Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 806
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
I går gikk jeg til anskaffelse av en 128 GB SSD, og flere HDDer som jeg skal bruke til lagring av filer og programmer.
Jeg har nå installert Windows 7 på nevnte SSD, og har nå kommet til det punktet hvor jeg må installere drivere. Spørsmålet mitt er: Bør jeg installere drivere på SSD eller HDD? Jeg vil ikke bruke opp all plassen på SSDen til noe unytting, men samtidig vil jeg ha et system som er raskt og effektivt. Håper noen kan komme med gode innspill
Sist endret av Sandoon; 25. juni 2011 kl. 12:44.
Jeg putter alle programmer, spill, drivere og "kjørbare filer" på SSD, mens alt annet går til vanlig HDD. - Drivere tar ikke så stor plass.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Uhm, 100% av driverane eg har sett er jo et par megabyte, og er uten unntak lagra i en underkatalog av windows, som regel system32. Så spørsmålet ditt gir strengt tatt ikkje meining.
Hypnotisk loverboy
Sandoon's Avatar
Trådstarter
Takk for gode svar Legger det selvfølgelig inn på SSDen.