Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2595 757517
Sitat av Lille Promille Vis innlegg
Det ble rett å slett for sterkt til å passe i en vanlig melkesjokolade, kanskje det funker bedre med en annen type som du sier.
Om vi bestemmer oss for å prøve så skal jeg i det minste rapportere om hvordan det gikk. passer kanskje best i en litt krydret saus?
Vis hele sitatet...
For og få vekk en god del av smaken kan du ekstrahere cannabis olje ut av hasjen, så vil du trenge mindre doser å det vil sette igjen mindre smak.
Hmm, interesant! må prøves ut en gang. skal sjekke ut guiden din
Hei

Noen som har erfaring med cannabis tinktur?

Mvh
Nei, men hva lurer du på?

Forøvrig har jeg noe erfaring med olje-uttrekk, som i prisnipp er akkurat det samme, bare at man ikke benytter alkohol som løsemiddel.
Man kan godt bruke alkohol som løsemiddel i oljeuttrekk. Har selv vært med på å lage olje med 90% etanol, og det funker som bare det. De 10% vann som ligger igjen kan ta litt tid å fordampe, men men. Men wtf, er det ikke "olje" hvis man bruker etanol?
Nei ikke noe spesiellt, har bare lest en del om det i det siste, virker som en bra måte å utnytte cannabis på, virker drøyere også...?
Prøvde å søke her inne angående emnte, men til min forundring finnes ingen tråder..

Mvh
Kan man lage vaporizer ved hjelp av en lyspære? Bare sette stæsjet inn, varme pæra, så suge ut lufta ved et rør?
Sitat av Norther Vis innlegg
Kan man lage vaporizer ved hjelp av en lyspære? Bare sette stæsjet inn, varme pæra, så suge ut lufta ved et rør?
Vis hele sitatet...
Ja det kan man, men det er DRITVONDT med "tåkete" lyspærer (gjorde det selv pga lite info et par ganger, bare det å ta verdens minste pust av gassen som er inne i lyspæra når du har holdt en flamme under når lyspæra er av den tåkete typen er HELT JÆVLIG og garantert ekstremt helseskadelig).

Kan dog fjerne "tåka" med å ta salt inn i lyspæra og riste på den.
Okei, takk! Får man mer effekt enn med joint eller bong?
Sitat av Norther Vis innlegg
Okei, takk! Får man mer effekt enn med joint eller bong?
Vis hele sitatet...
Røykeutstyret gjør bare slik at du kan inhalere større mengder cannabis, men betyr ikke nødvendigvis du vil få sterkere rus. Hvor sterk rus man får kommer an på hvor stor mengde cannabis man tar, over hvor lang tid.
det spørs hvordan bong du har. alt kommer ann på alle elementer under røykinga. Hvor mye du blander oppi, først og fremst. En bong pleier å gjøre deg mer fjern pga du får mer røyk på en gang, enn ved å trekke av en joint.

Jeg syns hvertfall man nesten kan dele det inn i flere grupper. Jeg blir mest stein av bong. En join senere på dagen funker såvidt om jeg røyker bong til mornings... (det skjer ikke ofte, btw ) da får jeg neppe heller noe ut av dagen...

cheers.
første innlegg var litt feil noen steder men men. Har en jæææævli morro måte og bli stein på. Gjør hasjen flat holder med 1 gram. Del klumpen i 2 og varm den for og så presse den ganske flat. Legg den i en spiseskje og fyll med matolje. Varm godt under med en lighter. Tøm dette i en yoghurt og rør godt gjør dette med begge klumpene. Bon appetit
Er cannabis smertestillende? Jeg har noen sår jeg må dusje fra en ulykke istad, og tenkte jeg skulle roe nervene litt med en joint, og kom derfor også på tankene om det fungerer smertestillende. Noen som vet?
Sitat av DHG Vis innlegg
Er cannabis smertestillende? Jeg har noen sår jeg må dusje fra en ulykke istad, og tenkte jeg skulle roe nervene litt med en joint, og kom derfor også på tankene om det fungerer smertestillende. Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Om det er smertestillende, you bet! For en liten stund siden fikk jeg sjink i nakket. Dette var veldig ubehagelig og gjorde jævlig vondt til tider..

Så mekket vi opp en rev og fyrte den opp, vips, så merket jeg så og si ingenting. Fantastisk!

I dette tilfellet kan det vel ha noe med at det er muskelavslappende(?).
Har selv mange kompiser som hevder dette er den beste medisinen mot smerte, og mange andre ting. Må si meg enig!
To fluer i en smekk: Rusa og smertefri
Cannabis påvirker det endogene opioid-systemet, så det virker absolutt smertestillende til en viss grad.
Er artig å røyke når man har feber og influensa, man blir bare stein, influensaen og feberen forsvinner. Det er fantastisk.
Nok et hasjbeslag gjort, til 40 millioner kr

http://www.vgtv.no/?id=26703
Sitat av Norther Vis innlegg
Nok et hasjbeslag gjort, til 40 millioner kr

http://www.vgtv.no/?id=26703
Vis hele sitatet...
Og ingenting skjer med gateprisen på hasj. Rart med det.
Sitat av Freiheit Vis innlegg
Om det er smertestillende, you bet! For en liten stund siden fikk jeg sjink i nakket. Dette var veldig ubehagelig og gjorde jævlig vondt til tider..

Så mekket vi opp en rev og fyrte den opp, vips, så merket jeg så og si ingenting. Fantastisk!

I dette tilfellet kan det vel ha noe med at det er muskelavslappende(?).
Har selv mange kompiser som hevder dette er den beste medisinen mot smerte, og mange andre ting. Må si meg enig!
To fluer i en smekk: Rusa og smertefri
Vis hele sitatet...
Effekten er minimal. Sigaretter har også en viss smertedempende effekt. Etter min erfaring er den minst like sterk.
Sitat av Stratops Vis innlegg
Effekten er minimal. Sigaretter har også en viss smertedempende effekt. Etter min erfaring er den minst like sterk.
Vis hele sitatet...
Nikotin stimulerer utslipp av blant annet beta-endorfiner(spesielt i store doser). Det er et endogent(kroppens eget) ligand for μ-opioid-reseptorer. Denne reseptoren står for hoveddelen av den analgesiske og euforiske effekten blant opioidreseptorene.

Så ja, sigaretter har også en smertestillende effekt. Hvor sterk den smertestillende effekten er i forhold til cannabis vet jeg ikke, men jeg går ut ifra at cannabis virker mest analgesisk mtp at det brukes i smertebehandling(i spesielle tilfeller).

Men hvis du har noen kilder for at sigaretter virker bedre, så vil jeg gjerne se dem.
Sist endret av exocytose; 11. oktober 2009 kl. 14:42.
Cannabis virker som smertebehandling i spesielle tilfeller. Da er det sannsynligvis ikke den analgesiske effekten. Opiater fungerer langt bedre der.

Etter min erfaring er den minst like sterk.
Vis hele sitatet...
Sitat av Stratops Vis innlegg
Cannabis virker som smertebehandling i spesielle tilfeller. Da er det sannsynligvis ikke den analgesiske effekten. Opiater fungerer langt bedre der.
Vis hele sitatet...
Det jeg mener med spesielle tilfeller er at det ikke brukes f.eks hvis du kommer til sykehuset med brukket ben eller andre store smerter.

Men det er jo et velkjent faktum at cannabis blant annet blir brukt på pasienter med kroniske smerter. Hvis du studerer farmakodynamikken til thc og andre cannabinoider, vil du se at det også påvirker det endogene opiodsystemet som involverer blant annet μ-opioidreseptorer som jeg nevnte ovenfor. Om det er thc eller nikotin som påvirker dette mest er jeg usikker på - derfor min synsing.

Ja, jeg ser at du skrev av egen erfaring, men det første du skrev var at effekten av cannabis var minimal. Derfor lurte jeg på om du hadde konkrete kilder på at sigaretter virket bedre, fremfor personlige erfaringer.
Er marijuana avhengighetsskapende? Det er sikkert flere dusin folk som har spurt om akkurat dette flere ganger, men jeg fant desverre ikke så veldig mange tråder (mulig jeg ikke lette hardt nok, men jeg har litt dårlig tid).

Er bare ute etter et konkret svar, kjapt.

nei, men ja. Det kan være så du blir psykisk avhengig av det etter lengre tids bruk. Snakker om mer enn 5 dagers bruk
Sitat av prick Vis innlegg
Snakker om mer enn 5 dagers bruk
Vis hele sitatet...
Liker ikke at folk bare slenger opp ting som om det skulle vært allment kjent. Kan du peke noen andre steder enn bakenden din på hvor du dro denne slutningen fra?
Sitat av Norther Vis innlegg
Nok et hasjbeslag gjort, til 40 millioner kr

http://www.vgtv.no/?id=26703
Vis hele sitatet...

Ypperlig! Så dårlig hasj har ingen godt av å røyke!
sky, hva var hardt å skjønne med at jeg mente etter lang tids bruk så kan man bli psykisk avhengig av cannabis?
Cannabis er avhengighetsskapende og det fins ingen bestemt grense for hvor lang tid det tar før du er psykisk avhengig. Det er ekstremt individuelt. Det fins ingen måter å "safe" seg fra psykisk avhengighet heller. Det er ikke sånn at hvis du tar deg pauser hver femte dag så blir du ikke avhengig.

Psykisk avhengighet av cannabis er lett å komme ut av. Det er like lett som å slutte å spise sjokolade.
Sitat av Stratops Vis innlegg
Cannabis er avhengighetsskapende og det fins ingen bestemt grense for hvor lang tid det tar før du er psykisk avhengig. Det er ekstremt individuelt. Det fins ingen måter å "safe" seg fra psykisk avhengighet heller. Det er ikke sånn at hvis du tar deg pauser hver femte dag så blir du ikke avhengig.

Psykisk avhengighet av cannabis er lett å komme ut av. Det er like lett som å slutte å spise sjokolade.
Vis hele sitatet...
Blander du kortene litt her, nå? Fysisk/psykisk, tenker jeg på?
Sitat av prick Vis innlegg
sky, hva var hardt å skjønne med at jeg mente etter lang tids bruk så kan man bli psykisk avhengig av cannabis?
Vis hele sitatet...
Som med så mye annet kan cannabis selvfølgelig være både psykisk avhengighetsskapende og vanedannende. Det jeg derimot reagerte på var det tallet du bare dro ut av lufta, som om det var alment kjent at hvis du røyker hasj mer enn 5 dager sammenhengende så er du psykisk avhengig. Punktum. Det henger vel ikke helt på greip... eller?
Sist endret av Sky; 16. oktober 2009 kl. 18:55.
haha, du skjønte vel utifra hvordan setningen var skrevet at jeg mente at det tok relativt mye lenger enn 5 dager for å avvikle en viss avhengighet? Selv om det er veldig varierende fra menneske til menneske

men care, det var det jeg mente om det ble misforstått.
Sitat av felix_poker Vis innlegg
Blander du kortene litt her, nå? Fysisk/psykisk, tenker jeg på?
Vis hele sitatet...
Nei. Da ville jeg vel sagt omtrent det motsatte. For fysisk avhengighet til rusmidler er lettere å sette en bestemt grense, en "femdagersregel".

Sitat av prick Vis innlegg
haha, du skjønte vel utifra hvordan setningen var skrevet at jeg mente at det tok relativt mye lenger enn 5 dager for å avvikle en viss avhengighet? Selv om det er veldig varierende fra menneske til menneske

men care, det var det jeg mente om det ble misforstått.
Vis hele sitatet...
Tøv. Vis litt varsomhet når du spyr ut latterlige påstander som det. Selvfølgelig ser jeg at det bare var omtrentelig, men det betyr ikke at andre ser det. Og hvis folk vil se at det fins en femdagersregel kommer de mest sannsynlig til å se det og ikke lese mellom linjene.
Sist endret av Stratops; 16. oktober 2009 kl. 22:04.
Slutt å spy ut tøv og tull selv du:

Psykisk avhengighet av cannabis er lett å komme ut av. Det er like lett som å slutte å spise sjokolade.[/quote]

Det er veldig varierende fra menneske til menneske hvor sterkt avhengige de blir. Selv opplever jeg veldig søvnløse netter og kan våkne opp til totalt gjennombløte sengeklær.

det var bare eksempelvis hvordan jeg opplever det. Og nei, det er vanskeligere enn å slutte å spise sjokolade for enkelte
Sitat av Stratops Vis innlegg
Cannabis er avhengighetsskapende og det fins ingen bestemt grense for hvor lang tid det tar før du er psykisk avhengig. Det er ekstremt individuelt. Det fins ingen måter å "safe" seg fra psykisk avhengighet heller. Det er ikke sånn at hvis du tar deg pauser hver femte dag så blir du ikke avhengig.

Psykisk avhengighet av cannabis er lett å komme ut av. Det er like lett som å slutte å spise sjokolade.
Vis hele sitatet...
Jo, jeg tror du blander sammen, eller så har du misforstått noe, her.

Cannabis er ikke (fysisk) avhengighetsskapende.

Cannabis er (psykisk) avhengighetsskapende, og dette er ikke nødvendigvis lett å komme ut av.
Søvnforstyrrelser og svette er absitnenssymptomer - Så jo, cannabis er faktisk fysisk avhengighetsskapende også.

Det og slutte å spise sjokolade trenger ikke og være så vanskelig bare du fyller på med sukker, så det er en dårlig sammenligning. Det blir som og slutte å røyke hasj, men fortsette med pot.
Sukker er nok hundre ganger vanskligere å slutte med enn cannabis vel og merke - spesielt så mye som folk forer seg opp på med sukker for tiden, men nok om det.

Den psykiske avhengigheten er den som er vanskligst og bli kvitt, helt klart. Når det gjelder cannabis så har ikke den pinglete fysiske avhengigheten noe og stille opp mot med den store skumle psykiske avhengigheten.
Sitat av appel Vis innlegg
Søvnforstyrrelser og svette er absitnenssymptomer - Så jo, cannabis er faktisk fysisk avhengighetsskapende også.
Vis hele sitatet...
Nei. Det at psykiske tilstander kan forårsake fysiske symptomer gjør ikke tilstanden fysisk. Det at du kan få kaldsvette og hjertebank av å havne i et negativt tankemønster under rus, betyr ikke at rusmidlet i seg selv forårsaker disse symptomene. Samme med symptomene du refererer til; psykiske "abstinenser" gjør seg utslag i fysiske symptomer.
Sitat av appel Vis innlegg
Søvnforstyrrelser og svette er absitnenssymptomer - Så jo, cannabis er faktisk fysisk avhengighetsskapende også.
Vis hele sitatet...
xtapo svarer godt her, så ingen vits i å utdype for meg
Sitat av appel Vis innlegg
Det og slutte å spise sjokolade trenger ikke og være så vanskelig bare du fyller på med sukker, så det er en dårlig sammenligning. Det blir som og slutte å røyke hasj, men fortsette med pot.
Sukker er nok hundre ganger vanskligere å slutte med enn cannabis vel og merke - spesielt så mye som folk forer seg opp på med sukker for tiden, men nok om det.
Vis hele sitatet...
Som jeg har tatt opp i en del tråder i det siste, er sukker, eller karbohydrater generelt, regnet som et livsnødvendig næringsstoff. "Avhengigheten" til sukker er noe du er født med. Det er en vesentlig del av ditt overlevelsesinnstinkt.

Sukker er ikke avhengighetsskapende på samme måte som opiater, nikotin, alkohol eller andre rusmidler.

At man er "avhengig" av å spise for mye søtsaker, eller annen mat (for mye energi totalt), har med andre ting å gjøre, som f. eks. avhengighetsskapende stoffer i mat og drikke (beta karboliner, opioid peptider etc.), og mentale lidelser som overspising, megareksi og bulimi (selv om man ved sistnevnte vil tømme magesekken før næringen er absorbert).
Sist endret av felix_poker; 2. desember 2009 kl. 00:15.
Sukker er ikke livsnødvendig, så avhengigheten til sukker er ikke noe man er født med, og har i alle fall ingenting med overlevelseinnstinkt og gjøre.
Det går fint ann og slutte å spise sukker 100%.

Jeg har sluttet med cannabis, men jeg har ikke klart og slutte med sukker enda - selvom jeg la inn en ålreit innsats.

Hvorfor er ikke sukker avhengighetsskapende på samme måte? Avhengighet er avhengighet, det finnes ikke så mange variasjoner av den uansett hvor kverrulant du vil være. Såklart, man får ikke ekte abstinenser av og slutte med sukker, men det er heller ikke abstinenser som definerer det og være avhengig.
Sitat av appel Vis innlegg
Sukker er ikke livsnødvendig, så avhengigheten til sukker er ikke noe man er født med, og har i alle fall ingenting med overlevelseinnstinkt og gjøre.
Det går fint ann og slutte å spise sukker 100%.
Vis hele sitatet...
Du er klar over at de fleste frukt/grønsaker og matvarer vi spiser inneholder sukker?
Joa, men det er ikke samme type sukker. Sukker i frukt og grønt tapper deg ikke for vitaminer og mineraler slik som raffinert sukker gjør.
Så det er forsåvidt greit og få i seg det, siden det er mye sunnere.

men ja, man kan slutte med det også, og det er ingen livsnødvendighet.
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av appel Vis innlegg
Joa, men det er ikke samme type sukker. Sukker i frukt og grønt tapper deg ikke for vitaminer og mineraler slik som raffinert sukker gjør.
Vis hele sitatet...
What, tapper sukker deg for vitaminer og mineraler...? Kva mekanisme er det som gjer dette? Kan du utdjupe påstanden din litt?
Sitat av appel Vis innlegg
Sukker er ikke livsnødvendig, så avhengigheten til sukker er ikke noe man er født med, og har i alle fall ingenting med overlevelseinnstinkt og gjøre.
Vis hele sitatet...
Feil. Vi er avhengige av energi for å leve, og sukker er kroppens foretrukne energikilde. Ikke nødvendigvis sukker i form av farin, men det er en grunn til at vi liker alt som smaker søtt, for å si det slik.
Sitat av appel Vis innlegg
Det går fint ann og slutte å spise sukker 100%.
Vis hele sitatet...
Ja, man kan slutte å spise farin. Slutter du imidlertid å spise karbohydrater, vil du havne i ketose, noe som sannsynligvis ikke er sunt i lengre perioder.
Sitat av appel Vis innlegg
Jeg har sluttet med cannabis, men jeg har ikke klart og slutte med sukker enda - selvom jeg la inn en ålreit innsats.
Vis hele sitatet...
Ikke så rart, tatt i betraktning at cannabis ikke er fysisk avhengighetsskapende, mens den fysiske avhengigheten til sukker er minst like sterk som avhengighetene til de mest avhengighetsskapende rusmidlene, selv om denne avhengighetene ikke fungerer på samme måte.
Sitat av appel Vis innlegg
Såklart, man får ikke ekte abstinenser av og slutte med sukker, men det er heller ikke abstinenser som definerer det og være avhengig.
Vis hele sitatet...
Hva er det da som definerer å være avhengig? Og jo, du får raskt "abstinenser" om du slutter å innta karbohydrater.

Sitat av appel Vis innlegg
Joa, men det er ikke samme type sukker. Sukker i frukt og grønt tapper deg ikke for vitaminer og mineraler slik som raffinert sukker gjør.
Vis hele sitatet...
Joda, du finner den samme sukkerarten som i rent rafinert sukker i det meste av frukt og grønnsaker, i varierende mengdeforhold.

Sukker tapper deg heller ikke for vitaminer og mineraler, men ettersom farin ikke inneholder noen vitaminer eller minerler i seg selv, det er rent karbohydrat, vil man raskt utvikle vitamin og mineralmangler hvis man utelukkende spiser farin.
Sist endret av felix_poker; 18. oktober 2009 kl. 14:52.
Hvitt raffinert sukker går igjennom flere kjemiske prosesser, noe som fjerner alt av mineraler og vitaminer(tomme kalorier).

Vitaminer og mineraler trengs for forbrenning av karbohydrater, og sukker inneholder ikke det, derfor må det bruke vitaminene til annen næringsrik mat. Spiser du masse sukker så tappes du rett og slett for vitaminer og mineraler. Det er en av grunnene til man kan bli slapp ol. av sukker.

Jeg trodde ikke at karbohydrater var like nødvendig som feks protein, men etter litt google så leser jeg at det er livsnødvendig det også. Så ok, du har rett.
Kan du peke på hvilke vitaminer og mineraler som forbrukes i sukkermetabolismen?
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Sitat av appel Vis innlegg
Vitaminer og mineraler trengs for forbrenning av karbohydrater, og sukker inneholder ikke det, derfor må det bruke vitaminene til annen næringsrik mat. Spiser du masse sukker så tappes du rett og slett for vitaminer og mineraler. Det er en av grunnene til man kan bli slapp ol. av sukker.
Vis hele sitatet...
Grunnen til at ein blir slapp av inntak av sukker er vel rett og slett at blodsukkerinnholdet stiger veldig kjapt som følge av sukker, for å deretter falle langt ned. Det er vel neppe spesielt mystisk, men tvert imot noko som du omtrent kan måle heime på kjøkkenbenken.

Eg vil også settje pris på om du kan peike ut kor vitaminer og mineraler inngår i forbrenning av sukker i kroppen.
Sukker bidrar til atferdsproblemer og psykiske lidelser, det forstyrrer kroppens hormonregulering, tapper oss for vitaminer og mineraler og bidrar til økning av diabetes type 2, skriver Iver Mysterud og Dag Viljen Poleszynski, som står bak boka ”Sukker – en snikende fare”.
Vis hele sitatet...
For mye sukker kan blandt annet føre til mangel på vitamin B1.

Hvor vitaminer og mineraler inngår i forbrenningen vet jeg ikke, men det er flere vitaminer som trengs til forbrenningen. Både av karbohydrater, fett og protein.
Okey, men hva av næringsstoffer som vi kan trenge inneholder Cannabis da ?

Og når det gjelder karbohydrater, kan man vel finne det andre steder enn ved å spise godteri...

Jeg vil nok ikke påstå at noen av stoffene kan være direkte sunt for vårt kosthold.

Hva med å spise marihuana ?... Inneholder det vitaminer ? Det har jeg forsåvidt lest tidligere...!
Sitat av appel Vis innlegg
For mye sukker kan blandt annet føre til mangel på vitamin B1.
Vis hele sitatet...
For mye sukker, eller for mye sukker i kombinasjon med for lite B1? Om så B1 inngår i sukkermetabolismen, er det jo ikke slik at sukker "tapper" deg for B1, men at man må sørge for å innta B1 for at sukkermetabolismen til en hver tid skal fungere. Det ville vært like "farlig" å ha et B1 fattig kosthold uten raffinert sukker, som med. Karbohydratene må forbrennes uansett, og sukker fra frukt eller grønnsaker forbrennes på samme måte som raffinert sukker.
Sitat av appel Vis innlegg
Hvor vitaminer og mineraler inngår i forbrenningen vet jeg ikke, men det er flere vitaminer som trengs til forbrenningen. Både av karbohydrater, fett og protein.
Vis hele sitatet...
Igjen, det hadde vært greit å vite hvilke, og i hvor stor mengde. Hvis det skulle være noen reell fare for vitamin og mineralmangel som følge av høyt sukkerinntak (farin), vil jeg tro at man må basere sitt karbohydratinntak på rent sukker, og ikke spise så mye annen mat med høyt vitamin og mineralinnhold ved siden av.



Sitat av DataSnook Vis innlegg
Okey, men hva av næringsstoffer som vi kan trenge inneholder Cannabis da ?
Hva med å spise marihuana ?... Inneholder det vitaminer ? Det har jeg forsåvidt lest tidligere.
Vis hele sitatet...
Det er ikke den samme mekanismen som gjør deg (psyksik) avhengig av cannabis, som den som gjør at du er avhengig av sukekr, hvis det er det du sikter til. Cannabis inneholder ingen næringsstoffer du ikke kan få andre steder, men deler av planten kan absolutt brukes som mat.
Sitat av DataSnook Vis innlegg
Og når det gjelder karbohydrater, kan man vel finne det andre steder enn ved å spise godteri...
Vis hele sitatet...
Absolutt!
Sitat av DataSnook Vis innlegg
Jeg vil nok ikke påstå at noen av stoffene kan være direkte sunt for vårt kosthold.
Vis hele sitatet...
Hvilke stoffer snakker du om?
▼ ... over en måned senere ... ▼
Med mindre potent mener jeg svakere rus, dårligere effekt.

Jeg har fått inn en sjetong (5g pot presset sammen til en poker-chip), og lurer på en ting. Blir poten mindre potent om jeg grinder den, altså sett i et lengre tidsrom? Sett at jeg grinder den klar nå, og røyker den om 3 uker, vil det ha noe å si at jeg "forberedte" den nå?

Det som er litt spesielt med denne sjetongen er at den er liten og kompakt, men med en gang man bryter av en del og deler den opp, så florer det av grønt
Ikke helt sikker på det med potens, men mange som mener det ja... Jeg vet i alle fall at weeden blir tørrere da den tørker mer og det blir desto hardere å trekkke