 2mg men slet med bivirkninger og gikk ned på 1mg. Dette tar jeg altså daglig, om morgenen.

Men, i løpet av et par dager bør du merke forskjellen.
Sist endret av Svartedauden; 1. mars 2018 kl. 22:28.
Vært der, gjort det.
Trådstarter
Sitat av Svartedauden Vis innlegg
Da vil jeg tro, basert på min erfaring med dette legemiddelet, at dette er en lignende dosering som jeg har. Det er altså ment å virke over tid, ikke med en gang. Jeg startet opp på 2mg men slet med bivirkninger og gikk ned på 1mg. Dette tar jeg altså daglig, om morgenen.

Men, i løpet av et par dager bør du merke forskjellen.
Vis hele sitatet...
Tusen takk for svar, veldig greit og vite!
Cannabisentusiast
Svartedauden's Avatar
Glemte å gjøre deg obs på at denne medisinen gjør at alkohol virker sterkere. Det er mest i starten, men du kan risikere å bli dritings av én pils. Så drikk med måte.