Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  21 6001
(Dette er min første triprapport...)
Min rushistorie begynte med at jeg prøvde hasj da jeg var ca 15, så kom valium, ecstasy, speed (hektet meg på speeden), prøvde litt sub, og etter det gikk det egentlig bare nedover dvs jeg har også injisert heroin i perioder. Alt dette i løpet av 4 år.

Jeg hadde vært rusfri i nesten 6 mnd da jeg og noen kompiser satt og drakk. Vi fant ut vi ville få tak i noe annet. Klokken var rundt 3 på natten og vi fikk tak i noe speed.

Gikk opp til en annen kompis der det var en del rusete mennesker og vi fikk i oss mere speed og alkoholrusen begynte å avta. Så plutselig kom han ene inn med de velkjente lyseblå pillene du tror er ecstasy helt til du ser soppen på de.
Jeg som aldri har prøvd noe psykedelisk ( jeg har spist sopp 4 ganger uten at det har virket ) Jeg ble helt i hundre og tenkte "jess jess endelig!", hadde hørt litt om de da jeg var rusfri, men visste ikke helt hva de gjorde. Jeg hadde hørt både at de var super E som man bare tok en av så ble man helt på tur, og jeg hadde hørt at de inneholdt 2cb, som jeg var kjent med at var psykedelisk.

Fikk bekreftet før jeg spiste min ene pille at det var 2 cb og effekten kom til å komme, jeg skulle ikke sitte og vente på den.. Jeg hadde tatt så mye speed at jeg glemte egentlig at jeg hadde tatt 2cb`en. Jeg er en liten jente på 160 og 50 kg så skal ikke så mye til for å trippe bra. Kompisene mine hadde også fått i seg en lyseblå, og stemningen var god. Hørte på musikk, solen begynte komme frem gjennom gardinene og vi spilte litt gitar og koste oss.

Plutselig..., jeg ser opp på et bilde som hang på veggen av en egyptisk inspirert dame i masse farger, og fargene begynte bevege seg litt og jeg fant dette veldig fasinerende. Med all amfen i kroppen var jeg veldig rastløs og villle ut og se hvordan dette var ute i det blå. Da vi omtrent var på vei ut døren fikk vi spørsmålet om "HEY, Skal dere ha noe GHB??.. Jeg har nettopp laget, veldig god " "MMM, JA, det hadde smakt" sa vi og tok oss et par korker hver.

Allerede i trappen på vei ned kjente jeg det bruste gjennom kroppen av ting som egentlig var veldig ukjente (ikke pga ghb, det har jeg tatt mange ganger før), og han ene kompisen min sleit noe sykt med å komme seg ned trappen, det virket som om han prøvde å gå ned en gjørmebakke som var super glatt og i bunnen av bakken stod det folk som ikke ville han godt,(vi kaller han Tor)... Vi var 4 stk, 3 av oss hadde spist 2cb og planen var at vi skulle hjem til han som ikke hadde spist noe, bare tatt litt speed og ghb. Vi kan kalle han som ikke hadde spist noe for Frank. Frank hjalp Tor ned trappen og ut døren mens jeg og (vi kaller han for Per) Per stod utenfor å ventet. Plutselig ble alt litt grønnere. Ja, Per var grønnaktig i ansiktet og himmelen var grønn og asfalten var grønn og alt var liksom grønt.


Det var ikke langt og gå til Frank, men klokken var vel rundt 8 en lørdags morgen og folk var begynt å komme ut i gatene.
Per fikk liksom aldri noe funk fra 2cben så han og Frank endte opp med å passe på meg og Tor
Husker at retnings sansen var helt rar, visste hvor vi skulle men gikk i sikksakk midt i veien og stoppet opp og kikket inn i bilene og tenkte at det var veldig rart med de bilene og stakkars barnesetene som måtte være inni bilen helt aleine. Vi gikk videre og jeg fikk latterkrampe så jeg nesten falt om på bakken for jeg lo sånn. Per har sagt til meg seinere at han aldri hadde sett noen le så dypt fra sjelen som jeg gjorde, også plutselig stoppe. Jeg lo egentlig av ingenting. Lo av kompisen min Tor som ble helt paranoid og gikk og gjemte seg bak bossbann, og nedi trapper og bak trær osv. Jeg følte meg av og til forfulgt men det gikk fort over når jeg begynte å le igjen.
Husker og at jeg var veldig nyssjerrig på helt vanlige ting.

Jeg og Tor måtte vente uten for 7 /11 da Frank og Per skulle inn og kjøpe røyk. Jeg satt på en benk med fjeset nesten nedi bakken og bare så på bakken, den var svært så fasinerende... Tor gikk og gjemte seg bak en stolpe. Da vi skulle videre måtte vi nesten bli dratt i riktig retning for hver gang meg og Tor skulle gå sammen endte vi opp med og kikke inn vinduer eller på blomster og sånn. Per tok meg til slutt på ryggen og jeg husker det var helt fantastisk deilig og slippe å gå.

Tor småløp litt lengre fremme fra bossbann til bossbann og skrek at tyskerene var ute etter han og båtene var rett bak oss osv, og da begynte jeg og le igjen. Da vi endelig kom hjem til Frank etter mye om og men, etter plukking på ALT og hyling og skriking fant jeg det veldig komfortabelt å sitte å stryke på persiennene med fingrene... Alt var helt surrealistisk. Alt ble veldig interessant...oppvaskmaskinen, ovnen på veggen, klesskapet og gulvet.... Jeg merket etterhvert at jeg ble sinnsykt sliten og føltes nesten som jeg datt inn og ut av den psykedeliske rusen. Jeg kom på en måte til meg selv der jeg kunne fortelle til Per at "HELVETE jeg er sliten nå!!!" til plutselig å være redd han... Han spurte meg hva som var gale og prøvde hjelpe men jeg bare ble helt fra meg av angst og var veldig redd, så ble jeg glad igjen og alt var helt greit.
Klokken var kanskje blitt 12 og det var på tide og komme seg videre. Jeg, Per og Tor tok farvel med Frank og takket for oss og tok turen ned til byen. Vi var veldig sliten og dårlig og ville ha noe heroin for å bli frisk, men vi hadde gått fra både penger og røyk og hadde ingenting. Klokken var sikkert blitt 16 på dagen og vi hadde fortsatt ikke fått tak i noe. Veldig frustrerende. Endelig fikk vi en bag med heroin som vi 3 måtte dele på! Men det hjalp heldigvis.



ALT i ALT, en litt jævlig opplevelse vil jeg si. Skremmer meg nå når jeg tenker over hvor kjemisk fremstilt ting som 2cb og ecstasy er og hvis jeg får tilbudet om 2cb igjen kommer jeg hvertfall ikke til å takke ja. Den frykten jeg kjente på var såpass intens at jeg er lykkelig for at ikke jeg har det sånn til vanlig. Vet ikke sikkert men vil ikke tro at det er så mye som skal til før det ender dårlig, og man kanskje får varige mèn etter sånn narko.
NEI, eg røyker meg heller en bom og koser meg med venner og holder meg til det.


Håper dere likte min første rapport...
nå skal ikke jeg moralisere her, men jeg må si det stikker litt i meg når jeg leser om den "ja takk" til aboslutt alt innstillingen.
Sitat av Bollo Vis innlegg
(Dette er min første triprapport...)
Vi var veldig sliten og dårlig og ville ha noe heroin for å bli frisk, men vi hadde gått fra både penger og røyk og hadde ingenting. Klokken var sikkert blitt 16 på dagen og vi hadde fortsatt ikke fått tak i noe. Veldig frustrerende. Endelig fikk vi en bag med heroin som vi 3 måtte dele på! Men det hjalp heldigvis.
Vis hele sitatet...
Jeg klarer bare ikke dy meg. Du har virkelig ikke et sunt forhold til narkotiske stoffer. Du har klart å være rusfri i 6 måneder, etter blant annet heroinbruk, så går du rett på en av de værre kombinasjonene jeg har sett. Speed, 2-CB, GHB og senere heroin? Hvordan klarte du å tenke at det var bra på noen måte?

Uansett var det en helt greit skrevet rapport, med litt lite fokus på selve virkningen. Håper du klarer å holde deg unna såpass kraftige droger, når du tydeligvis har et rusmissbruk, og ikke et rusbruk. Lykke til !
Greia med 2C-B er at effekten er helt enormt avhengig av hva folk tror om den. Tror man at det blir den beste kvelden i livet ditt, så blir den det. Tror man at man blir gal... så vel.. :P
Selv om det er et relativt uproblematisk stoff for mange, er det allikevel et av de stoffene jeg ser på som veldig uforutsigbart. Ha det i tankene hvis du skal ta 2C-B, for humøret forsterkes enormt.
Jeg synes at du skal komme deg vekk fra alle vennene dine, vekk fra Freak.no og til et sted der du kan bli frisk. Dette er noe av det værste jeg har lest noen sinne. Går det an å ha et så usunt forhold til rus? Skaff deg hjelp!
Elsker blå sopp Satt og lo da jeg leste dette. Man får en sånn deilig følelse av å være barn... Men synd det gikk dårlig på slutten Kan være at amfen ga deg en nedtur, men jeg har aldri opplevd at de to ikke passer sammen.
Likte triprapporten din veldig godt, jeg! Du skal ikke bry deg om all den moraliseringen, greit at en nevner at dette kanskje ikke var det smarteste du har gjort, men det trengs ikke å innprentes fire ganger til! Unødvendig å henge noen ut på den måten. Jeg regner med at du helt fint klarer å si nei siden du forteller at du har vært rein et halvt år.
Dessuten reagerer folk sånn med en gang de får vite at du er jente, det er sånn alle i slike miljøer reagerer har jeg erfart. Ikke bry deg du. De mener det godt. Men vi jenter kan ikke passe på oss selv, vet du
Ikke noe moralpreken. Amfetamin er et stimulerende rusmiddel og gir deg energi osv. Hvorfor da ta Heroin etterpå som er et demmpende rusmiddel? Det er farlig å blande stimulerende og dempende rusmidler, det er en ganske feil kombinasjon. Så du har altså inntatt stimulerende, dempende OG psykedeliske rusmidler på samme kvelden eller døgnet, whatever. Håper du skjønner tankegangen min
Trådstarter
Sitat av OJ66 Vis innlegg
Ikke noe moralpreken. Amfetamin er et stimulerende rusmiddel og gir deg energi osv. Hvorfor da ta Heroin etterpå som er et demmpende rusmiddel? Det er farlig å blande stimulerende og dempende rusmidler, det er en ganske feil kombinasjon. Så du har altså inntatt stimulerende, dempende OG psykedeliske rusmidler på samme kvelden eller døgnet, whatever. Håper du skjønner tankegangen min
Vis hele sitatet...
Jeg blandet ikke heroinen med noe. Vi var så sliten utpå "dagen derpå" og så det som en løsning, og i og med at det var så lite så funket det akkurat nok

Takk Memile, og selvom jeg har skrevet rapp, så vet ikke folk mer om meg enn det som står der....
Stemmer det, men måten du fremstiller deg selv på, får 5 av 8 helt ukjente mennesker til å be deg søke hjelp pga rus(mis)bruket ditt. Raporten din var grei den, nå vet jeg hva jeg aldri skal gjøre.
Sitat av Onkel Smågodt Vis innlegg
Stemmer det, men måten du fremstiller deg selv på, får 5 av 8 helt ukjente mennesker til å be deg søke hjelp pga rus(mis)bruket ditt. Raporten din var grei den, nå vet jeg hva jeg aldri skal gjøre.
Vis hele sitatet...
Jeg spekulerer heller på om ikke dette er en fantasi full 15 åring..vel mye mix av div stoffer for en (ei) som har "erfaring"
Trådstarter
Sitat av lupez Vis innlegg
Jeg spekulerer heller på om ikke dette er en fantasi full 15 åring..vel mye mix av div stoffer for en (ei) som har "erfaring"
Vis hele sitatet...
HELT SERIØST,
jeg har ikke tenkt å "forsvare meg som rus(MIS)bruker", men kan FORTELLE alle som lurer at det går bedre med meg, og jeg har faktisk oppsøkt hjelp OSV!, Og bare så dere vet det, så hadde jeg ikke prøvd å injisere heroin før ETTER jeg hadde vært i rusbehandling i over 2 mnd.. Så, jeg er ikke ute etter MORAL eller hva DERE mener er riktig mht rusBRUK.....

OG, jeg vil gi dere som tror dere er så gode, et lite TIPS om at dere bør faen ikke uttale dere om ting dere egentlig ikke vet så veldig mye om. Jeg har skrevet der jeg har skrevet på rusrapp., men jeg som 20-åring trenger ikke moral preik (JEG HAR EN MOR OG GODE VENNER), og hvertfall ikke RÅD fra folk som ikke vet hvor jeg er i min rusing og hvordan jeg er påvirket av div. rus midler.

Så dere kan være så moralske dere bare vil, men jeg ville nå bare prøve og skrive en grei rusrapport, uten å oppfordre til rusing, men bare å dele MIN rusopplevelse..

HÅPER dere her på nFF kan godta det da, i stedenfor å bare tenke at "i helvete folk ødelegger for seg selv, og fy faen hun her bare skriver kødd".

Jeg blir bare glad for pm fra dere nFF folk
Sitat av Bollo Vis innlegg
HELT SERIØST,
jeg har ikke tenkt å "forsvare meg som rus(MIS)bruker", men kan FORTELLE alle som lurer at det går bedre med meg, og jeg har faktisk oppsøkt hjelp OSV!, Og bare så dere vet det, så hadde jeg ikke prøvd å injisere heroin før ETTER jeg hadde vært i rusbehandling i over 2 mnd.. Så, jeg er ikke ute etter MORAL eller hva DERE mener er riktig mht rusBRUK.....
[COLOR="Red"]Så hadde ikke du vært på avrusning så hadde du ikke skutt heroin?[/COLOR]


OG, jeg vil gi dere som tror dere er så gode, et lite TIPS om at dere bør faen ikke uttale dere om ting dere egentlig ikke vet så veldig mye om. Jeg har skrevet der jeg har skrevet på rusrapp., men jeg som 20-åring trenger ikke moral preik (JEG HAR EN MOR OG GODE VENNER), og hvertfall ikke RÅD fra folk som ikke vet hvor jeg er i min rusing og hvordan jeg er påvirket av div. rus midler.
[COLOR="Red"]Jeg tror ikke jeg er et kvekk bedre en deg, men beklager at jeg svarte slik i en rusrapport! [/COLOR]

Så dere kan være så moralske dere bare vil, men jeg ville nå bare prøve og skrive en grei rusrapport, uten å oppfordre til rusing, men bare å dele MIN rusopplevelse..

HÅPER dere her på nFF kan godta det da, i stedenfor å bare tenke at "i helvete folk ødelegger for seg selv, og fy faen hun her bare skriver kødd".

Jeg blir bare glad for pm fra dere nFF folk
Vis hele sitatet...
[COLOR="red"]Vil ønske deg lykke til vidre og håper du klarer deg ut av dette. ikke gi opp![/COLOR]
likte rapporten
har ikke lest en 2-cb rapport før så dette var stas :P
må brae skrive mer ! og lykke til ;D
Han Tor virka jo helt på bærtur, hehe. Morsom rapport =)
spQ
Dyslectic Mind
spQ's Avatar
Som trådstarter selv skriver; Det er nok moralisering nå.

Dette er en triprapport. Hva du eller dere hadde gjort eller ikke gjort spiller ingen rolle. Hun skriver en rapport om hvordan hun opplevde rusen og fortalte også videre hvilke rusmidler hun brukte. At det ikke faller i smak hos mange av dere, er så som så. Hadde hun spurt om råd eller veiledning ville det vært noe annet, men dette er en tripprapport og det skal respekteres.
Moralisering tillater vi til en viss grad, men så mye utskjelling skal ikke forekomme. Hold det for dere selv eller send evt. en PM om dere ønsker å diskutere rusmisbruket med vedkommende.
Postene etter en triprapport er ment for å enten gi creds, eller stille spm. ang opplevelsen - ikke moralisere.

Jeg har slettet flere poster som ikke har noe med denne tråden å gjøre.
Trådstarter
Sitat av lupez Vis innlegg
[COLOR="red"]Vil ønske deg lykke til vidre og håper du klarer deg ut av dette. ikke gi opp![/COLOR]
Vis hele sitatet...

Akkurat det jeg vil frem til at det dere leser i min rapport er kun det som står der, ingen som vet om jeg er i aktiv behandling, men noen ganger så går man på en sprekk..og Nei.., hadde det ikke vært for at jeg bodde på en rusinstutisjon med folk opp i 20 årene, som har full peiling på det å injisere ting, så er det mye lettere å gå over den grensen til faktisk å skyte herion for første gang... Hadde det ikke vært fort at noen hjalp meg når jeg var helt grønn på herion så hadde jeg nok aldri tråkket over den grensen..

Men jeg får heller ta moral prekene som en form for omsorg eller noe :P

Jeg klarer meg hvertfall bedre nå enn på lenge, til tross for min EKSTREME rusing som jeg har beskrevet i rapporten ..
Sitat av Bollo Vis innlegg

Men jeg får heller ta moral prekene som en form for omsorg eller noe :P

Jeg klarer meg hvertfall bedre nå enn på lenge, til tross for min EKSTREME rusing som jeg har beskrevet i rapporten ..
Vis hele sitatet...
helt riktig tenkt.. jeg unner ingen å ha det så jævlig.. sier ikke du har det men.

Godt å høre det går framover.
Trådstarter
Sitat av appel Vis innlegg
Han Tor virka jo helt på bærtur, hehe. Morsom rapport =)
Vis hele sitatet...
Ja det var utrolig rart og morsomt å se Tor på tur :P

Takk takk Jeg og syns rapporten var morsom :P Kunne selvfølgelig gjort den bedre, men som sagt så er det min første rapport
Standard medlem
Bombasa's Avatar
Kan se det for meg da jeg går til skolen eller butikken en tidlig morgen.

3-4 personer kommer labbende bortover gaten, hvorav hun ene ler seg ihjel av alt og ingenting, han andre løper fra søppelbøtte til søppelbøtte og mumler noe om tyskere og skip som skal ta han og et par andre som bare går og gliser fra øre til øre

Bra skrevet rapport! KP til deg ^_^
Drittbra rapport, sykt mye forskjellig på en kveld da :P
Post gjerne flere om du orker.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det med sinte nazier i en tripp har jeg også vært borti engang, det var jævlig scary. Så jeg skjønner hvordan han hadde det. høres ut som litt av en tur det der! Ikke så mye på en gang er kanskje ett godt tips til neste gang, men det har du vel fått med deg allerede
Trådstarter
Sitat av UncleAndy Vis innlegg
Det med sinte nazier i en tripp har jeg også vært borti engang, det var jævlig scary. Så jeg skjønner hvordan han hadde det.
Vis hele sitatet...
:

[COLOR="DarkOrchid"]GODT å vite at alt var OK, og han ikke var døden nær[/COLOR]


høres ut som litt av en tur det der! Ikke så mye på en gang er kanskje ett godt tips til neste gang, men det har du vel fått med deg allerede
Vis hele sitatet...

Jammen har jeg blandet så mye da??? Ser ikke helt den selvom alle sier det, men blandet ikke pluss med minus .... Fikk bare ekstra MAT form, selvom jeg ble veldig sliten pga speeden MEN DA VET JEG DET
Sist endret av meitemark; 6. mars 2022 kl. 03:25. Grunn: ble litt feil i oppsettet ... er ikke så veldig 1337 lengre....:p