Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  38 8603
Hei!

Litt forhistorie som kanskje spiller en rolle i dette:

Har tatt MDMA nesten hver helg i sommer(Vet det er altfor mye)
Har ikke røyket weed fast, men røyket jevnlig igjennom turen på lørdag.
Drakk og tok kokain(som vi fant ut senere mest sannsynlig er blandet ut med pepper) 3 dager mandag, tirsdag og fredag

Tok MDMA i helga, først 2 drop på hver 0,2 og en til slutt på 0,1.
Alt var veldig bra helt til rundt kl 5 da jeg ramla ut. Jeg husker ikke nøyaktig hvordan det skjedde, men var en kamerat som sa jeg skulle bli med ut i gangen. Fikk en blåvalium for å se om det fungerte. Og en til litt etter.
Der satt jeg meg ned, og skjønte ikke hva som skjedde. Jeg husker jeg satt å så rundt på de som satt rundt meg for å hjelpe til og virket som alt gikk på repeat. De fikk litt tegneserieaktig ansikter, og med store øyne. Jeg følte jeg måtte innse at jeg var skikkelig tura, og da skulle det gå over. Som en lek på en måte. Men det skjedde ikke.

Satt på gulvet der litt å pratet med de rundt meg, men jeg sa ofte "Hæ" "Jeg skjønner ikke hva som skjer", og slike ting.
Til slutt ordnet vi kjøre hjem, følte det gikk litt bedre og sovna nærmest med en gang jeg traff puta hjemme.

Dette har skjedd meg en gang før, men da på 2c-b. Men da ramla jeg helt ut å lå bare på gulvet med øynene lukket. Men da var alt mye kraftigere, og jeg hadde null kontroll iforhold til på lørdag.

Er det noe jeg virkelig ikke liker, så er det å dette ut sånn at man ikke vet hva som skjer, derfor lurer jeg på om det er noen som vet hva som kan ha skjedd?
Har det blitt for mye MDMA over en periode, og kanskje kombinert med å røyke under turen når jeg ikke pleier å røyke?

Litt vanskelig å huske alt som skjedde, men jeg setter veldig stor pris på all hjelp og svar!
Er en risk for at man får slike illebefinnende når man tar sentralstimulerende, særlig med hasj ved siden av. Angst er også veldig vanlig ved en nedtur på MDMA, kokain eller amfetamin. Men virka som du hadde angst fordi du "datt ut" som du sier, ikke generelt nedtur angst?

Uansett det er en risiko ved å ta alle hard-drugs.
Ja, fikk angst fordi jeg datt ut ja. ikke angst-angst. Det har jeg heller aldri slitt med før.

Ja, regner med at det bare ble for mye den kvelden!

Takk for svar! Bare å komme med mer om noen har lignende tilfeller! Alltid greit å høre om det har skjedd andre osv
Vel jeg har overdosert på MDMA, men usikker om livet mitt var i fare. Fikk bare ett så sjukt rush det tørna helt for meg. Men det er liksom ikke relevant utenom at, sånt skjer.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Whoa! Sinnsyke doser, sinnsykt forbruk, samt i praksis ingen pauser mellom dette og bruk av andre rusmidler. Egentlig vet du jo bedre, men lar tydeligvis kognitiv dissonans komme i veien:
Har tatt MDMA nesten hver helg i sommer(Vet det er altfor mye)
Vis hele sitatet...
Har det blitt for mye MDMA over en periode, og kanskje kombinert med å røyke under turen når jeg ikke pleier å røyke?
Vis hele sitatet...
Det oppsiktsvekkende her er jo ikke at det skjedde noe kjipt, men at det tilsynelatende gikk så bra som det gjorde og at det ikke gikk dårlig tidligere. Du trenger å kraftig justere ditt syn på hva det er du gjør med deg selv.
Sist endret av Mullah; 15. september 2014 kl. 11:40.
Mullah: Hvem er du til å fortelle Iduamit at han trenger forandre sitt syn på hva han gjør med seg selv.
Såvidt jeg forsto utifra samme teksten han har skrevet som du har sitert, vet han godt at det er "alt for mye".

Iduamit: Mest sannsynlig p.g.a de tidligere dagene på kokain, samt at du itilleg røyker hasj når du har tatt mdma. (Pleier som oftest å gjøre mdma turen mer "Intens" / "Psykedelisk".)
Det kommer nokk av et høyt forbruk av MDMA i kombinasjon med andre rusmidler. Ta deg en pause fra MDMA i noen måneder(vist du føler for det) så blir det nokk ikke å skje igjen.

Doseringene dine ser forsåvidt greie ut, men du kan jo alltids prøve med litt mindre, og eventuelt vente med å røyke til du er på tur ned fra MDMAen.
Sist endret av EyesWideShut; 15. september 2014 kl. 13:10.
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Tidspress: Det er ikke så viktig hvem jeg er ettersom hvem som helst kunne identifisert det behovet. Såvidt jeg forstår utifra det du skriver forstår du ikke hva som menes med kognitiv dissonans.

Om man er forbauset over at den typen forbruk leder til problem, eller ikke klarer å koble at problemene man opplever har tilknytning til forbruket, så trenger man å kraftig justere sitt syn på hva man gjør med seg selv.
Sist endret av Mullah; 15. september 2014 kl. 13:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Joda jeg forstår hva som menes med det.
Mullah:
Takk! Trengte egentlig å høre det! Selvom jeg sier jeg vet jeg har tatt det mye i det siste, så har jeg fortsatt tatt det igjen hver helg. Så helt enig, vet det er dumt. Men innser det ikke selv!
Nå skal jeg ta en pause fra alt som heter dop en stund, ikke bra fra hodet å kjøre på så mye!
Er så altfor lett å bli glad i MDMA, og man tenker at en rusavhengig person er en som bor på gata. Men det kan like så godt være meg!
A Real Human Bean
Mullah's Avatar
Donor
Bare hyggelig, selv om jeg kanskje fremstår som uhyggelig!

Om du begynner med MDMA igjen kan dette være god forberedende lesing. Her prates det om rotteforsøk hvor det er testet for MDMAs nevrotoksisitet, om hvordan effekten av MDMA senkes ved hyppig bruk og hva som motvirker dette. Her prates det igjen om nevrotoksisitet i sammenheng med rotteforsøk. Denne gangen om hvordan mindre doser kan se ut til å skape resistens mot skadene av senere høye doser, effekten av å ta flere doser på kort tid, og litt annet.

Pass godt på deg selv!
Sist endret av Mullah; 15. september 2014 kl. 18:17.
Uhyggelig eller ikke, sant var det Man må ha respekt for alt dop, og jeg har vært veldig naiv når det kommer til MDMA, og har tenkt det er så mye bedre enn annet dop. Det er det jo så absolutt ikke.

Går og i terapi nå, og hun vil ikke ha pasienter som ruser seg. Så da er valget ganske enkelt. Velger meg selv ovenfor dop!

Takk for info om lesestoff btw
Jeg ser for meg at det var valiumen som fikk det til å bikke over her. Jeg fikk en gang total-blackout i 7 timer etter 2 valium etter masse sprit.

Synes forresten det er trist at du har ødelagt det fantastiske rusmiddelet mdma for deg selv, med å misbruke det på den måten som å ta det hver helg er
Sitat av iduamit Vis innlegg
Uhyggelig eller ikke, sant var det Man må ha respekt for alt dop, og jeg har vært veldig naiv når det kommer til MDMA, og har tenkt det er så mye bedre enn annet dop. Det er det jo så absolutt ikke.

Går og i terapi nå, og hun vil ikke ha pasienter som ruser seg. Så da er valget ganske enkelt. Velger meg selv ovenfor dop!

Takk for info om lesestoff btw
Vis hele sitatet...
Du har i alle fall ikke fulgt retningslinjer for fornuftig bruk! Når det gjelder om det er bedre enn andre ting mener jeg at det har en rekke egenskaper som faktisk gjør det bedre enn veldig mye annet, og det mener vitenskapen og, men det betyr ikke at man bare kan kjøre på og håpe på det beste!

Det er som andre nevner veldig høye doser, og det alene kan få hjernen til å bikke ut. Når det i tillegg kombineres med cannabis, som i seg selv er "hæææ? har jeg blitt idiot?" for mange, så kan jeg forstå at det kan bli en skremmende opplevelse.

Dette blir forhåpentligvis en opplevelse du kan lære av, og det virker ikke som om det har gått så veldig ille, alt tatt i betraktning. Gjort er gjort og spist er spist, og du kan ikke gjøre noe annet enn å prøve å hente lærdom fra situasjonen du satte deg i nå, og det virker som om Mullah allerede har fått det inn, så jeg skal ikke gjenta det han skriver. Det du skriver om å kutte ut alt en stund er veldig fornuftig, og om du noen gang skal begynne på igjen, les deg godt opp på doser, virkninger og bivirkninger.

Og bare for å berolige deg litt så er det lite sannsynlig at du har fått noen varige fysiske skader av dette på dette tidspunktet. Du slapp sannsynligvis fra det med skrekken, og selv om 0.4 er en idiotisk høy startdose, så vil de fleste fysiske skader komme ganske umiddelbart (i alle fall i løpet av en dag). Det kan meget godt hende at du i løpet av sommeren har fått nedjustert noen reseptorer i hjernen, men det vil nok gå seg til

Jeg ville brukt mye mer tid på å fortelle deg hvor idiotisk rusforbruket ditt har vært om det ikke var for at du tydeligvis ser det selv og har gitt reflekterte svar på det, men nå fokuserer jeg mer på at det tross alt kunne gått værre og at gjort er gjort; det er ikke noe poeng i å dvele ved det.

For andre lesere av denne tråden kan jo din historie være en fin advarsel...

Lykke til videre, og ikke heng deg for mye opp i fortiden
Mysteri-O:
Tok valiumen etter jeg datt ut. Så den kan umulig å noe å si på utgangspunktet til at det skjedde.
Dro hjem rundt 20-30 min etter inntak av det og ting gikk bedre når jeg kom hjem. Og fikk sove med nærmest med en gang.

phish:
Det som er ironien i alt er at jeg er en av de som alltid har lest meg opp på ting jeg har tatt med doser, virkning/bivirkning osv. Så alt om forskjellige stoffer, og MDMA har jeg lest meg veldig opp på.
Det som har skjedd at jeg har hatt en litt dårlig periode i livet, hvor fornuften tapte. Vanskelig å innse før det er for sent. Men ikke noe vits å dvele på fortiden!

Er absolutt enig at MDMA er et av de bedre stoffene å ta, i moderate og riktige mengder.
Jeg er heldig slik at det har ikke satt noen fysiske eller psykiske spor i meg. Så tror redninga nå bare blir å holde seg unna det en veldig god stund.

Jeg har absolutt lært av dette, og det var ikke så ille at det ikke er noe jeg kommer over med å holde meg unna dette en stund.

Skrev kanskje litt utydelig, men dosene var 0,2 første gang, 0,2 på andre dropen og til slutt 0,1. Så tok ikke 0,4 på en gang.

Ellers synes jeg bare det er bra folk sier det de mener, da går det mer inn i skrotten på meg! Og forhåpentligvis andre

Og jeg håper og som du skriver at det her kan være en advarsel for andre! MDMA er blitt sykt populært, og blir nok misbrukt av mer enn bare meg. Jeg er veldig glad jeg først begynte å eksperimentere i en alder av 25, og ikke når man er i tenårene som jeg ser utrolig mange gjør.
Hvor mye veier du ? og er du kvinne eller mann ?

Dosages by weight, including booster.
Weight lb. Kg Body Mass Initial 1.5mg/Kg Booster .5mg/Kg Total Dose
90lb 40.9Kg 61mg 20mg 82mg
100lb 45.5Kg 68mg 23mg 91mg
110lb 50.0Kg 75mg 25mg 100mg
120lb 54.5Kg 82mg 27mg 109mg
130lb 59.1Kg 89mg 30mg 119mg
140lb 63.6Kg 95mg 32mg 127mg
150lb 68.2Kg 102mg 34mg 136mg
160lb 72.7Kg 109mg 36mg 145mg
170lb 77.3Kg 116mg 39mg 155mg
180lb 81.8Kg 123mg 41mg 164mg
190lb 86.4Kg 130mg 43mg 173mg
200lb 90.9Kg 136mg 45mg 181mg
210lb 95.5Kg 143mg 48mg 191mg
220lb 100.0Kg 150mg 50mg 200mg
230lb 104.5Kg 157mg 52mg 209mg
240lb 109.1Kg 164mg 55mg 219mg
250lb 113.6Kg 170mg 57mg 227mg
Sist endret av mektignatur; 18. september 2014 kl. 08:34. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Skal ikke si noe sikkert, men jaa, hasjen spilte nok mye inn her! Likt som deg har det blitt litt (for) mye mdma på meg den siste tiden, og hver gang jeg kommer meg høyt opp og fyrer en eller flere joints, så gjør dette at ihvertfall jeg og de fleste jeg er sammen med blir veldig mye mer på tur. Slik som du beskriver (y). Plutselig kan man bli sittendes i flere timer nesten uten å vite hva det er man har sagt de siste 5-15 setningene, for å bli like overrasket hver gang det går opp for deg at man soner VELDIG ut. Skjer også at man sitter å prater med folk man tror er der, men så er de egentlig ikke der i det hele tatt osv! Sier ikke det er ufarlig med mdma ukentlig, men i dette tilfellet er det mye mulig bare hasjen som har piffen opp formen veldig(: For min del så er dette nesten en like stor og artig del som selve "Mdma følelsen", for mange andre også. Kommer vel bare an på om man liker å miste litt kontrollen eller ikke!
For meg holdt det med 200mg, det var intenst dette var rein mdma. Noe av den beste rusen jeg har hatt. Vet ikke hva slags kvalitet mdmaen din var på, men kan ha noe med at du blandet det med divs andre rusmidler. Hørt at man burde vente ihvertfall en måned med neste dose, å du tok det 3 dager på rad. Ingen ekspert, men tror ikke det er så veldig smart . Fått en badtrip av mdma, men det kan kanskje skyldes at jeg tok for lite? Ikke sikker på hvor mye jeg tok men tipper alt fra 50-100mg. Om benzo funker har jeg ikke peiling på, men tipper at det gjør det da det er et beroligende stoff som i teorien burde få deg fortere ned på trippen?
Har nok kommet frem til samme konklusjon Snado. Var nok weeden som gjorde det. Men at det sikkert ikke hjalp av å ha tatt det så mye heller!

Nå skal det ventes, og ta det når det er gått en good stund :-)

Tok ikke 3 dager på rad, men 3 drop på en kveld. Så ille har det ikke blitt, heldigvis
Bør egentlig vente minimum en måned ja, da serotonin nivåene bruker rundt den tiden på å bygge seg opp igjen.

Om du får badtrip av å tatt for lite er det nok fordi du ikke kom helt opp der du trodde du skulle. Men den bør ikke ha vært så veldig bad. Etter egen og andre sin erfaring skal det litt til for å få badtrip på kun MDMA!

Vet ikke så mye om effekt på benzo med tanke på kombo med MDMA, men jeg ble hvertfall mye roligere etter inntak av de.
Beklager, leste litt for i svingen der . Kombinerte det litt med alkohol, kanskje det var grunnen? Da må jeg si at jeg selv tok det 5 ganger. 2 dager etter hverandre på 200mg, tok så en pause på 1 dag og tok 1 på ca 200mg, ventet en uke og tok 200mg. Noen dager senere tok jeg ca 150mg, en uke senere igjen tokk jeg di siste 50mg. . Sykt jeg vet. Ble litt hekta de første gangene jeg prøvde.
Sist endret av king123; 23. september 2014 kl. 01:41.
Alkohol skal ikke gjøre at man får en badtrip så langt jeg vet. Gjør det noe, så er det mer å dempe effekten av MDMAen.

Fort gjort å bli hektet når man har det så bra. Hver gang jeg har tatt med noen nye så er det jo samme greie alle sier: "Det her skal jeg gjøre igjen!!!". Så er sykt farlig på den måten!
Alkohol er en depressant.
Derfor bør man ikke blande det inn i psykedelisk bruk, mener jeg da. Det kan alt for fort gi deg en psykisk ubalanse/ nedstemthet + alkoholens virkning er tærende på kroppen generelt. Du setter i gang noen slitsomme prosesser med leveren og nyrene.

Ikke noe jeg ville blanda inn i en tripp, hvertfall...
Skal vist ikke gå an og ta overdose på det, men som du sier, det som er farlig er at det er en så jævla god følelse at du vill ta det igjen og igjen .

Ja sant som du sier Alzo88, men følte liksom ikke at jeg fikk noen tripp på den siste, ble bare jævla noia og angst for at hjerte skulle stoppe, paranoide tanker rett og slett. muligens fordi det var en for liten dose til og komme opp. Tenkte da det kanskje roa seg ned med ett par shots, men neida
Sitat av king123 Vis innlegg
Skal vist ikke gå an og ta overdose på det, men som du sier, det som er farlig er at det er en så jævla god følelse at du vill ta det igjen og igjen .

Ja sant som du sier Alzo88, men følte liksom ikke at jeg fikk noen tripp på den siste, ble bare jævla noia og angst for at hjerte skulle stoppe, paranoide tanker rett og slett. muligens fordi det var en for liten dose til og komme opp. Tenkte da det kanskje roa seg ned med ett par shots, men neida
Vis hele sitatet...
Det går definitivt an å ta overdose, og i alle fall i den forstand at man blir helt mongo. Alkohol er også en veldig dårlig idé, for det fjerner mye av det positive pluss at det øker opplevd toleranse, og man kan bli ganske idiot...

Nøyaktig hvor mye man må ta for å ta en dødelig overdose er usikkert, men jeg tror alt over 6-8 mg/kg på en gang er å strekke grensene veldig, selv om det er svært sjelden at folk dør.
Stemmer, leste på Wikipedia nå, men det skal mye til.

Fra Wikipedia:

Stoffet øker kroppstemperaturen, og det er et lite antall brukere som har mistet livet grunnet overoppheting ved bruk av MDMA kombinert med lange danseøkter og lavt væskeinntak. Nyere forskning har konkludert med at bruk av MDMA generelt sett er trygt dersom man tar pauser fra aktivitet og får i seg moderate mengder væske. Flere internasjonale eksperter mener at MDMA er mindre skadelig enn alkohol.[3]xThexUK Advisory Council of Drugs, som var et forskerutvalg nedsatt av den britiske regjeringen, har også slått fast at risikoen ved inntak av en MDMA-tablett sammen med vann og moderert aktivitet, er sammenliknbar med et gjennomsnittlig tilfelle av hesteridning.

Morsomt å lese
Jeg får også en veldig forsterket effekt når jeg røyker hasj på MDMA og andre amfetaminer, til og med på vanlig pepper, har opplevd på amfetamin og få hallusinasjoner etter en joint, skal sies at jeg da har vært våken i et døgn++ også, i ditt tilfelle så hadde nok kombinasjonen av alle rusmidlene du inntok noe å si, det sier seg selv når disse har ulike effekter på hjernen og vil nok også forsterke eller forandre effektene av det du allerede har inntatt.
Uansett så er det ikke anbefalt å ta MDMA mer enn ca en gang i måneden, gjerne sjeldnere, og gjør det selv ca hver 3 mnd, skal ikke si dette for sikkert men mener dette er fordi det tar ca 2-3 uker før serotonin nivået i hjernen er tilbake til normalen, og det er vel derfor man kan oppleve store opp og nedturer i humøret den første tiden etter inntak.

Jeg får også en veldig forsterket effekt når jeg røyker hasj på MDMA og andre amfetaminer, til og med på vanlig pepper, har opplevd på amfetamin og få hallusinasjoner etter en joint, skal sies at jeg da har vært våken i et døgn++ også, i ditt tilfelle så hadde nok kombinasjonen av alle rusmidlene du inntok noe å si, det sier seg selv når disse har ulike effekter på hjernen og vil nok også forsterke eller forandre effektene av det du allerede har inntatt.
Uansett så er det ikke anbefalt å ta MDMA mer enn ca en gang i måneden, gjerne sjeldnere, og gjør det selv ca hver 3 mnd, skal ikke si dette for sikkert men mener dette er fordi det tar ca 2-3 uker før serotonin nivået i hjernen er tilbake til normalen, og det er vel derfor man kan oppleve store opp og nedturer i humøret den første tiden etter inntak.
Sist endret av Xtacy94; 26. september 2014 kl. 04:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Fått hallis på amf engang, da var jeg våken i 3 døgn. Har også røyka minst 10g sammen med en kompis da vi hadde vært på speed i et døgn og ville ned, men fikk ingen halliser og følte at weeden var bortkasta når vi var ferdig, da vi ikke merket noen forskjell.

Mulig jeg skal prøve å røyke en bønne neste gang jeg tar mdma, se hvordan effekten blir på meg da
Sist endret av king123; 26. september 2014 kl. 06:09.
Noen ganger er det heller ikke vits å røyke tjall på speed, er Stein i noen minutter så lys våken igjen
Prøv det, men er ikke alle som reagerer likt, trekke fra bongen syns jeg er gøy når jeg er på noen form for speed for det gir meg et skikkelig kick i et par minutter men det er meg da
Skulle kanskje ha brukt bong, kanskje det ikke hadde blitt så bortkastet da.

Kan bli morsomt, hakke røyka en bønne på gud veit hvor lenge nå, så håper det gir et ekstra kick på mollyn
Sist endret av king123; 26. september 2014 kl. 09:51.
Utifra mine erfaringer kan en joint hjelpe deg å kicke igang MDMAen på opptur(ikke at det hadde suupereffekt for meg), og faktisk kicke igang litt når du er på nedturen og gjøre nedturen bedre!
Ellers hadde det ingen effekt for meg å røyke under selve turen.
Verdt og prøve, bare en liten joint, tenker da 0.2 .
Aldri hatt noen spesiell nedtur på mdma, bortsett fra engang. Men tror det har noe og si at jeg tokk for lite og aldri fikk noen opptur.

Takk for infoen, prøver en joint etter også, så oppturen varer lott lenger
Sist endret av king123; 26. september 2014 kl. 11:35.
Nedtur tenker jeg ikke nødvendigvis på at man blir nede etter en tur, men når MDMAen slutter å fungere etter noen timer. Da kan den kickes igang med en joint! Eller få en mer soft slutt på turen
Er ikke uvanlig med gullfisk hukommelse når man røyker på emma, jeg personlig synes det kan være litt festlig, men samtidig litt irriterende når man ikke husker en samtale eller hva man gjør etter noen sekunder haha!
▼ ... noen uker senere ... ▼
Tenkte å ta en mdma tur i morgen kveld, fikk beskjed av dealern at når jeg var ca halvveis i trippen så skulle jeg ta 1 xanax, da skulle vist rusen bli forsterket. Stemmer det?

[IMG]http://bildr.no/thumb/c1VFTnJP.jpeg[/IMG]

Edit: noen som har skyti mdma? Bare nysgjerrig, personlig rører jeg ikke nåler.

Eneste jeg har gjort er å skyte sprit/m speed i ræva, fy faen for en syk følelse!! er det mulig og gjøre det med mdma?
Sitat av king123 Vis innlegg
Tenkte å ta en mdma tur i morgen kveld, fikk beskjed av dealern at når jeg var ca halvveis i trippen så skulle jeg ta 1 xanax, da skulle vist rusen bli forsterket. Stemmer det?

[IMG]http://bildr.no/thumb/c1VFTnJP.jpeg[/IMG]

Edit: noen som har skyti mdma? Bare nysgjerrig, personlig rører jeg ikke nåler.

Eneste jeg har gjort er å skyte sprit/m speed i ræva, fy faen for en syk følelse!! er det mulig og gjøre det med mdma?
Vis hele sitatet...
Enten er dealeren din totalt uvitende eller så prøver han å fucke med rullinga di. Xanax er kjent for å dempe effekten fra MDMA.
Kanskje jeg som har misforstått m hva han sa. Kanskje han mente etter turen? Var litt pillefjern den dagen jeg fikk det . Har tross alt fått grammern gratis, å vet han kan en del. Skal treffe han i morgen, får høre hva han mente.

Fortsatt nysgjerrig på det siste spørsmålet mitt, kan evt ta det med han i morgen.
Sist endret av king123; 13. oktober 2014 kl. 00:02.
Sitat av king123 Vis innlegg
Kanskje jeg som har misforstått m hva han sa. Kanskje han mente etter turen? Var litt pillefjern den dagen jeg fikk det . Har tross alt fått grammern gratis, å vet han kan en del. Skal treffe han i morgen, får høre hva han mente.

Fortsatt nysgjerrig på det siste spørsmålet mitt, kan evt ta det med han i morgen.
Vis hele sitatet...
Kan være greit å ha til nedturen ja, spesielt om du tenker å ta store doser

Og ja, du kan gjøre det samme med MDMA. Kicker raskere, og får større effekt.
Sitat av king123 Vis innlegg
Tenkte å ta en mdma tur i morgen kveld, fikk beskjed av dealern at når jeg var ca halvveis i trippen så skulle jeg ta 1 xanax, da skulle vist rusen bli forsterket. Stemmer det?

[IMG]http://bildr.no/thumb/c1VFTnJP.jpeg[/IMG]

Edit: noen som har skyti mdma? Bare nysgjerrig, personlig rører jeg ikke nåler.

Eneste jeg har gjort er å skyte sprit/m speed i ræva, fy faen for en syk følelse!! er det mulig og gjøre det med mdma?
Vis hele sitatet...
1) MDMA er "up", Xanax og andre benzo er "down", de vil virke mot hverandre, eller ha en negativ synergi om du vil.

2) Jeg har hørt om folk som har skutt MDMA men det er en veldig dårlig idé. Opptaket er veldig bra oralt, og om du vil ha mer rush er det bedre å ta det nasalt, eller "plugging" som du snakker om. Urene ting rett i blodbanen er generelt en veldig dårlig idé.

I de første postene virket det som om du skjønte at ting hadde gått litt for langt, men nå begynner jeg å tvile på om du har skjønt at du ikke bør leke med ting du ikke har greie på eller som generelt høres ut som idiotiske påfunn om du er interessert i å beholde helsa di...
Gjør/gjort veldig mye dumt i livet, derfor jeg syns det er greit og spørre her, egentlig rart jeg aldri har fått noen overdose. Men lyst til og prøve og skyte i ræva, for effekten på speeden var helt syk når jeg gjorde det.

Evt hvor mye er nok opp i ræva? Hvordan burde jeg Gjøre det på en tryggest mulig måte?

Sitat av phish Vis innlegg
1) MDMA er "up", Xanax og andre benzo er "down", de vil virke mot hverandre, eller ha en negativ synergi om du vil.

2) Jeg har hørt om folk som har skutt MDMA men det er en veldig dårlig idé. Opptaket er veldig bra oralt, og om du vil ha mer rush er det bedre å ta det nasalt, eller "plugging" som du snakker om. Urene ting rett i blodbanen er generelt en veldig dårlig idé.

I de første postene virket det som om du skjønte at ting hadde gått litt for langt, men nå begynner jeg å tvile på om du har skjønt at du ikke bør leke med ting du ikke har greie på eller som generelt høres ut som idiotiske påfunn om du er interessert i å beholde helsa di...
Vis hele sitatet...
Akk nå er jeg ute etter en intens rus.

Men jeg kan like veldig godt og blande "opp" og "ned" stoffer sammen.

Mulig det bare er meg, men jeg syns og blande de 2 kategoriene er digg.

Dette var for et par uker siden:

Dagen startet med ca 0.3- 0.4 gram veldig bra kvalitets speed. Så et par timer senere får jeg i med 100mg med Dolcontin depot, denne ble tygd før jeg svelget den. Også røyket 0.3g med bra pott som jeg delte med en kompis Også fått i meg 6mg med xanor og 6mg rivotril Har en sinnsyk rus nå, aldri hatt en så deilig rus. er ikke redd for noe, alt høres normalt ut, bare veldig rusa blitt lite med mat pga speeden.

Må nevne at Jeg aldri har blandet så mye av så sterke medikamenter før!
Sist endret av king123; 13. oktober 2014 kl. 02:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.