Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  18 8571
Hei,

Har nettopp anskaffet meg 1 gram med x20 ekstrakt. Men jeg har ikke stormlighter eller lignende, noe man tydeligvis trenger for å oppnå høy nok varme slik at virkestoffet fordamper sammen med røyken og kan innhaleres.

Så finnes det noen andre måter å røyke salvia på uten stormlighter? Kan det å røyke salvia på bøtte lage nok varme til at det funker?

Orker ikke å prøve meg fram, siden jeg bare har 1 gram. Vil ikke kaste bort noe.
Har fått funk på bong med vanlig lighter før. Dessuten er 1 gram 20x ekstrakt nok til veldig veldig mange tripper. Verdt et forsøk.
Røyk på tørrbong, da funker det best. Vannbong 2 valget, husk og hold inne i minst 15-20 sek. Har brukt mange ganger vanlig lighter, det har funka som bare det. Men har hørt også det er bedre med stormlighter, men fungerer også med vanlig!
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Har et spørsmål til. Kan man tygge ekstrakt på samme måte som man tygger ferske blader for å oppnå tripp?
Prøvde meg på å tygge salvia, rundt dobbel dose av hva som var en ordinær tripp (så ordinær som en salvia tripp kan være), uten noen som helst funk. Irriterende med knusktørt plantematerie overalt i kjeften også.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Okei, takker for alle svar. Kommer til å teste om 3-4 dager. Går på sarotex, og må vente til den har gått ut av kroppen (tar 3-4 dager før man er clean fra sarotex, lav halveringstid).

Kommer med tilbake meldinger.
Husk å holde røyken inne så lenge som mulig,om du blåser ut røyken etter kun et par sekunder så får man ingen tripp-Hold den inne i 15-20sekunder,når du blåser ut røyken da så smeller det.Salvia er det mest spaca rusmiddelet jeg veit om,sprøe saker.
Jeg anbefaler heller vannbong,kontra tørrbong.Funker akkurat like bra,å det gjør røyken lettere å mer behagelig å holde inne.
Sist endret av JayHova; 15. november 2013 kl. 01:31.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Nå har jeg prøvd dette. Prøvde først halvt om halvt med x20 ekstrakt og hasjmekk på bøtta. Fikk en liten feeling, som en liten dose sopp. Tok deretter og stappet lumen helt full med ekstrakt, men fikk heller ikke noe særlig funk da heller. Bare en moderat soppfølelse. Jeg lot kompisen min prøve dette, på samme måte som meg, og ca. 30 sekunder etter han tok bøttetrekket, så begynner han å sjangle og deretter faller sammen på gulvet. Han bare lå der i 3-4 minutter før han begynte sånn smått å komme tilbake.

Senere på dagen tok jeg en stor stripe med amfetamin. Når den begynte å funke, så tenkte jeg å prøve på nytt, siden det kanskje kunne forsterke effekten. Men samme resultat. Tok så MXE, for å så ta det siste som var igjen, men neida.

Nå har jeg prøvd Salvia så mange ganger og aldri fungert skikkelig på meg. Jeg blir liksom aldri dratt ut av virkeligheten. Jeg blir påvirket, og mer eller mindre tura, men jeg er fremdeles i den virkelige verdenen.

Men selv om jeg ikke fikk den skikkelige trippen som man er ute etter når man røyker Salvia, så var det ganske behagelig.

Har til nå prøvd x5, x10, og x20. Både med og uten kombinasjoner av andre rusmidler.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Nå har jeg prøvd dette. Prøvde først halvt om halvt med x20 ekstrakt og hasjmekk på bøtta. Fikk en liten feeling, som en liten dose sopp. Tok deretter og stappet lumen helt full med ekstrakt, men fikk heller ikke noe særlig funk da heller. Bare en moderat soppfølelse. Jeg lot kompisen min prøve dette, på samme måte som meg, og ca. 30 sekunder etter han tok bøttetrekket, så begynner han å sjangle og deretter faller sammen på gulvet. Han bare lå der i 3-4 minutter før han begynte sånn smått å komme tilbake.

Senere på dagen tok jeg en stor stripe med amfetamin. Når den begynte å funke, så tenkte jeg å prøve på nytt, siden det kanskje kunne forsterke effekten. Men samme resultat. Tok så MXE, for å så ta det siste som var igjen, men neida.

Nå har jeg prøvd Salvia så mange ganger og aldri fungert skikkelig på meg. Jeg blir liksom aldri dratt ut av virkeligheten. Jeg blir påvirket, og mer eller mindre tura, men jeg er fremdeles i den virkelige verdenen.

Men selv om jeg ikke fikk den skikkelige trippen som man er ute etter når man røyker Salvia, så var det ganske behagelig.

Har til nå prøvd x5, x10, og x20. Både med og uten kombinasjoner av andre rusmidler.
Vis hele sitatet...
Den effekten du beskriver høres ut som funken jeg får om jeg blåser ut røyken etter et par sekunder.
Høres rart ut,men kan være dårlig salvia.Er mye ræva kvalitet som selges.
Er ingen stoff som kicker så hardt(utenom dmt,men salvia er mye mer noia å skremmende) å fort som salvia.Det er ikke ett stoff man skal trenge å kjenne etter om det funker.Å trippen kjennes normalt ikke behagelig ut,man blir totalt fucked, er som ett våkent mareritt.
Er enig med high on life, god salvia sender deg rundt melkeveien og tilbake med en gang.

Bøtte er waste med salvia, lag flaskebong eller noe lignende, du MÅ ha bong med stort kammer for og samle opp masse røyk også ta allt i 1 trekk også holde det inne så lenge du greier. Minst 15 sek. Ta ALT i ett trekk. Tenk på det som ditt siste åndedrag med pust før du daler ut i space!
Sist endret av Crazy_Bitch; 25. november 2013 kl. 01:50.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Sitat av Crazy_Bitch Vis innlegg
Er enig med high on life, god salvia sender deg rundt melkeveien og tilbake med en gang.

Bøtte er waste med salvia, lag flaskebong eller noe lignende, du MÅ ha bong med stort kammer for og samle opp masse røyk også ta allt i 1 trekk også holde det inne så lenge du greier. Minst 15 sek. Ta ALT i ett trekk. Tenk på det som ditt siste åndedrag med pust før du daler ut i space!
Vis hele sitatet...
Det er derfor jeg bruker bøtta (1,5L flaske). Tar alt i et trekk. Holder det inne i minst 20 sekunder.

Sitat av High-on-life Vis innlegg
Den effekten du beskriver høres ut som funken jeg får om jeg blåser ut røyken etter et par sekunder.
Høres rart ut,men kan være dårlig salvia.Er mye ræva kvalitet som selges.
Er ingen stoff som kicker så hardt(utenom dmt,men salvia er mye mer noia å skremmende) å fort som salvia.Det er ikke ett stoff man skal trenge å kjenne etter om det funker.Å trippen kjennes normalt ikke behagelig ut,man blir totalt fucked, er som ett våkent mareritt.
Vis hele sitatet...
Og det var ikke ræva kvalitet. Kompisen min fikk heftig funk av samme ekstrakten, og vi røyka begge fra bøtta.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Det er derfor jeg bruker bøtta (1,5L flaske). Tar alt i et trekk. Holder det inne i minst 20 sekunder.



Og det var ikke ræva kvalitet. Kompisen min fikk heftig funk av samme ekstrakten, og vi røyka begge fra bøtta.
Vis hele sitatet...
Da må du bare holde det inne mye lenger.
De gangene jeg har røyket salvia har jeg holdt det inne til jeg føler at pulsen min er elektriske støt som går gjennom blodårene. Slipper ut når det blir veldig intenst, og da tripper man hardt.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Prøv å hold røyken inne til synet begyner og vibrere
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Trådstarter
Med en gang jeg så denne tråden igjen, så la jeg inn en bestilling på 1 gram x20 ekstrakt. Denne gangen skal det funke. Fikk selvfølgelig funk sist gang, men jeg datt liksom ikke ut av virkeligheten, hvis dere skjønner. Jeg var helt tilstedeværende, men hadde tydelige visuals og formen var som en moderat dose sopp med litt ekstra euforia.
Kan love deg at når salvie-toget treffer deg, så lurer du ikke på om det funket
Sitat av Muradi Vis innlegg
Hei,

Har nettopp anskaffet meg 1 gram med x20 ekstrakt. Men jeg har ikke stormlighter eller lignende, noe man tydeligvis trenger for å oppnå høy nok varme slik at virkestoffet fordamper sammen med røyken og kan innhaleres.

Så finnes det noen andre måter å røyke salvia på uten stormlighter? Kan det å røyke salvia på bøtte lage nok varme til at det funker?

Orker ikke å prøve meg fram, siden jeg bare har 1 gram. Vil ikke kaste bort noe.
Vis hele sitatet...
ikke sånn at man MÅ ha det altså. Brukte helt vanlig lighter når jeg prøvde det for første og siste gang, funket bra det...
Orker ikke lese hele tråden, så det kan være nevnt fra før, men hvis det ikke er nevnt håper jeg at du rekker lese det jeg skriver før du inntar stoffet..

Dette er mine erfaringer med stoffet i kronologisk rekkefølge

Prøvde det på en 0.5L tørr bong (Cola flaske) som vanligvis ble brukt til hasjrøyking.. Tenkte at det var en fin rus, ikke det jeg hadde forventet, men ganke chill fordi..

Prøvde det i en 1,5L tørr bong (Cola flaske) som vanligvis ble brukt til hasjrøyking.. Åpnet øyne et par minutter etterpå, så en stor våt flekk på gulvet og skjønte at jeg det var mitt sikkel og at jeg hadde vært langt borte inne i mitt eget hodet... Så prøvde jeg og noen venner det sammen på samme flaska, jeg husker aldri noe, men regner med jeg er like idiot som vennene mine

Så langt har salvia vært kjempe gøy, eller jeg kan ikke huske å ha hatt det gøy men min logiske sans forteller meg at jeg har hatt det kjempe moro.. Så jeg bestemmer meg for å kjøpe 10gram til og lage en "Salvia Bong!!"
Det ble en 2L flaske (Coca Cola ofc) med veldig dyp aliminiumsfolie (omtrent dyp nok til 1,3 tørket marlboro sigarett).. 4 venner av meg tar trekk de blander 50/50 med tobakk, de ser ut til å ha det gøy.. Men jeg kjenner stoffet, jeg vet hvordan man takler psykadelia, så jeg ber en venn av meg fylle bongen med rein salvia og putte litt tobakk på toppen.. Vennen min trykker så mye salvia han klarer ned i aliminumsfolien, omtrent 2g tipper jeg han fikk plass til, også legger han et tynt lag med tobakk på toppen.. Jeg har gjort dette før og regner med det blir likt som sist så jeg suger og suger alt jeg kan.. Klarer omsider å tømme hele brønnen og tømmer bongen for røyk..
Jeg kan huske jeg våknet på teppet etter å ha løpt rundt på en kube som snurret sakte rundt (om jeg ikke løp datt jeg av)... Snår jeg våknet fikk jeg hjelp opp i sofaen, og jeg skjønte på vennene mine at alt ikke hadde gått som forventet.. De spurte om igjen og om igjen hvordan jeg hadde det, og svarte aldri på hvor lenge jeg hadde kavet rundt på gulvet.. Det endte med at jeg lå på sofaen i omtrent 5minutter og snakket høyt om hvor mye jeg ønsket at dette skulle ta slutt, så satt jeg i sofaen i 15min og snakket normalt om at dette var helt forferdelig og at jeg aldri skulle gjøre dette igjen..

Når marerittet mitt var ferdig fant jeg ut at det hadde tatt omtrent 30min fra jeg tok trekket til de fikk meg opp i sofaen...
Så etter min erfaring varer rusen omtrent:
1-2min på 0,5L flaske om man har liten brønn..
4-7min på 1,5L flaske med liten brønn..
25-50min på 2L flaske med overdrevent gedigen svær brønn..

Jeg hadde helt vanlig ligther, tror ikke der har så mye betydning... men størrelsen på rommet i pipa/bongen og hvor mye/lenge man brenner på godsakene tror jeg har mye å si...

Jeg vil nevne at etter jeg hadde en overdrevent for jævlig rus på 2g salvia så solgte jeg de resterende 6grammene for kanskje 3-4ganger det jeg kjøpte det for, og jeg har aldri hatt lyst til å prøve det igjen... så mitt råd er å ta litt for mye første gang så du skjønner at det ikke er noe gøy, også selge resten og kjøpe noe annet i stedenfor
Mitt tips er å alltid ha en som er edru med deg, som kan legge deg ned i bakken.

Jeg kom til meg selv mens jeg drev å kaldkvelte en jente, og dette var på en lav dose. Før jeg deretter prøvde å hoppe ut av vinduet.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Respekt for stoff, folkens!

Ikke rart substanser blir illegalt, som som dere holder på.

Jeg har god erfaring med hallusinogene stoffer, men tar meg alltid god tid før jeg skal innta det.

Tok en tur opp i skogen på en pen sommerdag, samlet tanker og hadde i tillegg med meg litt mat.

Satt meg ned, renset huet mens jeg lagde en 0,5 L bong. Fylte en stor knipe med 15x i bongen, fyrte opp og trakk ned. Hold røyken inne lenge, før jeg pustet ut.

La meg deretter på ryggen, og forsvant opp i "himmelen", eller noe slikt, hvor jeg ble møtt av en høyere makt som sa ett ord - "Enhet". Fikk deretter et kjapt innblikk i at vi alle er dråper i det samme hav, på et eller annet merkelig vis.

Bottom line var at Salvia gav meg den lille ekstra styrken jeg trengte for å overvinne depresjonen jeg slet med på den tiden. Helt siden den tid har Salvia vært noe jeg har viet stor respekt, og brukt for spesifikke formål.