Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  10 2340
Noen som har lurt noen eller blitt lurt i dag? Kom med deres historier.

Selv la jeg en ganske realistisk status på Facebook om at jeg endelig hadde fått solgt huset, og at det nå kun gjenstod litt praktiske ting før jeg flytter til Portugal og starter Internett cafe.

Rundt 7-8 venner har ringt meg og lurer på hva i helvette som skjer
De har spam-ringt med kirkeklokka i sentrum der jeg bor hvert 5.minutt fra 10:00-11:00.. Holdtpå og klikke vinkel en stund her
Sist endret av jaffarbigbag; 1. april 2018 kl. 12:13. Grunn: Dårlig formulering
Sitat av jaffarbigbag Vis innlegg
De har spam-ringt med kirkeklokka i sentrum der jeg bor hvert 5.minutt fra 10:00-11:00.. Holdtpå og klikke vinkel en stund her
Vis hele sitatet...
Og de spøker jo ikke en gang. Hahaha.
Sitat av Huztle Vis innlegg
Og de spøker jo ikke en gang. Hahaha.
Vis hele sitatet...
Omg, skjønte greia nå hahahahhahahahahahhhahaha
Klippet fra SJ's Facebook-side:

Madeléne Lidström‎ til SJ AB
2 t · Uppsala, Sweden ·

Sj snabbtåg 576 Sundsvall - Stockholm

Avgångstid 08:07

På tåget med SJ från Sundsvall till Stockholm. ” hej alla resande och välkommen ombord, från och med idag börjar regeln om bälten ombord på alla SJ tåg! Så titta över din höger axel, där hänger ett bälte som ni ska använda. Trevlig resa”

Bästa Aprilskämtet jag har hört! Jag blev lurad som så många andra blev. Tack för att ni gjorde min dag!
Se oversettelse
https://www.youtube.com/watch?v=jF1NM0U8Plg&t=11s

La denne ut på facebook idag.. Ikke fått noen tilbakemeldinger enda
Får litt intrykk av at aprilsnarr har begynt å dabbe litt av? Har ikke sett store greiene selv, føltes som det skjedde mer før.
Ble vekket av foreldre som sa det var politi i stua som skulle snakke med meg, gikk fem på
Sitat av kallisti Vis innlegg
Vis hele sitatet...
You sir, made my easter Day! <3
Politiet i Oslo dro på med denne på Twitter:
«På grunn av svært mange klager på at hundeeiere etterlater hundemøkk og «hundeposer» i byens skiløyper, til sjenanse for skiløpere, vil vi nå sette ut både uniformerte og sivile skipatruljer for å slå ned på dette. Slik tilgrising kan straffes med bøter på kr 6.000,-»

Njaaaa....smålol i guess